Dan nog een verwijzing naar de muziekale hint...
I see trouble on the way...
Patrick wist dat er meerdere jokers waren te verdienen en wachtte zijn kans op meerdere jokers ook af... Toen die kans kwam... Pakte hij tot 3 x aan toe bijna mis...
Eerst Georgina----> 3 jokers
Dan Regina------> 3 jokers
Dan Bijna Edo----> 2 Jokers.
Gelukkig voor Patrick had hij ze eerder dan Edo... Maar een behoorlijke Trouble on the way om deze twee te bemachtigen... Om vervolgens weer in te leveren... want dit kost de groep geld... en tsja iedereen weet toch van te voren wel dat niet iedereen ze inlevert... en daarbij zegt Patrick ook nog eens duidelijk ik heb ze niet nodig....
Mol Dagboek:
Behalve voor Nicolette. Zij moest alweer naar huis. Een paar mensen hebben dus gelogen. Een paar mensen hebben hun jokers niet ingeleverd, en daar is Nicolette de dupe van. Maar ja. Dat is het spel. En misschien ben ik wel één van de stiekemerds, met nog wat jokertjes in mijn zak. Maar misschien ook niet en heeft hij de groep juist ook geld gekost....
Dit was tot nu toe even mijn opsomming... volgens mij wel dingen uitgeheldert.. hou het rustig verder in de gaten... denk alleen niet dat ik gelijk heb.. maar viel me gewoon op....