Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 45969 keer)

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 7
« Reactie #100 Gepost op: 15-02-2008, 20:30:41 »
(wat waarschijnlijk van ijzer is)
Hout is m.i. waarschijnlijker.
The British are not impressed.

Offline japjer

• Forumlid
« Reactie #101 Gepost op: 15-02-2008, 21:16:58 »
Regina is in purmerend geboren. Als jij mol was wat zou je kiezen? 1500 zeker uit de pot of max 2500 in de pot? juist uit de pot dus de mol zat in de goede groep. want dennis is de mol

Beide groepen konden mollen bij de piñata-opdracht, daar hoefde je niet per se Dennis/Dunya voor te zijn. Om geld uit de pot te laten bij het navigeren moest je wel in de auto zitten.

Dus, 1500 zeker uit de pot OF 1500 zeker uit de pot + wat je nog bij het autorijden eraf kan halen. ::ok::

Offline vlaamsemol

• Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 15-02-2008, 22:55:32 »
REGINA HEERST!!!

Als je nu dat introductiefilmpje terugziet (website) dan zitten daar wel heel, héél veel aanwijzingen in naar Regina.
Als eerste het busje (van haar tvprogramma zij gelooft/niet), de kaart met de koningin (lat. regina), de wekker die terugloopt en nu na deze aflevering de pop met gele haren die haar moet voorstellen.
En dat opgeteld met de trage helicopteractie.. en het bewuste kopen van de vrijstelling om niet verdacht te lijken...het roepen van rechts ligt Zwitserland terwijl je altijd in termen van oost en west moet denken... Ja, ja Reginatje je draagt zo vaak zwarte kleren omdat je de mol bent!
Vlaamsemolletje heeft het gezien.

Offline ravelijn

• Forumlid
  • niets is zoals het lijkt
« Reactie #103 Gepost op: 16-02-2008, 02:54:13 »
Als je nu dat introductiefilmpje terugziet (website) dan zitten daar wel heel, héél veel aanwijzingen in naar Regina.
Als eerste het busje (van haar tvprogramma zij gelooft/niet), de kaart met de koningin (lat. regina), de wekker die terugloopt en nu na deze aflevering de pop met gele haren die haar moet voorstellen.

Die speelkaart is hartenboer!

Offline TAP

• Winnaar pool Expeditie Robinson 2007
  • Forumlid
  • aka AltijdAndries
« Reactie #104 Gepost op: 16-02-2008, 12:04:42 »
dit was de sleutelaflevering: de mol is bekend!

door vorige afvallers weten we dat regina en edo niet meer in aanmerking komen als molkandidaat.
patrick of dennis dus (al wekenlang twijfel ik tussen die 2, eerst was ik vrij zeker van patrick maar langzamerhand kwam dennis ook verdacht doen)
na het pinataspel was ik er eigenlijk al uit: dennis die met een heel dom idee afkomt en dunya gaat er natuurlijk in mee (dennis had waarschijnlijk liever gehad dat dunya zelf met een dom idee zou afkomen maar dat deed ze niet).
de opdracht met de auto liep dan weer vrij gesmeerd...
zekerheid kreeg ik via de moltest: dunya ging voor patrick
conclusie: dennis is de mol (heeft me tijdens de eerste afleveringen écht op het verkeerde been gezet!) en dat heeft ie goed gedaan. de productie maakt mijns inziens een fout door uit te zenden op wie dunya stemt, want wegens eliminatie blijft enkel dennis nog over nu

dit was trouwens de allerleukste executie ooit. patrick en vooral regina die helemaal van hun melk zijn, geweldig!

Dit geeft absoluut geen zekerheid. Ik heb zelf meegedaan met een Wie is... De Mol?, en ik was de ENIGE van de 6 kandidaten die toen nog in het spel zaten die vol op de goeie mol zat. En wie ging eruit... Juist. Ik.

De Mol is niet bekend tot hij/zij zich bekendmaakt en daarvoor kan je het niet zeker weten. Ik vind het persoonlijk nogal irrirtant als mensen zeggen "de mol is bekend" of nog erger: "jammer dat nu het spel nu al gespeeld is, zo is het een stuk minder leuk". (Ik DENK trouwens ook dat Dennis de Mol is, dus daar ligt het niet aan ;) )
Shoqs - Shoqs your socks off!

Offline lili(s)chat

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • In het land van paranoia is de mol koning
« Reactie #105 Gepost op: 16-02-2008, 12:06:10 »
De landkaart op het t-shirt van Edo is wel enorm verdacht. Zit wat mij betreft in dezelfde categorie als het mannetje op verhoging en het oranje t-shirt dat hij aanhad.

Regina zei dat zij was geboren in Zwitserland. Patrick is geboren in Breda. Dat zijn twee van de drie autorijders. De derde is Edo, die geboren is in Dubbeldam, een plaats die inmiddels niet meer bestaat.

De mol is uiteraard wel beter op zijn plek bij de autorijders. De autorijders hebben macht over al het geld.

Ik zou eerder denken dat Edo iets heeft met Zwitserland. Zeker na die opmerking die Patrick maakte. Brunner zou ook best een Zwitserse naam kunnen zijn. In dat geval is het dus Regina die geen band heeft met de steden. Regina de mol? Nee dat kan niet.

Offline Puar

• Forumlid
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
« Reactie #106 Gepost op: 16-02-2008, 13:27:40 »
Mischien is ut al gezegd maar bij 19:37 rijden ze langs een bord met het woord 'topos'.

Filmpje
« Laatst bewerkt op: 16-02-2008, 17:39:14 door Megan, Reden: Link verborgen »
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline ravelijn

• Forumlid
  • niets is zoals het lijkt
« Reactie #107 Gepost op: 16-02-2008, 13:44:54 »
Mischien is ut al gezegd maar bij 19:37 rijden ze langs een bord met het woord 'topos'.

Filmpje

Er staat:
Por tiempo limitado
20% de descuento
en topas los cuartos

Wie helpt vertalen... Tijdelijk 20% korting op Mollen een kwart?

« Laatst bewerkt op: 16-02-2008, 17:39:42 door Megan, Reden: Quote aangepast »

Offline Amara

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 16-02-2008, 13:53:29 »
Citaat van: ravelijn

Por tiempo limitado
20% de descuento
en topas los cuartos

volgens mij is dat iets in de richting van: Tijdelijk 20% korting op afgeprijsde artikelen. Topas is niet hetzelfde als topos he ;)

Offline the_shagster

• Forumlid
  • Ik was de mol!
« Reactie #109 Gepost op: 16-02-2008, 15:03:08 »
Er staat:
Por tiempo limitado
20% de descuento
en topas los cuartos

de letterlijke vertaling is:

Per beperkte tijd
 20% van korting
 in u die in de kwarten in werking wordt gesteld

dus iets als tijdelijk 20% korting en dan iets met kwartieren?

Offline Firesphere

• Forumlid
  • Don't ever try that again
« Reactie #110 Gepost op: 16-02-2008, 15:57:34 »
De Nederlandse vertaling is meer iets van:

Nu tijdelijk 20% korting in het 4e deel(?)

Ik weet niet goed wat ik met dat 4e deel, of 1/4e aan moet, maar voor de rest is het volgens mij gewoon een advertentie
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline vrieze96

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 16-02-2008, 16:23:42 »
Er staat:
Por tiempo limitado
20% de descuento
en topas los cuartos

Er staat :
Por tiempo limitado 20% de descuento
en toDOs los cuartos

Dat betekent tijdelijk 20% korting op alle kamers/vertrekken...
Maar helaas kunnen we daar ook niets mee ::ohno::

Offline Firesphere

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 16-02-2008, 16:29:00 »
Er staat :
Por tiempo limitado 20% de descuento
en toDOs los cuartos

Dat betekent tijdelijk 20% korting op alle kamers/vertrekken...
Maar helaas kunnen we daar ook niets mee ::ohno::

ah, dan wordt het inderdaad "korting op alle kwartieren"... toch wel iets heel anders

« Reactie #113 Gepost op: 16-02-2008, 16:34:11 »
ah, dan wordt het inderdaad "korting op alle kwartieren"... toch wel iets heel anders

Volgens mij gaat het over kwartalen (dus van een jaar), en betekent 'los cuartos' dit kwartaal....

Offline vrieze96

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 16-02-2008, 16:42:14 »
los cuartos betekend kamers/vertrekken..
volgens mij is het ook een soort appartementencomlex.

Offline Firesphere

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 16-02-2008, 16:43:29 »
basically is het dus echt geen hint te noemen ::zwaai::

« Reactie #116 Gepost op: 16-02-2008, 16:45:00 »
basically is het dus echt geen hint te noemen ::zwaai::

::rofl:: ::rofl::

Offline xlaaura

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 16-02-2008, 16:46:01 »
Ik ben wel in verwarring nu. Wat deed mijn mol goed zijn best en eigenlijk niet echt mollerig, behalve het stelen van topito's dan. Ik vond deze keer Dennis erg verdacht in alle opdrachten eigenlijk wel. Kan Patrick nog wel de mol zijn nu Dunya eruit is gevlogen?  Ik zit er echt enorm naast als het Patrick niet is... :\'(Na het zien van deze aflevering neig ik toch meer naar Dennis...Overlopen naar het Denniskamp dan maar? ???

zit met precies hetzelfde dilemma! ???

Offline xlaaura

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 16-02-2008, 17:07:09 »
ik heb niet alle berichten al gelezen in dit topic dus alvast sorry als ik iets zeg wat al gezegd is!

maar ik vond het verdacht dat patrick bijna, maar dan ook bijna niks zei in de auto, hij liet regina en edo maar. de énige x dat hij wat zei zei hij dat ze linksaf (of rechts of whatever) moesten gaan en dat was fout. weer 250 van de pot af, mooi meegenomen! daarbij zijn edo en regina zelf al zo dom geweest om er 250 af te halen dus dat was al fijn.
verder  lijkt mij dat ze echt niet precies laten zien wie op wie stemt, gewoon omdat het teveel prijsgeeft. ik ga niet blind op die tests vertrouwen...

Offline roelc

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 16-02-2008, 23:15:54 »
Dit geeft absoluut geen zekerheid. Ik heb zelf meegedaan met een Wie is... De Mol?, en ik was de ENIGE van de 6 kandidaten die toen nog in het spel zaten die vol op de goeie mol zat. En wie ging eruit... Juist. Ik.
euhm, dan zou ik toch wat aan de correctheid van de test beginnen twijfelen (of aan je eigen intelligentie  :P) want dat slaat nergens op  ;D
- ik neem dan ook aan dat het niet om een échte WIDM-serie gaat