Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 70470 keer)

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #160 Gepost op: 9-02-2008, 23:58:49 »

Maar, als ik het goed begreep was wat PJH zei "Dan gaat die 1000 euro ALSNOG uit de pot"

Dus.... had het geen invloed achteraf, meenemende dat de 1000 er al uit was na de aankoop van de vrijstelling

Nee, ik denk dat ze er ook voor hadden kunnen kiezen die vrijstelling zeg maar weer te 'verkopen' en dat die 1000 euro weer terug in de pot kwam. Maar die keuze hebben ze nauwelijks overwogen. Natuurlijk, niemand laat een vrijstelling aan zijn neus voorbijgaan (behalve Dunya... ::) ) zeker als ie eerst al gekocht is geweest.


Ik heb een aantal pagina's terug gepost dat Dennis bij de executie van Joris al voordat het rode scherm kwam heel erg zat te zuchten en te schuifelen (alsof ie dus al wist dat Joris eruit zou vliegen). Is dat nou niemand opgevallen? Vond ik erg verdacht.

Heb nogmaals gekeken naar gedrag van Dennis. Het enige dat ik zie is dat ie gaat verzitten. Gewiebel en gedraai is mij niet opgevallen. Wel is het zo dat de mol wel weet wie er afvalt idd. Dus kijken naar gedrag is niet verkeerd. Maar bij Dennis viel het me niet op.
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #161 Gepost op: 10-02-2008, 00:06:12 »
Maar, als ik het goed begreep was wat PJH zei "Dan gaat die 1000 euro ALSNOG uit de pot"

Hij zei: Kost nog steeds 1000 euro, als je hem gebruikt.

Zie je wel dat Dennis gewoon 2500 euro heeft verdiend in die opdracht! Dat kan echt niet. Ik streep hem plechtig door als Mol: Dennis maar hij is het toch!

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #162 Gepost op: 10-02-2008, 00:07:48 »
Waarom zou de mol weten wie afvalt? ???

Bij een eerder seizoen (weet niet welke, boeit ook niet, hoeft men dus niet op te zoeken  :P ) bleek dat een voorwaarde voor een verborgen hint. De mol zat toen namelijk altijd naast/achter/voor de afvaller. Er zat nooit iemand tussen. Daarvoor moest de mol dus van te voren weten wie de afvaller zou zijn. Er kan dan aangenomen worden dat dat ook dit seizoen het geval is.
En ja, de mogelijkheid dat het eenmalig was is er idd ook.  ::) Maar het kan een manier zijn om de mol te ontdekken.
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #163 Gepost op: 10-02-2008, 00:23:02 »
Heb nogmaals gekeken naar gedrag van Dennis. Het enige dat ik zie is dat ie gaat verzitten. Gewiebel en gedraai is mij niet opgevallen. Wel is het zo dat de mol wel weet wie er afvalt idd. Dus kijken naar gedrag is niet verkeerd. Maar bij Dennis viel het me niet op.

Dank je voor je reactie. Het zal dan wel niks zijn, maar ik vond het opvallend. Maar ja, als je Dennis als mol hebt ga je overal wat achter zoeken.  ;)

WorldExpress

  • Gast
Re: Aflevering 6
« Reactie #164 Gepost op: 10-02-2008, 02:17:00 »
Bij een eerder seizoen (weet niet welke, boeit ook niet, hoeft men dus niet op te zoeken  :P ) bleek dat een voorwaarde voor een verborgen hint. De mol zat toen namelijk altijd naast/achter/voor de afvaller. Er zat nooit iemand tussen. Daarvoor moest de mol dus van te voren weten wie de afvaller zou zijn. Er kan dan aangenomen worden dat dat ook dit seizoen het geval is.
En ja, de mogelijkheid dat het eenmalig was is er idd ook.  ::) Maar het kan een manier zijn om de mol te ontdekken.
Serie 3 van De Mol (Belgie dus ;) ) De mol zat iedere executie in de buurt van de afvaller, zodat hij diegene even aan kon raken. De mol die afscheid nam van de kandidaten zeg maar.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #165 Gepost op: 10-02-2008, 12:59:07 »
Hij zei: Kost nog steeds 1000 euro, als je hem gebruikt.

Zie je wel dat Dennis gewoon 2500 euro heeft verdiend in die opdracht! Dat kan echt niet. Ik streep hem plechtig door als Mol: Dennis maar hij is het toch!

Maar ze gebruiken hem toch ook! en dus is er wel 1000 euro vanaf. De statistieken op de .nl site kloppen volgens mij gewoon.

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #166 Gepost op: 10-02-2008, 17:11:02 »
Maar ze gebruiken hem toch ook! en dus is er wel 1000 euro vanaf. De statistieken op de .nl site kloppen volgens mij gewoon.

Nee, kijk naar de aflevering zelf: daar staat na de mexico opdracht: €10625,- in de pot en daar komt 2000 bij. Dus dat houdt in dat er niet nog eens €1000,- af is gegaan. En de info van de aflevering zelf vertrouw ik meer dan de info van .nl. (Zie ook mijn vorige post)
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Aflevering 6
« Reactie #167 Gepost op: 11-02-2008, 13:35:41 »
Nee, kijk naar de aflevering zelf: daar staat na de mexico opdracht: €10625,- in de pot en daar komt 2000 bij. Dus dat houdt in dat er niet nog eens €1000,- af is gegaan. En de info van de aflevering zelf vertrouw ik meer dan de info van .nl. (Zie ook mijn vorige post)

Ja waarom moeilijk doen, in de aflevering staat toch duidelijk het juiste bedrag  :o
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 6
« Reactie #168 Gepost op: 11-02-2008, 17:13:03 »
Bij een eerder seizoen (weet niet welke, boeit ook niet, hoeft men dus niet op te zoeken  :P ) bleek dat een voorwaarde voor een verborgen hint. De mol zat toen namelijk altijd naast/achter/voor de afvaller. Er zat nooit iemand tussen. Daarvoor moest de mol dus van te voren weten wie de afvaller zou zijn. Er kan dan aangenomen worden dat dat ook dit seizoen het geval is.
En ja, de mogelijkheid dat het eenmalig was is er idd ook.  ::) Maar het kan een manier zijn om de mol te ontdekken.

zou het ook kunnen dat dennis gewoon zelf bang en gespannen was om eruit te vliegen ??
dat lijkt me waarschijnlijker .... denk nl neit dat de mol weet wie eruit vliegt
dennis for mole !

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #169 Gepost op: 11-02-2008, 22:27:54 »
Dat met die executies, doet me denken aan de reactie van Patrick in afl. 3, toen Georgina en hij overbleven... Je kan zijn reactie uitleggen aan de hand van zijn persoonlijkheid, OF het gegeven dat hij de mol is... Dan wist hij namelijk dat Georgina zou afvallen. En hij dacht nog wel dat ze samen zo ver zouden komen (heeftie gezegd!)... Hij dacht dus toen Georgina, kandidaat x en hijzelf nog over waren: Nu moet x afvallen of Georgina... Dus toen x werd ingevuld, hoopte hij misschien wel dat die eruit ging... Vandaar dat hij zo geschrokken reageerde toen x groen kreeg... Hij wist misschien wat dit betekende voor Georgina?

Wel heeeeel stom om dat zo te laten blijken natuurlijk ;-) Een goede mol onthoudt zich van dit soort dingen, maar het zou natuurlijk een ongewilde reflex kunnen zijn?

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #170 Gepost op: 11-02-2008, 22:30:38 »
Vandaar dat hij zo geschrokken reageerde toen x groen kreeg... Hij wist misschien wat dit betekende voor Georgina?

Wel heeeeel stom om dat zo te laten blijken natuurlijk ;-) Een goede mol onthoudt zich van dit soort dingen, maar het zou natuurlijk een ongewilde reflex kunnen zijn?

Dit snap ik niet. Als hij de mol is, dan wist hij toch dat hij groen zou krijgen? Dan schrik je daar toch niet van ???
Keep calm and eat chocolates!

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 6
« Reactie #171 Gepost op: 12-02-2008, 07:04:32 »
Dit snap ik niet. Als hij de mol is, dan wist hij toch dat hij groen zou krijgen? Dan schrik je daar toch niet van ???

goed lezen :) hij schrok omdat persoon x groen kreeg, ( niet omdat hijzelf groen kreeg, dat is .. als hij de mol is ... nogal logisch ) want dat betekende dat georgina eruit zou gaan.
dennis for mole !

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #172 Gepost op: 12-02-2008, 08:13:47 »
goed lezen :) hij schrok omdat persoon x groen kreeg, ( niet omdat hijzelf groen kreeg, dat is .. als hij de mol is ... nogal logisch ) want dat betekende dat georgina eruit zou gaan.

Ah, ok, dank, nu snap ik 'm  ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #173 Gepost op: 12-02-2008, 16:24:08 »
:P doe altijd me best het zo helder mogelijk uit te leggen xD maar das nog best lastig  ::trots::

Offline the_shagster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik was de mol!
Re: Aflevering 6
« Reactie #174 Gepost op: 12-02-2008, 17:46:19 »
Hij zei: Kost nog steeds 1000 euro, als je hem gebruikt.

Zie je wel dat Dennis gewoon 2500 euro heeft verdiend in die opdracht! Dat kan echt niet. Ik streep hem plechtig door als Mol: Dennis maar hij is het toch!

Dat hij nu geld verdiend heeft wil niks zeggen. Hij heeft veel gemold. Bij elke opdracht heeft ie lopen kloten of iets verkeerd gedaan behalve de laatste aflevering. Dennis is de mol!!

Re: Aflevering 6
« Reactie #175 Gepost op: 12-02-2008, 20:54:17 »
Dat hij nu geld verdiend heeft wil niks zeggen. Hij heeft veel gemold. Bij elke opdracht heeft ie lopen kloten of iets verkeerd gedaan behalve de laatste aflevering. Dennis is de mol!!

Aan dat laatste ben ik toch zwaar aan het twijfelen...Ik wil graag dat Dennis de mol is, maar ik vind hem zo 'echt', dat ik het me niet meer kan voorstellen. Zijn reacties zijn direct en komen oprecht over. Patrick vind ik qua gedrag veel meer wisselingen en eigenaardigheden vertonen (zeker in de laatste aflevering), dus ik ben er klaar voor: *SWITCH*

Naar de Patricktunnel!  ::tandpastasmiley::

(en nu maar hopen dat ik in de finale niet met het schaamrood op mijn wangen en dikke krokodillentranen naar mol Dennis zit te kijken  ;))

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 6
« Reactie #176 Gepost op: 12-02-2008, 20:57:57 »
dus ik ben er klaar voor: *SWITCH*

STOP!! DOE HET NIET!! ::oink::

Re: Aflevering 6
« Reactie #177 Gepost op: 12-02-2008, 21:00:49 »
STOP!! DOE HET NIET!! ::oink::

Nou-hou, Heinz! Je maakt me gelijk weer aan het twijfelen!  :-[
(zo zie je maar hoe ontzettend standvastig ik ben  ;D )

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 6
« Reactie #178 Gepost op: 12-02-2008, 21:49:05 »
 ;D

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 6
« Reactie #179 Gepost op: 12-02-2008, 21:51:37 »
tis best beroerd weetje. ik was vanaf aflevering 1 overtuigd dat patrick de mol was. daarna ben ik geswitched naar dennis ... en nu  ? nu moeti k geloof ik toch weer terug.
ik weet het niet !
1 van de 2 is de mol ... dat moge duidelijk zijn :p
dennis for mole !