Auteur Topic: Grappige momenten.  (gelezen 89902 keer)

Offline Sprien

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Grappige momenten.
« Reactie #120 Gepost op: 18-01-2008, 18:46:09 »
::rofl:: ja hoe kan je iets dood-redeneren! haha, normaal zit iedereen te janken.

Idd lol.. maar aan dr gezicht kon je zien dat ze het écht niet leuk vond :( !
The sun came up and reality set in.

Offline Mjon

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pretty. Odd.
« Reactie #121 Gepost op: 18-01-2008, 18:47:03 »
Patrick die als een klein bang jongetje door het mais heen rent en Coen die in een keer ineenduikt zodat ie niet opvalt..
Joris die bijna de hele tijd rustig in zijn boekje staat te schrijven terwijl Edo de hele tijd in de walkietalkie roept: LINKS! LINKS! terug! rechts! pas op!
we'll leave the past the past, gonna find the future

Offline Signy

• Forumlid
« Reactie #122 Gepost op: 18-01-2008, 23:08:28 »
Ik vind deze serie minder leuk als de andere series eig.
Beetje timide.  ::ohno::

Georgina (jammer dat ze weg is) en Edo zijn de grappigste.
Dunya de saaiste. :o

Offline -A-

• Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 18-01-2008, 23:17:56 »
Moest ook wel lachen toen aan het eind van de dorpsopdracht Patrick ging evalueren waar het mis was gegaan.."het ging eigenlijk al fout..bij mij"

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #124 Gepost op: 18-01-2008, 23:29:02 »
Edo die de jagers 'sharks' noemt, het deed mij op één of andere manier denken alsof ik dit eerder hoorde in Wie is de Mol. (weet iemand het misschien?)

Offline VeeloDeMol

• Forumlid
  • Wat is het fijn in denialland!
« Reactie #125 Gepost op: 19-01-2008, 11:29:26 »
Regina die werd gepakt, terwijl Joris gewoon zat te kijken.
Regina heel verontwaardigd en Edo zegt iets van "Jaja, heel erg allemaal, maar ga nu maar van mijn radio af dan gaat het misschien nog lukken." xD
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline Puar

• Forumlid
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
« Reactie #126 Gepost op: 19-01-2008, 11:38:17 »
Als dunya bij de voorbereidingsgroep komt.
Dennis: Bij deze democratisch besloten  ::ok::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 19-01-2008, 12:56:17 »
Joris die zei dat Regina hem met grote (herten) ogen  zat aan te kijken en toen op de grond werd gesmeten oid.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #128 Gepost op: 19-01-2008, 12:59:23 »
Nee, als een konijntje dat in de koplampen van een (vracht?) auto kijkt.  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 19-01-2008, 13:10:56 »
oja dat was het :P

Offline kakko

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 20-01-2008, 23:48:12 »
Georgina die genoot van het spel in het maisveld: het voelde als buiten spelen  ::rofl::

Offline freekie

• Forumlid
  • De enige echte!
« Reactie #131 Gepost op: 21-01-2008, 18:02:07 »
ja idd maar ik vond het ook zo grappig dat Patrick als een halve dwaze door het mais veld rent en zegt: " ja het is wel een beetje eng als je bedenkt dat er mensen achter mij aan zittn."
en dan Georgina er uit gaat en zegt: maakt mij niet uit ik heb lekker gelunsd...
« Laatst bewerkt op: 21-01-2008, 19:19:12 door freekie »
frederiquew

Offline limone

• Forumlid
  • let love rule
« Reactie #132 Gepost op: 22-01-2008, 16:01:57 »
Dunya bij de test: Je moet oppassen vooor tunnelvisie. Ik vind Edo toch wel verdacht. Juist omdat hij in het begin heel erg verdacht deed en daarna hem niemand meer verdacht vond en dan kan ie nu gewoon verdacht doen en dan denkt iedereen oh hij doet gewoon verdacht.

Bij mij thuis werd gelijk geroepen: "da's nou de logica van een vrouw..." Moest er zelf ook wel om lachen  ::jaja::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline ik-ben-de-mol

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 22-01-2008, 16:23:32 »
En dat Coen de hele tijd de andere kant op rende. Of hij heeft geen richtingsgevoel, of Edo deed iets fout. En ID dat Edo de hele tijd in die walkie-talkie stond te schreeuwen en Joris (was het joris? Sorry haal dennis en joris altijd door elkaar) gwn rustig stond te kijken..

oja ik vond dat stadspel echt heel grappig, met die bordjes.. Wat een zin kregen ze daaruit zeg!

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #134 Gepost op: 22-01-2008, 19:45:11 »
ik vind mijn avater, met dank aan vriendlief, wel een grappig moment  ::rofl::

Offline RJBanthum

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 23-01-2008, 17:24:06 »
Leuk moment was dat Edo zei: Ik neme alles terug wat ik over Georgina gezegd heb.
En ook dat Coen inderdaad de verkeerde kant op liep: Joris: "Hij loopt gewoon totaaaal de verkeerde kant op."
Edo: "O wacht, een afleidingsmaneuvre....      Wat is hij goed zeg!" *Joris kijkt sip* XD kon ik ook wel om lachen, jaloerse Joris.
Edo: "Joris zoekt altijd naar een meningsverschil met mij... Dat je zegt van... [op z'n Edo's] Doe toch normaal man haha! [/op z'n Edo's]"

Patrick: "Het ging eigenlijk al fout bij... ja bij eh mij eigenlijk!"
PJH: *tilt bakje op zonder topito's* "Geen belangstelling?" *Echt íedereen lacht*
Regina tegen Jager X: "Gaat nog wel even duren hoor... Blijf maar mooi, dan hebben die anderen er maar twee..."
Jager Y: *springt met een oorlogskreet op kandidaat A af* *vervolgens nonchalant* "Ik heb je" - kon ik wel om lachen.
Edo die loopt te knorren in dat stadje... hij kan z'n arm niet draaien in de boeien en hij wil nog niet klikken en hij wil niet lopen: "... verstopt achter een grote pils..." - Geweldig hoe die man dat kan uitspreken.

Offline *Myra*

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 24-01-2008, 10:35:13 »
Bij WIDM de tussenstand, als Nicolette na een tijdje moeilijk met Georgina heeft gespeculeerd: "Ik denk dat ik weet waarom wij eruit liggen"!

Offline WIDMJokertje

• Forumlid
  • ;D
« Reactie #137 Gepost op: 24-01-2008, 18:07:44 »
Patrick die aan het begin van de excecutie bijna Coen in zn gezicht slaat omdat er een vlieg rond zn hoofd zoemde ::rofl::.

Georgina volgende week, over het bord wat om haar nek hangt: It's the latest fashion.

;D lol!
Oja, die Georgina is erg he!  ;D Nee hoor, juist heel grappig  ;D

Offline WIDMJokertje

• Forumlid
  • ;D
« Reactie #138 Gepost op: 24-01-2008, 18:09:38 »
Jij bent ook lekker collegiaal zei Edo volgens mij.

Maargoed, de dingen waar ik in deze aflevering van moest lachen zijn al gezegd.

Driefm, serieus ik kwam niet meer bij toen ze erachter kwamen dat het 3FM moest zijn. Die blik in hun ogen, onbetaalbaar.
Verder het shot van Edo & Joris nadat P.J. verteld heeft dat alles wat ze aan hebben aan moeten houden. En dan de executie, hoe Georgina aan komt lopen met al die kleren  ::rofl::
Dat Regina haar jokers inzet bij de openbare executie en echt de hele groep haar aankijkt met een blik van: "jou geloven we de volgende keer niet meer" Tof in beeld gebracht :)

Heb zelden zo'n grappige aflevering gezien in de 8 WIDM reeksen.

Het was:
En alleen maar oog voor die Topito's he! We zijn weer lekker collegiaal bezig! ::rofl:: ::tandpastasmiley:: ;D

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 24-01-2008, 20:51:04 »
Edo tegen Patrick, toen Patrick boos wegliep bij het proberen te openen van de kluis 'we proberen toch allemaal hetzelfde voor elkaar te krijgen', zegt Coen: 'nou, ik niet.'  ::rofl::

Patrick en Dennis 'Prinsjesdag ??? ' Grote stilte... 'Wanneer was Prinsjesdag, in april?'  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 24-01-2008, 20:59:36 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!