Auteur Topic: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS  (gelezen 41112 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS
« Reactie #100 Gepost op: 26-02-2008, 11:38:51 »
Nou ja, whatever. Tot aan het eind van pagina 4 sloegen alle 3-en en dubbele dingen op Joris. Je hebt het zelfs over een 'keiharde bevestiging m.b.t. Joris'. En nu opeens slaat alles op Edo. Bovendien lijkt me dit een veel te ingewikkelde hint, vooral als je ziet wat voor hints we de afgelopen jaren hebben gehad.

Als er al iets is met de 3 en het dubbel-/spiegelgebeuren, dan denk ik eerder dat we in aflevering 10 te horen krijgen: 'Er waren veel 3-en en dubbele dingen. Daaruit kon je halen dat Regina Romeijn de Mol is. Zij is, na Milouska Meulens en Inge Ipenburg, de 3e Mol met dubbele initialen.'


ik vrees ook dat de hints dit jaar niet spectaculair ingewikkeld zullen zijn.

het kan ook zijn dat er veel 3-en te vinden zijn, een verwijzing naar edo omdat hij de enige is met 3 letters.
en er werd veel dubbel gedaan, wat verwijst naar edo met zijn dubbeldam.

het kan zo makkelijk zijn..

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS
« Reactie #101 Gepost op: 26-02-2008, 17:58:19 »

ik vrees ook dat de hints dit jaar niet spectaculair ingewikkeld zullen zijn.

het kan ook zijn dat er veel 3-en te vinden zijn, een verwijzing naar edo omdat hij de enige is met 3 letters.
en er werd veel dubbel gedaan, wat verwijst naar edo met zijn dubbeldam.

het kan zo makkelijk zijn..
In dit topic en in die van Edo zet ik mijn uitwerking online en je zult verstelt van de hints en verwijzingen.
Je moet het alleen zien en doorhebben. Het was toch een hele puzzel maar gebaseerd op keiharde feiten.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS
« Reactie #102 Gepost op: 26-02-2008, 18:04:20 »
Nou ja, whatever. Tot aan het eind van pagina 4 sloegen alle 3-en en dubbele dingen op Joris. Je hebt het zelfs over een 'keiharde bevestiging m.b.t. Joris'. En nu opeens slaat alles op Edo. Bovendien lijkt me dit een veel te ingewikkelde hint, vooral als je ziet wat voor hints we de afgelopen jaren hebben gehad.

Als er al iets is met de 3 en het dubbel-/spiegelgebeuren, dan denk ik eerder dat we in aflevering 10 te horen krijgen: 'Er waren veel 3-en en dubbele dingen. Daaruit kon je halen dat Regina Romeijn de Mol is. Zij is, na Milouska Meulens en Inge Ipenburg, de 3e Mol met dubbele initialen.'


Ach je mag kwaad zijn op mij maar neem het eerder de productie kwalijk dat die 3 enz. voorheen wel altijd bij Joris was en ik zodoende die link legde. Dan nogeens de productie zijn dubbele biechts uitzendt en dat ook verwarring geeft.
Maar achteraf had ik het al veel eerder kunnen weten dat Edo de mol is. Maar tja dat is achteraf.
En de hints zijn ingewikkeld maar zeer leuk. De uitwerking volgt nog.

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS
« Reactie #103 Gepost op: 26-02-2008, 18:23:13 »
Ach je mag kwaad zijn op mij maar neem het eerder de productie kwalijk dat die 3 enz. voorheen wel altijd bij Joris was en ik zodoende die link legde. Dan nogeens de productie zijn dubbele biechts uitzendt en dat ook verwarring geeft.
Maar achteraf had ik het al veel eerder kunnen weten dat Edo de mol is. Maar tja dat is achteraf.
En de hints zijn ingewikkeld maar zeer leuk. De uitwerking volgt nog.

Nou, ik ben niet kwaad hoor.  :) Maar ik denk gewoon dat de hints niet zo ingewikkeld in elkaar zitten. En ik vind dat je niet helemaal consequent bent met de dingen die je eruit pikt. Wat ik al eerder zei: het lijkt er meer op dat je dingen zoekt om een idee/theorie te bevestigen. Maar ik ben benieuwd naar je uitwerking!  ::ok::

Bovendien weet ik zelf heel goed hoe het is om in zo'n tunnel te zitten.  ;) 2 seizoenen geleden was ik helemaal overtúigd dat Roderick de Mol was; de witte-roos-/Che Guevara- theorie. Het klopte allemaal precies en de cirkel was helemaal rond naar mijn idee. Wat was ik geschokt dat hij niet de Mol bleek te zijn .  ;D

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS
« Reactie #104 Gepost op: 26-02-2008, 19:10:02 »
Nou, ik ben niet kwaad hoor.  :) Maar ik denk gewoon dat de hints niet zo ingewikkeld in elkaar zitten. En ik vind dat je niet helemaal consequent bent met de dingen die je eruit pikt. Wat ik al eerder zei: het lijkt er meer op dat je dingen zoekt om een idee/theorie te bevestigen. Maar ik ben benieuwd naar je uitwerking!  ::ok::

Bovendien weet ik zelf heel goed hoe het is om in zo'n tunnel te zitten.  ;) 2 seizoenen geleden was ik helemaal overtúigd dat Roderick de Mol was; de witte-roos-/Che Guevara- theorie. Het klopte allemaal precies en de cirkel was helemaal rond naar mijn idee. Wat was ik geschokt dat hij niet de Mol bleek te zijn .  ;D

Door mijn ingeving gisteravond met dat dek, opende ik voor mezelf de ene na de andere ingeving en ineens de puzzel compleet werd voor mij. Alles zag ik ineens met nog andere ogen en alles ineens duidelijk werd.
Ik lig echt in een deuk hier, alles klopt gewoon. Maar ik heb nog veel typewerk te doen en al mijn kladjes zit door te worstelen. Een paar dingen moet ik nog bekijken daar ik nog niet echt een hint kan zien en die er volgens mij nog wel moet zijn.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS
« Reactie #105 Gepost op: 26-02-2008, 20:29:35 »
Ho, stop!

Bedoel je hier te zeggen dat de vooruitblik in spiegelbeeld is uitgezonden?

Niet de hele vooruitblik maar aan het einde (als je edo en patrick in de grot ziet met de kaart in edo zijn hand.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS
« Reactie #106 Gepost op: 28-02-2008, 00:38:17 »
Trouwens op het kleed wat over het kistje ging stond een E.
Edo heeft de tijd verzet om hier weer een verwijzing te laten zien.
Het moest 2 voor 12 zijn of 2 over 12 >>>> de spiegeling (de 12 is 1 + 2 = 3)
Het is uiteindelijk stilgezet op 7 over 1 >>> de 7 + 1 maakt een 8.
De spiegeling van de E is de 3 en dat maakt samen de 8.
« Laatst bewerkt op: 28-02-2008, 02:02:29 door yessie »

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS
« Reactie #107 Gepost op: 28-02-2008, 00:54:04 »
Nog een spiegeling ontdekt qua stoelen van Edo en Patrick.
Edo zit op een gele stoel met dichte achterkant en rode vlekken erop.
Patrick zit op een rode stoel die een open achterkant heeft.
Dan is hiermee de kleur knalgeel bij Edo ook bevestigd.
« Laatst bewerkt op: 28-02-2008, 03:32:04 door yessie »

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS
« Reactie #108 Gepost op: 28-02-2008, 01:03:06 »
De laatste deling qua kaarten geven alle drieen nog maar eens weer.
2 x een 3, 3 x een aas, 9 + 10 + 2 = 21 geeft 2 + 1 = 3

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS
« Reactie #109 Gepost op: 28-02-2008, 01:11:03 »
De laatste deling qua kaarten geven alle drieen nog maar eens weer.
2 x een 3, 3 x een aas, 9 + 10 + 2 = 21 geeft 2 + 1 = 3

Deze vind ik toch vergezocht, aangezien al eerder is genoemd dat het delen bij het pokerspel niet beinvloudbaar is (of mag zijn)
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS
« Reactie #110 Gepost op: 28-02-2008, 01:15:18 »
Deze vind ik toch vergezocht, aangezien al eerder is genoemd dat het delen bij het pokerspel niet beinvloudbaar is (of mag zijn)
Het kan niet anders of er is gemanipuleerd met de kaarten. Hoe? Ik zou het niet weten.
Waarschijnlijk zullen we het gaan zien in de laatste aflevering voor uitleg.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS
« Reactie #111 Gepost op: 28-02-2008, 01:17:26 »
Het kan niet anders of er is gemanipuleerd met de kaarten. Hoe? Ik zou het niet weten.
Waarschijnlijk zullen we het gaan zien in de laatste aflevering voor uitleg.

Wat ik dan niet begrijp, als er al gemanipuleerd kon worden met de kaarten, hoe komt die 3000 euro dan in de pot ???

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS
« Reactie #112 Gepost op: 28-02-2008, 01:24:24 »
Wat ik dan niet begrijp, als er al gemanipuleerd kon worden met de kaarten, hoe komt die 3000 euro dan in de pot ???
Dan moet je mijn document gaan lezen en dan krijg je de reden.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS
« Reactie #113 Gepost op: 28-02-2008, 01:30:30 »
Het kan zijn dat er een gemanipuleerd pakje kaarten in het spel is gekomen die niet alle soorten kaarten meer bevatte zodat er geen combinaties meer mogelijk waren.
Dus b.v. de 4e aas uit het spel is gehaald, en 3 x de 9 en 3 x de 10 en 3x de 2. (hey weer die 3)
Dan nog zit ik met de vraag, hoe krijgt een ieder dan zo de kaarten dat het onmogelijk is nog een combinatie te kunnen gaan maken en alleen bij Edo wel.
« Laatst bewerkt op: 28-02-2008, 01:37:08 door yessie »

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS
« Reactie #114 Gepost op: 28-02-2008, 01:39:19 »
De laatste deling qua kaarten geven alle drieen nog maar eens weer.
2 x een 3, 3 x een aas, 9 + 10 + 2 = 21 geeft 2 + 1 = 3
Even om mee te gaan:
9 + 10 + 2 + 3 = 24
3 x 8 = 24
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS
« Reactie #115 Gepost op: 28-02-2008, 01:50:45 »
Even om mee te gaan:
9 + 10 + 2 + 3 = 24
3 x 8 = 24
Jij maakt er helemaal een brij van.
1e rijtje: je hebt 3 Azen, daar onder staat de 3
2e rijtje: je hebt de 9, 10 en 2, daar onder staat de 3 (opgeteld is het 21 en dat maakt 2 + 1 = 3)
Waarom de de 2 en 1 los van elkaar te gaan halen? Als je de 8 van elkaar afhaalt/verticaal door midden snijdt, krijg je de 3.
De 2 en 1 zijn al geregeld voorgekomen.
« Laatst bewerkt op: 28-02-2008, 03:39:31 door yessie »

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS
« Reactie #116 Gepost op: 28-02-2008, 03:22:47 »
Zoals al benoemd in mijn document komt giessen voor met 1 s en een dubbele s.
Spiegel 1 s en je maakt een 8.

Offline Tin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS
« Reactie #117 Gepost op: 28-02-2008, 08:21:34 »
Ik denk dat de ultieme kijkershint is:

In alle vooruitblikken naar de volgende aflevering, zit een shot in spiegelbeeld. Alle kandidaten komen een keer in zo'n gespiegeld shot voor, behalve Dennis.

"De mol houdt de kandidaten een spiegel voor..."

(Neem bijv. het gespiegelde shot van Regina tijdens de Fabrieksopdracht en het shot van Patrick en Edo tijdens de Zwem/Grotopdracht)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS
« Reactie #118 Gepost op: 28-02-2008, 18:35:07 »
Even om mee te gaan:
9 + 10 + 2 + 3 = 24
3 x 8 = 24

24: 2+4=6, oftewel: 2x3

 ::oink::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het getal 3 / spiegelbeeld HINTS
« Reactie #119 Gepost op: 28-02-2008, 19:31:41 »
Ik zou toch maar eens kijken op de Avrosite bij het forum en dan bij spiegelen.
Daar staan zoveel spiegelvoorbeelden met Dennis  ::oink::