Auteur Topic: Gekke feitjes  (gelezen 36563 keer)

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Gekke feitjes
« Reactie #40 Gepost op: 19-01-2008, 15:10:22 »
Ik denk ook dat hij het weet, maar dan weten de kijkers ook meteen dat de persoon die hij het eerste intypt er niet uitgaat.

Inderdaad, dat is net mijn punt ;) voor de kijker is het op die manier dus niet spannend ...
2024: wie is de Mol?

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #41 Gepost op: 19-01-2008, 17:13:54 »
Blijft spannend. Als PJH er nou net even niet zo'n zin in heeft doet hij de afvaller lekker toch een keer als eerste :P
The British are not impressed.

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #42 Gepost op: 24-01-2008, 22:26:20 »
Maar dat was omdat ze erom vroeg.

Nog een gek feitje: Coen vroeg om als eerste voor de bijl te gaan en ook hij kreeg rood...

Tip voor toekomstige kandidaten: ga nooit vrijwillig als eerste..

;D
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Tsubasa

• Forumlid
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
« Reactie #43 Gepost op: 1-02-2008, 16:03:36 »
Wat is er toch aan de hand met dit seizoen van WIDM?

Er zijn een aantal hele gekke feitjes die ik zie gebeuren, en die volgens mij het spel ook bruut beinvloeden.

1. Annette van Trigt niet bij de persconferentie vooraf.
2. Annette mist een stuk van de 2e aflevering, zogenaamd door 'ziekte'
3. Annette valt af
4. Annette ook al niet in het napraat stukje 'de tussenstand'
5. Pieter Jan die in DWDD zegt dat hij ongeveer vanaf aflevering 3 wist wie de mol was
5. Geen MolHunt vanuit de AVRO gids
6. Geen Mol Fan Dag (vooralsnog)

En op de een of andere manier loopt het programma ook niet meer zo lekker sinds aflevering 2, alhoewel de opdrachten wel spannend blijven.

Mijn theorie is dat Annette de mol was, en dat er ergens iets mis gegaan is tijdens de opnames, waardoor Annette, al dan niet gedwongen, is moeten vertrekken. Om het spel en de serie te redden is er ter plekke een nieuwe mol gekozen (naar mijn mening Patrick) en is de rest gewoon opgenomen, alhoewel het me niet zou verbazen als in werkelijkheid alle kandidaten op dit punt (afl.5) al lang weten wie de mol is en een soort 'acteer' spelletje spelen om de serie te redden.

Zo voelt het ook voor mij. Het trekt me op de een of andere manier niet zo aan als andere seizoenen. En het feit dat de AVRO ook weinig extra activiteiten rondom WIDM onderneemt, sterkt mijn vermoeden.

Wat vinden andere mensen van deze theorie? Ook schieten op mij mag. ^^
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline de_mol

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #44 Gepost op: 1-02-2008, 16:19:49 »
Tsubasa: Als dat je theorie is kan ik me voorstellen dat je niet meer met plezier naar het programma kijkt. Maar die theorie heb ik niet. Ik heb écht niet het idee dat ze zitten te acteren om het nog spannend te houden, omdat ze allen zouden weten wie de mol is. Dan acteren ze stuk voor stuk heel goed (behalve joris, maar dat is ook de mol..). En ik geloof ook niet dat Annette de mol was. Lijkt me helemaal geen geschikte mol (misschien daarom juist wél, maar daar geloof ik niet in).  ::ohno:: Annette was gewoon ziek en ze moest eruit omdat ze te weinig vragen goed had. Klaar. Geen complottheorieën van toepassing. En ik vind juist dat de aflevering en verdenken alleen maar spannender worden naarmate de serie vordert. dusseh..nee, ben het niet met je eens (shoot, shoot  ;D).
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 1-02-2008, 16:36:51 »

En op de een of andere manier loopt het programma ook niet meer zo lekker sinds aflevering 2, alhoewel de opdrachten wel spannend blijven.

Wat bedoel je hier mee? Ik vond aflevering 4 een geweldige aflevering, en dat zeiden er meer hier. Anderen beweerden weer dat aflevering 5 de beste aflevering ooit was.

O ja, met de organisatie van de Mol Fan Dag heeft de AVRO niets van doen, dat gebeurt door de vrijwilligers van deze site.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #46 Gepost op: 1-02-2008, 16:58:55 »
Ik ben het ook helemaal niet eens met Tsubasa ::tandpastasmiley::, zou me sterk lijken. ;)
2024: wie is de Mol?

Offline Lola-aapje

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 1-02-2008, 17:22:00 »
Ben het ook niet eens, vind deze serie nu al een stuk beter dan de serie met Milouska en Inge. Verder was Annette een beetje duffe kandidaat, net als Yvonne van de Hurk dat was bij serie 5.

Offline Puar

• Forumlid
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
« Reactie #48 Gepost op: 1-02-2008, 17:30:39 »
Ik weet niet waarom, maar ik krijg opeens een idee voor de podcast, de slechtste theorie van de week  :P
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 1-02-2008, 18:32:11 »
Onzin weggeknipt ;D

Totaal mee oneens. Deze serie met BN'ers vind ik tot nu toe de leukste BN'er-serie. Ze geven er dit seizoen juist veel aandacht aan, ze hebben toch DIDM uitgezonden en nu ook nog de tussenstand-afleveringen? ::)

Wie weet komt er nog een Molhunt voor ons? Vergeet niet dat men dit in hun vrije tijd moet organiseren. Een seizoen WIDM kost vreselijk veel tijd en energie, meer dan welk programma van 10 weken uitzendtijd dan ook.

Shoot Shoot! ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Cosmic Fool

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 1-02-2008, 19:35:33 »
Ik weet niet waarom, maar ik krijg opeens een idee voor de podcast, de slechtste theorie van de week  :P

Slechtste theorie ooit lijkt me nog beter! ::jaja::

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 2-02-2008, 11:06:03 »
Ben het ook niet eens, vind deze serie nu al een stuk beter dan de serie met Milouska en Inge. Verder was Annette een beetje duffe kandidaat, net als Yvonne van de Hurk dat was bij serie 5.

Het is dan ook moeilijk een sprankelende kandidaat te zijn als je de helft van je tijd ziek op bed ligt hè. :P
Nog even niks.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #52 Gepost op: 2-02-2008, 13:51:55 »
yvonne van de hurk? wie is dat?  ??? ::pinokkio::

de mol hunt is inderdaad een grote organisatie, zie alleen al al die hondsmoldolle mol idioten naar de juiste plek te leiden zodat ze niet WEER in de huizer hockey club belanden, waar ze helemaal niet moesten zijn.

daar komt nog bij dat de kandidaten + PJ ook bereid moeten zijn om mee te doen en dat het natuurlijk ook nog veel geld kost.

Offline Lola-aapje

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 2-02-2008, 14:52:45 »
Het is dan ook moeilijk een sprankelende kandidaat te zijn als je de helft van je tijd ziek op bed ligt hè. :P

haha, dat is waar, maar als ze wel life and kicking was, vond ik haar ook totaal niet sprankelend.. :P

Offline Mmkk

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 2-02-2008, 15:50:17 »
Mijn theorie is dat Annette de mol was, en dat er ergens iets mis gegaan is tijdens de opnames, waardoor Annette, al dan niet gedwongen, is moeten vertrekken. Om het spel en de serie te redden is er ter plekke een nieuwe mol gekozen (naar mijn mening Patrick) en is de rest gewoon opgenomen, alhoewel het me niet zou verbazen als in werkelijkheid alle kandidaten op dit punt (afl.5) al lang weten wie de mol is en een soort 'acteer' spelletje spelen om de serie te redden.

Als je de mol bent lijkt het me dat je er alles aan doet om toch bij de opnames te zijn. En als er echt iets ergs met Annette is gebeurd waardoor ze niet meer kan mollen dan hadden wij dat ook wel gehoord op het nieuws.
Nee, ik geloof niet in de theorie.  ::niet-ok::

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 3-02-2008, 14:37:43 »
Wat zou er dan met Annette gebeurd moeten zijn dat ze ineens niet meer kon mollen. Maar je het niet aan haar zag bij bijv. de executie. Als er iets gebeurd was dan hadden ze der waarschijnlijk gewoon naar huis gestuurd zoals ze roeland naar huis hadden gestuurd.  Gewoon omdat ze ziek was.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #56 Gepost op: 3-02-2008, 22:32:01 »
In oudere seizoenen zijn ook dit soort theoriën geweest hoor.

In serie 2 zou Dan de mol zijn, maar zich per ongeluk hebben verraden. Daarom lasten de makers halverwege aflevering 3 een executie in waar Dan een rood scherm kreeg. Met een opdracht kon hij vervolgens zijn plek terugwinnen. Dit lukte en Dan mocht door, waardoor in de 'echte' executie Björn het spel moest verlaten. Er zou al een nieuwe mol zijn aangewezen (Nico). Uiteindelijk ging Dan er uit in aflevering 6. Deze theorie wordt versterkt door de tweede afvaller van de serie, Ward, die stelling op Nico zou hebben gezeten.

In serie 3 was er een zelfde soort iets met de kandidaat Dick, die zich in aflevering 2 of 3 zou hebben verraden oid.

Offline de_mol

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 3-02-2008, 23:48:04 »
En is zoiets ooit bekend/bewezen? Want volgens mij komen we er nooit achter en op die manier kunnen we dat wel over elk seizoen zeggen, Marc-Marie was de mol, maar die lachte teveel en werd toen maar mol-ontslagen. Dahaag...
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #58 Gepost op: 4-02-2008, 00:28:26 »
En is zoiets ooit bekend/bewezen? Want volgens mij komen we er nooit achter en op die manier kunnen we dat wel over elk seizoen zeggen, Marc-Marie was de mol, maar die lachte teveel en werd toen maar mol-ontslagen. Dahaag...

Naar mijn weten niet, het zijn maar theoriën. Je hebt dus in wezen gelijk ja.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #59 Gepost op: 4-02-2008, 15:46:02 »
In serie 3 was er een zelfde soort iets met de kandidaat Dick, die zich in aflevering 2 of 3 zou hebben verraden oid.

::rofl:: dick als mol  ::rofl::

ik als ontzettende dick fan zie hem nog niet zo snel mollen.  :P ::)