Auteur Topic: Extra Uitzending  (gelezen 21857 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Extra Uitzending
« Reactie #40 Gepost op: 20-01-2008, 00:26:06 »
Ja, dat willen we allemaal wel. :P
Sommigen maken daar zelfs een heel mol-weekend van...
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Extra Uitzending
« Reactie #41 Gepost op: 23-01-2008, 19:24:37 »
22:40 pas?!  :-\\

Offline garfreek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra Uitzending
« Reactie #42 Gepost op: 23-01-2008, 20:23:18 »
ik ga proberen me'n ouders voor die tv te planten,
het lijkt ze altijd wel leuk maar ja we hebben de eerste aflevering gemist of:
om nou tien weken lang te blijven kijken!

tussenstand is dus wel tof ^_^

Offline Achaeus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra Uitzending
« Reactie #43 Gepost op: 23-01-2008, 22:58:57 »
Ah het is best wel leuk ::ok::, in ieder geval beter als Die is de mol  >:D

Weet het niet zeker maar zaten er nieuwe beelden tussen (van de kampeeravond o.a.)? Vindt het alleen een beetje vreemd dat Nicolette en Georgina gaan discussieren over wie mogelijk de mol is terwijl ze ondertussen toch al weten wie het is...? Nicolette zei namelijk dat ze Dennis op dit moment het verdachts vindt wat bij mij alleen maar iets oproept van...Dennis is niet de mol want dat zou ze nu nooit meer zeggen maar uiteindelijk hebben ze van iedereen min of meer de verdachte dingen bespreken dus weet je nog niet veel.

Al met al wel leuk om effe te kijken vond ik ::vergroot::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra Uitzending
« Reactie #44 Gepost op: 23-01-2008, 23:02:14 »
Leuk om te zien, maar meer ook niet.

Ik werd nu niet bepaald ergens wijzer van ofzo.

Wel jammer dat (als ik het mag geloven) Georgina niet terugkeert dus.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Extra Uitzending
« Reactie #45 Gepost op: 23-01-2008, 23:03:06 »
Ik vond het ook leuk.

Leuk om Georgina en Nicolette samen te horen praten en theorietjes te zien uitwisselen.

Ik wil na aflevering 6 of 7 nog wel een keer kijken.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra Uitzending
« Reactie #46 Gepost op: 23-01-2008, 23:04:11 »
Vindt het alleen een beetje vreemd dat Nicolette en Georgina gaan discussieren over wie mogelijk de mol is terwijl ze ondertussen toch al weten wie het is...?

De terugblik-aflevering wordt meestal kort voor de finale opgenomen, dus grote kans dat de dames nog niet weten Wie de Mol nu is.. Dan weten de 7 afvallers pas na al die maanden Wie de Mol is.. Kan iemand dit bevestigen?

Verder niet heel interessant eigenlijk, deze extra uitzending(en) mag/mogen wel achterwege blijven. Waar was Annette trouwens? ???
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Extra Uitzending
« Reactie #47 Gepost op: 23-01-2008, 23:04:53 »
Vindt het alleen een beetje vreemd dat Nicolette en Georgina gaan discussieren over wie mogelijk de mol is terwijl ze ondertussen toch al weten wie het is...?
Nee, dat weten ze dus niet ;)
The British are not impressed.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra Uitzending
« Reactie #48 Gepost op: 23-01-2008, 23:05:07 »
Vindt het alleen een beetje vreemd dat Nicolette en Georgina gaan discussieren over wie mogelijk de mol is terwijl ze ondertussen toch al weten wie het is...? Nicolette zei namelijk dat ze Dennis op dit moment het

Denk dat ze dat pas in de helft van de serie opnemen.. Dus denk rond aflevering 5 of 6..
Veder vond ik dit leuk! Leuk om te zien op een woensdag avond!
Kan niet wachten tot morgen avond!!! :D  Krijgen we weer het milouska meulens-in-de-kerk-met-haar-bel effect :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Extra Uitzending
« Reactie #49 Gepost op: 23-01-2008, 23:05:27 »
jaaa toch weer extra info over mijn mol! Dennis zou het muziekje in de auto niet hebben gehoord. Nicolette vertelde dat hij dat allemaal heeft verzonnen. Ik weet even niet of ze ook bij hem in de auto zat, maar dit was toch wel weer een aanwijzing die niet in de uitzending duidelijk was!

Verder zou hij te veel drinken na een draaidag, hihi. Mijn dronken molletje Dennis "hik"

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Extra Uitzending
« Reactie #50 Gepost op: 23-01-2008, 23:07:33 »
Ik vond het dus echt heel leuk,heb een half uurtje genoten!  ::ok::
Leuk om van de dames te horen hoe zij het hebben ervaren.
Hints zijn er niet uit te halen, daarvoor moet je gewoon kijken naar de reguliere uitzendingen.
Gewoon een leuk extra'tje.

Ah het is best wel leuk ::ok::, in ieder geval beter als Die is de mol  >:D

Weet het niet zeker maar zaten er nieuwe beelden tussen (van de kampeeravond o.a.)? Vindt het alleen een beetje vreemd dat Nicolette en Georgina gaan discussieren over wie mogelijk de mol is terwijl ze ondertussen toch al weten wie het is...? Nicolette zei namelijk dat ze Dennis op dit moment het verdachts vindt wat bij mij alleen maar iets oproept van...Dennis is niet de mol want dat zou ze nu nooit meer zeggen maar uiteindelijk hebben ze van iedereen min of meer de verdachte dingen bespreken dus weet je nog niet veel.

Al met al wel leuk om effe te kijken vond ik ::vergroot::

K denk dus niet dat deze dames het weten de reunie is nog niet opgenomen en een van de redenen is dat de eerste afvallers nog steeds niet weten wie nu uiteindelijk de mol was.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Extra Uitzending
« Reactie #51 Gepost op: 23-01-2008, 23:09:17 »
<knip>

Waar was Annette trouwens? ???

Het lijkt er op dat Georgina niet terugkeert, ondanks de hint hiertoe elders op het forum. Maar misschien doen ze dit jaar iets nieuws: niet de laatste afvaller keert terug, maar de voorlaatste afvaller keert terug.
Enfin, mocht Annette inderdaad morgen terugkomen, dan vul ik haar alvast in voor de afvaller van over een week.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Extra Uitzending
« Reactie #52 Gepost op: 23-01-2008, 23:11:17 »
Trouwens nog even voor de mensen die niks van dit soort "uitmelkerij" willen weten: Teun heeft bevestigd dat het voor de molredactie niet had gehoeven, maar omdat er een programma vanavond wat kort was uitgevallen moesten ze het invullen.
The British are not impressed.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra Uitzending
« Reactie #53 Gepost op: 23-01-2008, 23:13:09 »
Trouwens nog even voor de mensen die niks van dit soort "uitmelkerij" willen weten: Teun heeft bevestigd dat het voor de molredactie niet had gehoeven, maar omdat er een programma vanavond wat kort was uitgevallen moesten ze het invullen.

Agg, de mol wordt gewoon gebruikt als opvullertje :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Achaeus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra Uitzending
« Reactie #54 Gepost op: 23-01-2008, 23:14:13 »
Nee, dat weten ze dus niet ;)
K denk dus niet dat deze dames het weten de reunie is nog niet opgenomen en een van de redenen is dat de eerste afvallers nog steeds niet weten wie nu uiteindelijk de mol was.
K denk dus niet dat deze dames het weten de reunie is nog niet opgenomen en een van de redenen is dat de eerste afvallers nog steeds niet weten wie nu uiteindelijk de mol was.

Ja ik dacht dat de reunie al was opgenomen maar goed dat zal dan wel niet ;D

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra Uitzending
« Reactie #55 Gepost op: 23-01-2008, 23:16:10 »
Oke, maar ik vond het toch wel een leuke uitzending. Vooral leuk zoals Georgina was.
Ik zal haar toch wel missen morgen. :(
Tja, misschien mag Anette terugkomen omdat ze wegens ziekte een halve dag gemist heeft. Krijgt ze een 2de kans.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Extra Uitzending
« Reactie #56 Gepost op: 23-01-2008, 23:27:26 »
Waar was Annette trouwens? ???

Wel een beetje opvallend : op de persconferentie voorafgaande aan de uitzendingen was zij ook al de grote afwezige.
Het zou ook gewoon kunnen dat zij niet aan dit avontuur herinnerd wil worden?

Offline krissie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra Uitzending
« Reactie #57 Gepost op: 23-01-2008, 23:55:19 »
Ik had eerst iets van nee he weer iets over de mol terwijl het niet een aflevering is, er zit gewoon niet de pit in die je wel in een mol-aflevering hebt, ik hoef al die bij-produktjes niet.
maar na de laatste berichtjes hier op het forum ben ik toch wel nieuwsgierig, toch wel even op uitzending gemist zoeken morgen dusss...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra Uitzending
« Reactie #58 Gepost op: 24-01-2008, 07:35:41 »
Ik vond het ook wel leuk. Dacht dat het gewoon een hoop beelden achter elkaar waren van de voorbije drie afleveringen. Maar het geklep tussen Georgina en Nicolette was wel vermakelijk. Ik ga Georgina ook missen.  :(

Trouwens wel héél veel Patrick in beeld in de intro... Patrick die fietst, Patrick die jokers pakt, Patrick die topito's pakt... en nog meer waar ik even niet op kan komen. Hij's gewoon de mol!  ::jaja::

Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: Extra Uitzending
« Reactie #59 Gepost op: 24-01-2008, 10:21:05 »
Ik vond het ook wel leuk. Dacht dat het gewoon een hoop beelden achter elkaar waren van de voorbije drie afleveringen. Maar het geklep tussen Georgina en Nicolette was wel vermakelijk. Ik ga Georgina ook missen.  :(

Trouwens wel héél veel Patrick in beeld in de intro... Patrick die fietst, Patrick die jokers pakt, Patrick die topito's pakt... en nog meer waar ik even niet op kan komen. Hij's gewoon de mol!  ::jaja::

Haha nog steeds een grote patirck-fan lees ik wel!
Eigenlijk niks nieuws te weten gekomen door de extra uitzending.