Auteur Topic: [Kandidaat] Regina  (gelezen 64777 keer)

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #20 Gepost op: 4-01-2008, 17:49:46 »
Klopt Willemson! Hij zei: de ene groep doet in 30 minuten een zware oefening, de andere groep in 5 minuten een zeer zware oefening...Dus zo gek was dat niet gedacht van Regina.

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #21 Gepost op: 4-01-2008, 19:59:16 »
Ik vind Regina een zeer goede kandidate, lekker verwarring zaaien en opvallen en vervolgens niet de mol zijn, net als patrick

Offline niejo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #22 Gepost op: 4-01-2008, 20:10:22 »
maar heeft ze nu haar jokers wel of niet ingeleverd... daar kunnen we niet zeker ver zijn toch? volgens mijn 'berekening' heeft zij ze juist niet ingeleverd. (zie topic aflevering 1)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #23 Gepost op: 4-01-2008, 20:12:29 »
Volgens mijn berekening dan weer juist wel (zie zelfde topic ;) )

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #24 Gepost op: 4-01-2008, 20:19:33 »
Helaas kunnen we uit het wel of niet inleveren van de jokers niet echt opmaken of dat een mollenstreek is of niet. Voor beide is wel wat te zeggen:

wel inleveren= geld aftrekken van de pot, zelf toch niet nodig, kandidaat gaat eruit  (maar wat is het voordeel daarvan?)

Niet inleveren= kandidaat blijft erin misschien (maar wat is het voordeel daarvan?), geld in de pot houden, handig voor jezelf.

Hmm, als ik het zo lees zou ik als kandidaat het niet inleveren (want dan is het een rivaal minder en heb je meer kans in het spel en blijft er geld in de pot (al is het niet zoveel), en als mol zou ik het inleveren, alleen kan je dan later niet meer met jokers omkopen enzo, of af en toe een joker inleveren zodat de kijkers denken dat je een kandidaat bent.

Pff, moeilijk ;)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #25 Gepost op: 5-01-2008, 03:34:32 »
wel inleveren= geld aftrekken van de pot, zelf toch niet nodig, kandidaat gaat eruit  (maar wat is het voordeel daarvan?)

Niet inleveren= kandidaat blijft erin misschien (maar wat is het voordeel daarvan?), geld in de pot houden, handig voor jezelf.

Is iets anders:

Wel inleveren: geld uit de pot, kandidaat blijft er mogelijk in, wat het in afl 2 voor de echte kandi's alleen maar moeilijker maakt mbt de allesomvattende vraag, wie is de mol.

Niet inleveren: pot wordt gespaard, kandidaat gaat er zeker uit, joker kan in eventueel later spel nog belangrijk blijken door kandi's op een verkeerd been te zetten (zie Milouska die informatie 'koopt' voor joker).

Desalniettemin is het voor de kandi's het handigst de jokers te houden; de kans dat je er uitgaat is hier het kleinst en hoe minder concurrenten, hoe beter natuurlijk. De kans is tevens bijzonder klein dat iedereen zijn jokers inlevert.
The British are not impressed.

Offline xxhanneke

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #26 Gepost op: 5-01-2008, 23:54:26 »
In de groepsfoto die ze aan het eind van de aflevering laten zien..(die waar nicolette uit de foto wordt verwijderd)..lijken de armen van de kandidaten letters te vormen.

Georgina staat links en vormt een 'D' (met haar linkerhand in haar zak)
Anette heeft haar armen over elkaar en omdat ze half achter dennis staat lijkt het een 'e'
Dennis heeft zijn armen zo in zijn zakken dat het lijkt op een M
edo heeft zijn handen onder zijn buik ineengeslagen, waardoor hij een O maakt
Patrick staat met zijn armen over elkaar en wordt half afgeschermd door regina waardoor het een 'L' lijkt

Hier staat dus DE MOL en dan staat daar rechts van Regina!
Ben ik de enige bij wie dit is opgevallen?
Dan zou het natuurlijk wel zo moeten zijn dat de makers zelf een groepsfoto hebben samengesteld, want uit zichzelf gaan de kandidaten natuurlijk nooit zo staan.

Een screenshot lukte even niet, maar kijk hier eens...  (zie op de tijd 49.01)
« Laatst bewerkt op: 6-01-2008, 14:27:10 door Megan, Reden: link verstopt »

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #27 Gepost op: 6-01-2008, 00:01:52 »
Ik zie alleen de L van patrick goed..
Maar meer letters zie ik eigelijk niet  :-[
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #28 Gepost op: 6-01-2008, 17:00:10 »
ghehe, leuk bedacht maar veel te vergezocht !georgina en dennis en regina hebben hun handen hetzelfde. van de ene maak je een d, van de andere een m, en dan zou regina de mol zijn.
met heel veel fantasie kan ik dr ook wel van alles van maken, maar ik zie hier niets in.
dennis for mole !

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #29 Gepost op: 6-01-2008, 17:01:15 »
Ik hoop dat ze de gebarentaal-hint niet opnieuw gaan gebruiken, dat zou wel heel makkelijk zijn.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #30 Gepost op: 6-01-2008, 17:52:40 »
Hier staat dus DE MOL en dan staat daar rechts van Regina!
Even ter verduidelijking...
The British are not impressed.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #31 Gepost op: 6-01-2008, 17:56:34 »
Dan is dunya de uitroepteken !  ;D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #32 Gepost op: 6-01-2008, 19:30:06 »
Ze kunnen de kandidaten toch niet neerzetten als zijnde letters??? Ja Edo doe jij even een O en georgina een D, alleen de mol zelf, zoals inge vorig jaar zou zo iets kunnen doen. Joris maakt trouwens ook een M met z'n vingers  ;)

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #33 Gepost op: 12-01-2008, 23:57:01 »
Opvallend is dat Regina steeds rechts naast de afvaller zit cq in beeld komt.
In aflevering 1 was het naast Nicolette en in aflevering 2 naast Anette.
Opvallend vond ik nu ook dat eerst Dennis op de plek wilde gaan zitten maar Regina zei iets en Dennis ging een andere plek zoeken. Toen Regina zat keek ze direct naar Annette.
Heeft ze soms voorkennis ?

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #34 Gepost op: 14-01-2008, 09:02:05 »
Opvallend is dat Regina steeds rechts naast de afvaller zit cq in beeld komt.
In aflevering 1 was het naast Nicolette en in aflevering 2 naast Anette.
Opvallend vond ik nu ook dat eerst Dennis op de plek wilde gaan zitten maar Regina zei iets en Dennis ging een andere plek zoeken. Toen Regina zat keek ze direct naar Annette.
Heeft ze soms voorkennis ?

Zeer scherp! ::ok:: ::ok::


Hier zegt ze tegen Dennis dat ze daar wil zitten. (waarschijnlijk met een smoesje)


Ze kijkt naast haar, en ja hoor...Annette.


Nu zit ze weer bij de afvaller, maar erg verdacht is dat Dennis steeds in de weg zit.
« Laatst bewerkt op: 14-01-2008, 09:06:21 door Tinuzzz »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #35 Gepost op: 14-01-2008, 10:34:32 »
Hoe kan ze nu weten wie er gaat afvallen  ???
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #36 Gepost op: 14-01-2008, 11:16:54 »
Hoe kan ze nu weten wie er gaat afvallen  ???

als ze de mol is weet ze dat  ::jaja::
ik acht de kans overigens niet zo groot, die hint is al eens eerder gebruikt  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 14-01-2008, 11:18:37 door Lautjuh »

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #37 Gepost op: 14-01-2008, 14:00:53 »
Ik zie Regina en Dennis niet direct als Mol, maar het kan nooit geen kwaad hier bij de volgende aflevering weer op te gaan letten. Mocht dit weer het geval zijn dat Regina naast de afvaller zit, dan vind ik het wel erg verdacht worden. De Mol weet zeker wie er gaat afvallen, dat wordt wel doorgegeven.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #38 Gepost op: 14-01-2008, 14:54:20 »
Ik zie Regina en Dennis niet direct als Mol, maar het kan nooit geen kwaad hier bij de volgende aflevering weer op te gaan letten. Mocht dit weer het geval zijn dat Regina naast de afvaller zit, dan vind ik het wel erg verdacht worden. De Mol weet zeker wie er gaat afvallen, dat wordt wel doorgegeven.

Wordt dat echt doorgegeven? Want het is niet echt nodig voor het spel, en de mol kan vast veel oprechter reageren als hij/ zij het pas tijdens de executie hoort!
Tell me what your telescope says

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Regina
« Reactie #39 Gepost op: 14-01-2008, 16:59:02 »
als ze de mol is weet ze dat  ::jaja::
ik acht de kans overigens niet zo groot, die hint is al eens eerder gebruikt  ::jaja::

::vergroot::