Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 70525 keer)

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Aflevering 6
« Reactie #80 Gepost op: 7-02-2008, 21:59:45 »
Coen is in aflevering 4 volledig op edo gegaan naar aanleiding van de vraag aan de mol opdracht en vloog eruit. Edo kan onmogelijk de mol zijn! ;)

Hier moet ik je toch corrigeren, hij ging volledig op de kaarsjes af zei hij, dat kan dus ook betekenen dat hij zeker wist dat edo niet de mol was omdat hij bedacht dat hij een fout antwoord gaf.

Het woord TAXI dat gevormd moest worden in de Taxi-opdracht, is natuurlijk wel een heel mooie verwijzing naar Edo. Hij presenteerde immers het programma Cash Cab.  ::trots::



Das al de tweede opdracht die wijst naar edo: tequila drinken --> Tequila 
                                                       taxi's --> Cash Cab

Hij blijft mijn mol, al vanaf aflevering 1.
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #81 Gepost op: 7-02-2008, 21:59:57 »
Het was Peggy die een joker gejat had hoor. Milouska was het slachtoffer!

Was ook zo, had ze omgedraaid  ::schaam:: :-X

Naja, daar deed het me aan denken dus :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Aflevering 6
« Reactie #82 Gepost op: 7-02-2008, 22:00:53 »
Was weer een erg leuke aflevering vanavond ;D

Vraag me wel af: als Edo nu in eerste instantie wel de andere (dus voor hun de goede) enveloppe had gepakt, wat zou er dan zijn gebeurd? ???

Neem niet aan dat ze dan ook voor de tweede keer het spel hadden gespeeld!! ;)


Zou een erg korte aflevering zijn geworden dan, of zou de redactie van WIDM dan iets anders achter de hand hebben gehad? ::)


Edo blijft sinds afl. 1 mijn mol >:D

 ::zwaai::

Dat is... als ze het einde gehaald hadden?
Anders hadden ze het gewoon overnieuw kunnen doen.
En anders gewoon nog een keer, meer geld in de pot/geld er uit?
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Aflevering 6
« Reactie #83 Gepost op: 7-02-2008, 22:02:53 »
Veel verdubbelingen deze aflevering. Bij de boten moesten de gokkers hun begininzet steeds verdubbelen. De laatste opdracht was natuurlijk dubbel. En tijdens de executie stonden op de laptop twee mollogo's naast elkaar. Weet iemand of dat eerder ook al zo was?

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Aflevering 6
« Reactie #84 Gepost op: 7-02-2008, 22:04:30 »
dat dacht ik te verstaan! toen dennis zo boos was over die topito's. zometeen ff terug luisteren!

Klopt, heb het ook gehoord. Twijfel nog of hij bluft, danwel wist dat edo nog een extra groene voor hem over had, maar had wel gelijk die associatie naar groene scherm
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #85 Gepost op: 7-02-2008, 22:07:05 »
Veel verdubbelingen deze aflevering. Bij de boten moesten de gokkers hun begininzet steeds verdubbelen. De laatste opdracht was natuurlijk dubbel. En tijdens de executie stonden op de laptop twee mollogo's naast elkaar. Weet iemand of dat eerder ook al zo was?

Jaa, als we een terugblik zien van Joris. Zien we weer het rode scherm voorbij komen.. Dus dat is dan de 2de keer dat er een rood scherm komt.. Off.. Topito bakjes? er zijn d8 ik 2 rode bakjes.. Misschien met Dennis, want in zijn introductie filmpje zie je iets met role dice.. en een dobbelsteen toch? Je kan ook 2 dobbelstenen gooien..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #86 Gepost op: 7-02-2008, 22:10:28 »
Je kan er ook 5 gooien, dan speel je Yahtzee!

Inderdaad... Alles is dubbel :O Waar kunnen we dat aan linken? Homo Patrick :-/ Zou ik wel erg oncool vinden van AVRO xD

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Aflevering 6
« Reactie #87 Gepost op: 7-02-2008, 22:12:22 »
Ik bedoel eigenlijk of op de laptop altijd al twee mollogo's stonden.
Als al die verdubbelingen een hint zijn ga ik toch 'RR' Regina Romeijn verdenken.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #88 Gepost op: 7-02-2008, 22:14:12 »
Jaa, als we een terugblik zien van Joris. Zien we weer het rode scherm voorbij komen.. Dus dat is dan de 2de keer dat er een rood scherm komt.. Off.. Topito bakjes? er zijn d8 ik 2 rode bakjes.. Misschien met Dennis, want in zijn introductie filmpje zie je iets met role dice.. en een dobbelsteen toch? Je kan ook 2 dobbelstenen gooien..

Ja die dobbelstenen inderdaad, daarnaast heeft hij los van deze aflevering wel 4 of 5 verschillende rode shirts aangehad. Zelfs op de meeste groepsfoto's heeft hij een rood shirt.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Aflevering 6
« Reactie #89 Gepost op: 7-02-2008, 22:14:18 »
Ik vind de opdrachten in deze serie toch weer vrij origineel(de meeste dan). Erg leuk om naar te kijken en mn complimenten ::ok::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 6
« Reactie #90 Gepost op: 7-02-2008, 22:15:26 »
Klopt, heb het ook gehoord. Twijfel nog of hij bluft, danwel wist dat edo nog een extra groene voor hem over had, maar had wel gelijk die associatie naar groene scherm

fijnzo, dan heb ik het niet gedroomd!

misschien was dennis zo boos dat hij heel eventjes uit z'n rol viel.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #91 Gepost op: 7-02-2008, 22:17:19 »
Wat mij ook erg opvalt is.. Dat aan het begin wordt er een groepsfoto gemaakt van de overgebleven kandidaten.. maar deze keer werd er ingezoomd op de groepsfoto, alsof we er op moeten letten.. Dit was eerder ook al het geval bij afl. 3 of 4 ? weet niet zkr. Wordt er ook Duidelijk ingezoomd op de genomen groepsfoto (begin van de aflevering )
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Aflevering 6
« Reactie #92 Gepost op: 7-02-2008, 22:34:32 »
Wat mij ook erg opvalt is.. Dat aan het begin wordt er een groepsfoto gemaakt van de overgebleven kandidaten.. maar deze keer werd er ingezoomd op de groepsfoto, alsof we er op moeten letten.. Dit was eerder ook al het geval bij afl. 3 of 4 ? weet niet zkr. Wordt er ook Duidelijk ingezoomd op de genomen groepsfoto (begin van de aflevering )

Groep word kleiner, dus moet je inzoomen om foto nog breedvullend te houden. Het gaat wat worden zodra Edo eruit vliegt.

Mooiste aflevering van de reeks en met veel humor weer. :)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Aflevering 6
« Reactie #93 Gepost op: 7-02-2008, 22:35:45 »
Ik vond 'weer een vette aflevering. ;D Die dubbele opdracht, ik vemoeedde al dat er iets aan de hand was met die enveloppen, ik had waarschijnlijk envelop 1 weer gepakt. Alhoewel ik ook hda verzonnen, misschien moeten ze de opdrachten nu wel van af aflevering 6 terug naar 1 doen. Maargoed dat is ff een hersenspinsel dat er nu niet toe doet :P

Vonden jullie ook trouwens bij de taxiopdracht dat Edo een heel slim voorstel deed aan Patrick namelijk uitzoeken wie welke letter had? Vond Patrick erg irritant met zijn antwoord dat dat een domme vraag was. Denk dat hij nu mijn verdachte gaat zijn, maar ik weet het niet. Aargh ;D


Ik bedoel eigenlijk of op de laptop altijd al twee mollogo's stonden.
Ik zat ook naar dat logo te kijken van "hey wat staat daar nou op" maar verder niet nadenkend over het dubbel-zijn.

Trouwens, het pokeren is niet teruggekomen hè. Of was het de bedoeling van de makers dat de spelers op de boten gingen pokeren? of komt dat nog in een volgende aflevering? Er komt toch nog iets met kaarten onderwater? Als ik me de introfilmpjes goed kan herinneren.

Joris eruit...jammer net nu ik 'm niet meer verdacht (hij deed juist heel goed mee met de Taxi's en de boten (met zijn Spaans!), dat zullen de overgebleven kandidaten wel gaan missen mochten ze nog moeten communiceren in die taal...

Trouwens waarom geeft Edo zomaar een topito weg?


Was weer een erg leuke aflevering vanavond ;D

Vraag me wel af: als Edo nu in eerste instantie wel de andere (dus voor hun de goede) enveloppe had gepakt, wat zou er dan zijn gebeurd? ???

Neem niet aan dat ze dan ook voor de tweede keer het spel hadden gespeeld!! ;)
Ik denk dat ze het sowieso dubbel zouden hebben gedaan, ik zou niet weten waarom niet. Ik vind als ze twee keer de optie -250/kandidaat bieden, vind ik ook dat ze twee keer +500/kandidaat moeten bieden. Trouwens wel jammer van die 3.000.



En Joris die de pot haast meenam. Ik dacht er gerlijk aan toen Joris om Edo's pet vroeg, ik dacht "mogen wij dan de pot"?  ;D
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #94 Gepost op: 7-02-2008, 22:35:56 »
Groep word kleiner, dus moet je inzoomen om foto nog breedvullend te houden. Het gaat wat worden zodra Edo eruit vliegt.


Of Dunya, want zij ligt toch al een beetje van de foto, of bedoelen jullie de foto aan het begin van iedere aflevering? Dan heb je helemaal gelijk met Edo, ghighi

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #95 Gepost op: 7-02-2008, 22:37:53 »
Groep word kleiner, dus moet je inzoomen om foto nog breedvullend te houden.

Denk het niet omdat er bij afl. 2 (groepsfoto zonder Nicolette) Niet werd ingezoomd..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline marvis

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #96 Gepost op: 7-02-2008, 22:39:28 »
Over verdubbelingen gesproken:
Op de laptop stond het getal 1778
1+7=8
8=4+4
4+4=4 april
78=jaartal 1978
Wie is er geboren op 4 april 1978????

PATRICK!  ::vergroot::

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #97 Gepost op: 7-02-2008, 22:49:10 »
Over verdubbelingen gesproken:
Op de laptop stond het getal 1778
1+7=8
8=4+4
4+4=4 april



4+4 is toch 8 :P ?
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline marvis

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #98 Gepost op: 7-02-2008, 22:54:49 »
4+4 is toch 8 :P ?

ja, én 4 april suffie

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #99 Gepost op: 7-02-2008, 22:56:13 »
1778... Is er niemand op 1 juli 1978 geboren... Zou een veel sterkere hint zijn... En 4478 nog beter... (richting patrick)