Auteur Topic: Extra Uitzending  (gelezen 21842 keer)

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: Extra Uitzending
« Reactie #60 Gepost op: 24-01-2008, 14:27:23 »
In 20 minuten is dat eigenlijk ook wel te verwachten. Het is denk ik inderdaad meer voor de mensen die voor het eerst het seizoen volgen. Vond het wel leuk om naar te kijken. Georgina die terug komt op haar woorden dat ze '100% weet wie de mol is'. Nicolette die overal naartoe redeneert om die en die kandidaat maar te verdenken.

Offline mollemania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Diem - Pluk de Dag
Re: Extra Uitzending
« Reactie #61 Gepost op: 24-01-2008, 14:39:47 »
Ja ik zal wel paranoia zijn geworden van dit spel, maar ik meen gistervond in het voorfilmpje dat werd uitgezonden voor de IQ-quiz gezien te hebben dat enkele fragmenten gespiegeld werden uitgezonden. Is iemand dit ook opgevallen of heeft iemand het opgenomen om te controleren?
Dat is zo duidelijk als wat..... of toch ?

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra Uitzending
« Reactie #62 Gepost op: 24-01-2008, 15:00:06 »
Ik vond het ook heerlijk om naar te kijken. Van mij hadden Georgina en Nicolette nog wel ff door mogen gaan met discussiëren over de mol. Vond het ook wel raar dat Annette er niet was.

Offline Gorgeous

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra Uitzending
« Reactie #63 Gepost op: 24-01-2008, 15:40:08 »
Ik vond het ook heerlijk om naar te kijken. Van mij hadden Georgina en Nicolette nog wel ff door mogen gaan met discussiëren over de mol. Vond het ook wel raar dat Annette er niet was.

ze zeiden aan het einde  dat er een verrassende ontmoeting plaatsvindt in aflevering 4. misschien is dat Annette.

ik denk dat ze weer terug komt..net als de winnaar van vorige jaar.(kan ff niet meer op zn naam komen:p)

Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: Extra Uitzending
« Reactie #64 Gepost op: 24-01-2008, 15:41:07 »
Weet iemand of je deze uitzending op internet terug kunt kijken?
Ik zal de torrent van de uitzending straks posten in het onderdeel "Filmpjes over seizoen 8"

Offline Rormo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra Uitzending
« Reactie #65 Gepost op: 24-01-2008, 15:47:00 »
ze zeiden aan het einde  dat er een verrassende ontmoeting plaatsvindt in aflevering 4. misschien is dat Annette.

ik denk dat ze weer terug komt..net als de winnaar van vorige jaar.(kan ff niet meer op zn naam komen:p)

Dat zat ik dus ook te denken. Een verassende ontmoeting die we misschien al wel konden raden na vandaag, zoiets zei PJH



(Winnar vorig jaar: Paul Rabbering)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Extra Uitzending
« Reactie #66 Gepost op: 24-01-2008, 15:49:49 »
ze zeiden aan het einde  dat er een verrassende ontmoeting plaatsvindt in aflevering 4. misschien is dat Annette.



Dat zou natuurlijk kunnen, maar ik denk eerder aan het fragment van Edo : "Beste Mol".
Ieder seizoen zit er wel zo'n soort "ontmoeting met de mol" in.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra Uitzending
« Reactie #67 Gepost op: 24-01-2008, 15:52:09 »
Kan ik dat extra uitzendingetje ergens downloaden misschien? Hij staat niet op uitzendinggemist! (Of ben ik blind?)
Tell me what your telescope says

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Extra Uitzending
« Reactie #68 Gepost op: 24-01-2008, 15:52:46 »
Ik zou dat ook graag willen weten!
Weet iemand waar je deze Aflevering kan terug kijken?
Alvast bedankt! ::bravo::

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra Uitzending
« Reactie #69 Gepost op: 24-01-2008, 15:54:03 »
haha praktisch op hetzelfde moment!
Tell me what your telescope says

Offline Botje

  • Forumlid
Re: Extra Uitzending
« Reactie #70 Gepost op: 24-01-2008, 17:12:41 »
Er staat een link om de uitzending te bekijken op de website van de Avro (de .nl website dus). Maar het probleem is dat er bij mij een melding komt over mijn Javascript dat niet ingeschakeld zou zijn, en dus krijg ik geen uitzending te zien. Terwijl dat normaal gesproken geen probleem is voor mijn computer, dus ik vermoed dat het nu niet aan mij ligt. Ook omdat er op het .nl forum meerdere mensen melden dat het niet werkt.
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: Extra Uitzending
« Reactie #71 Gepost op: 24-01-2008, 17:38:45 »
Bij mij doet hij het ook niet, terwijl ik wel JavaScript heb staan ingeschakeld. ::niet-ok::
Achja, het lukt nog vast wel een keer om terug te zien ::ok::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Extra Uitzending
« Reactie #72 Gepost op: 24-01-2008, 18:27:11 »
Kan ik dat extra uitzendingetje ergens downloaden misschien? Hij staat niet op uitzendinggemist! (Of ben ik blind?)

Ik zou dat ook graag willen weten!
Weet iemand waar je deze Aflevering kan terug kijken?
Alvast bedankt! ::bravo::

Als je dit topic gewoon had gelezen: :P

Ik zal de torrent van de uitzending straks posten in het onderdeel "Filmpjes over seizoen 8"

The British are not impressed.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra Uitzending
« Reactie #73 Gepost op: 24-01-2008, 20:35:14 »
okok...hij staat al op downloaden...thx wwg!
Tell me what your telescope says

Offline Mathijs91

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra Uitzending
« Reactie #74 Gepost op: 25-01-2008, 09:25:15 »
Ik vond het een leuke, maar niet nuttige uitzending. Kon wel lachen om Nicolette die ineens precies begreep waarom zij en Georgina eruit lagen :P
Kennis is macht.