Allemaal scheinheilig doen of ze Dunya of Patrick zitten.
Maar ik zag het wel hoor,ze zijn allemaal voor Edo gegaan en dan inderdaad die opmerking van Edo over die topito's. Edo is de mol,Regina of Patrick wint en Dennis verliest. Edo zij volgens mij ook iets wat ie niet had mogen zeggen,want Patrick keek hem opeens heel raar aan en Regina moest ook lachen. Volgende week moet Dennis weg,als hij niet de mol is. Dat vertrekt Patrick misschien inderdaad omdat Regina langer op Edo zit als het klopt,want vandaag werd opeens Dunya bij haar genoemd. Want Dennis was zo stom met die poppen,had die pop meteen in Dunya of Dennis gedaan of desnoods Joris of Regina. Ook vind het verwacht dat het Dennis weinig lijkt te doen dat Patrick het heeft.
Regina is het niet,oke ze is een beetje een type om de 1ste te zijn die het zou verknallen,maar ze lijkt het toch wel goed te doen. Trouwens hebben julie wel op de inhoud van de 1ste kist gelet,er zat een voetbal in en na mijn mening staat dat voor een Man. Ik denk ook dat er patroon zit in de spellen. Berg beklimmen,schieten,Een Voetbal,boot racen,auto rijden volgende week zwemmen en pokeren en meestal springen mannen in deze sporten uit of vinden mannen het geweldig om te doen.