Eerst hadden we Angela, zij WAS WIDM.
We baalden dat ze wegging en dat Karel ervoor in de plaats kwam.
Niet iedereen was even blij met Karel, omdat het toch een ander gezicht was, maar Karel deed het fantastisch en was een waardige opvolger van Angela.
Na twee seizoenen was het helaas ook exit Karel, en PJH kwam daarvoor in de plaats.
Natuurlijk is het jammer dat we Karel kwijt zijn, jammer voor Karel zelf, maar ook jammer voor ons.
Nu hebben we PJH gezien, en ik vind hem ook heel goed!
Natuurlijk is het even wennen als er weer een nieuwe presentator is! PJH heeft het ook fantastisch gedaan en heeft zich als een waardige opvolger bewezen. Ieder heeft zijn eigen manier van presenteren, dus daar kan je iemand niet op afrekenen.
En mocht je PJH niks vinden, dan denk ik niet zozeer dat het is om de persoon zelf, maar meer omdat we zo van Karel zijn gaan houden (hoe sentimenteel haha) als presentator, en omdat we het zo enorm jammer vinden voor Karel zelf aangezien je gewoon aan hem zag en hoorde dat hij het fantastisch naar zijn zin had bij WIDM! (en aan de leuke afterparties!).
Ik ben er dan ook van overtuigd dat als PJH volgend jaar weer presenteert, en het jaar daarna komt er nog een reeks met bijvoorbeeld een nieuwe presentator (nee geen Tooske haha), iedereen over de nieuwe presentator zal zeggen: hij/zij doet het ook oke, maar het is geen PJH!
*amen*