Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 45972 keer)

Offline Mmkk

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #120 Gepost op: 16-02-2008, 23:24:48 »
euhm, dan zou ik toch wat aan de correctheid van de test beginnen twijfelen (of aan je eigen intelligentie  :P) want dat slaat nergens op  ;D
- ik neem dan ook aan dat het niet om een échte WIDM-serie gaat

Maar het kan toch ook dat Dunya toch nog 15 vragen goed heeft gehad ofzo, dat ze eruit is wil niet zeggen dat ze de test helemaal fout gemaakt heeft.

Offline Mmkk

• Forumlid
« Reactie #121 Gepost op: 16-02-2008, 23:33:13 »
Dennis, Edo en Dunya zitten al een paar afleveringen lang op Patrick. Als hij de mol niet is was er vast wel iemand eerder van deze drie afgevallen.
Dat Dunya er nu uit is omdat ze op Patrick heeft gestemd wil niet zeggen dat Patrick dan ook niet de mol is.  ::vergroot::

Offline roelc

• Forumlid
« Reactie #122 Gepost op: 17-02-2008, 01:04:39 »
Dennis, Edo en Dunya zitten al een paar afleveringen lang op Patrick. Als hij de mol niet is was er vast wel iemand eerder van deze drie afgevallen.
waarom zou er iemand van die drie zijn afgevallen?
kan toch goed zijn dat heel wat antwoorden in de test goed zijn voor zowel de mol (dennis) als voor patrick. (ze zaten toch al vaak samen voor de opdrachten en dat komt ook vaak aan bod in de test + beiden man + ...)

Offline Firesphere

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
« Reactie #123 Gepost op: 17-02-2008, 01:06:50 »
Dat Dunya er nu uit is omdat ze op Patrick heeft gestemd wil niet zeggen dat Patrick dan ook niet de mol is.  ::vergroot::

Dat hoeft niet, als alle antwoorden van bijv. Patrick en Edo hetzelfde zouden zijn, behalve de naam, plus daarbij nog eens de snelheid van invullen...
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline lilith

• Forumlid
  • all ears
« Reactie #124 Gepost op: 17-02-2008, 10:00:13 »
Edo is volgens mij de enige die Dennis verdenkt. Ik denk in mijn tunnel visie te zien dat Edo Dennis alllang doorheeft. Edo de winnaar, Patrick de verliezer.
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Mmkk

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 17-02-2008, 10:38:40 »
Edo is volgens mij de enige die Dennis verdenkt. Ik denk in mijn tunnel visie te zien dat Edo Dennis alllang doorheeft. Edo de winnaar, Patrick de verliezer.

Bij het kopje van 'wie verdenkt wie' op deze site, staat dat Edo Patrick al 3 afleveringen verdenkt als mol.
Maar wat ik probeer te zeggen is dat je uit de test niet kunt halen wie de mol wel of niet is. Je weet namelijk niet hoeveel vragen iemand fout heeft enzo. Dus het kan nog steeds dat Patrick de mol is, ondanks dat Dunya op hem gestemd heeft. (=tunnelvisie)

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 17-02-2008, 16:19:44 »
REGINA HEERST!!!

Als je nu dat introductiefilmpje terugziet (website) dan zitten daar wel heel, héél veel aanwijzingen in naar Regina.
Als eerste het busje (van haar tvprogramma zij gelooft/niet), de kaart met de koningin (lat. regina), de wekker die terugloopt en nu na deze aflevering de pop met gele haren die haar moet voorstellen.
En dat opgeteld met de trage helicopteractie.. en het bewuste kopen van de vrijstelling om niet verdacht te lijken...het roepen van rechts ligt Zwitserland terwijl je altijd in termen van oost en west moet denken... Ja, ja Reginatje je draagt zo vaak zwarte kleren omdat je de mol bent!
Vlaamsemolletje heeft het gezien.

Zou je een aantal van de dingen uit kunnen leggen? Die "Zwitserland ligt rechts"-opmerking vind ik erg geslaagd.
Maar wat hebben de gele haren ermee te maken, en de wekker die terugloopt, die liep in de aflevering zelf ook terug (hoewel niet zo ver).

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 18-02-2008, 09:47:31 »
Heb de aflevering net  :( pas kunnen zien en ik blijf nog steeds bij mijn mol: Dennis.
Laten we jabberen.

Offline lydiaatje

• Forumlid
  • wie is de mol? die is de mol!
« Reactie #128 Gepost op: 18-02-2008, 14:01:36 »
wauw wat een te gekke aflevering weer zeg! ::ok::
en wat zat patrick te klieren met de topito`s  ???
mede door hem is dunya weg dus maar goed dat hij zich schuldig voelde 
en dan nog dennis die een beetje dom loopt te kletsen dat de pinata`s in de g van georgina die er al lang uit is moeten hangen????? heel vreemd en verdacht, logischer was geweest de pop van regina die de pot (het geld ) beheert te nemen! dennis is de mol denk ik, dennis is het zeker niet want de mol zou niet zo overduidelijke molacties plannen door zelfs een kofferslotje te forceren om topito`s te stelen
Edo vond ik ook verdacht met zijn opvallend shirt met rood poppetje volgens mijn betekenen die shirtjes van hem toch iets, zou niet origineel zijn maar toch.....zo opvallend steeds ???
lydiaatje >>molcatcher for ever

WorldExpress

• Gast
« Reactie #129 Gepost op: 18-02-2008, 16:29:00 »
Komt er nu woensdag weer een tussenaflevering? :o

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #130 Gepost op: 18-02-2008, 16:36:03 »
Komt er nu woensdag weer een tussenaflevering? :o

Nee, dat was eenmalig voor zover ik weet. Of heb je dat ergens gelezen?

Offline RJBanthum

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 18-02-2008, 17:43:01 »
wauw wat een te gekke aflevering weer zeg! ::ok::
en wat zat patrick te klieren met de topito`s  ???
mede door hem is dunya weg dus maar goed dat hij zich schuldig voelde 
en dan nog dennis die een beetje dom loopt te kletsen dat de pinata`s in de g van georgina die er al lang uit is moeten hangen????? heel vreemd en verdacht, logischer was geweest de pop van regina die de pot (het geld ) beheert te nemen! dennis is de mol denk ik, dennis is het zeker niet want de mol zou niet zo overduidelijke molacties plannen door zelfs een kofferslotje te forceren om topito`s te stelen
Edo vond ik ook verdacht met zijn opvallend shirt met rood poppetje volgens mijn betekenen die shirtjes van hem toch iets, zou niet origineel zijn maar toch.....zo opvallend steeds ???

??? wie bedoel je? patrick zeker? heeft hij een kofferslot geforceerd!?

Offline bigbear

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 18-02-2008, 21:40:25 »
Bij de executie bleek dat zowel Regina als Patrick Dunya als mol hadden en dus hun test zo hebben ingevuld. Aangezien Patrick een vrijstelling had, had Regina dus eigenlijk naar huis moeten gaan, tenzij zij de mol is natuurlijk!  ::zwaai::

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #133 Gepost op: 19-02-2008, 01:57:19 »
Bij de executie bleek dat zowel Regina als Patrick Dunya als mol hadden en dus hun test zo hebben ingevuld. Aangezien Patrick een vrijstelling had, had Regina dus eigenlijk naar huis moeten gaan, tenzij zij de mol is natuurlijk!  ::zwaai::

De enige conclusie die ik eruit kan trekken is dat in de laatste test de overeenkomsten tussen Dunya en de mol groter zijn dan tussen Patrick en de mol. Daardoor hadden de Dunyastemmers meer vragen goed dan Dunya die Patrick stemde en misschien tevens de traagste was van alle Patrickstemmers.
Er was vlgs mij ook nog een Edostemmer, ook daarvoor geld dan dat ook Edo in de laatste test meer overeenkomsten heeft met de mol.

Afgelopen aflevering heeft Dunya een opdracht met Dennis gedaan en had daardoor extra overeenkomsten met de mol in de test (Reed de mol als 1ste, 2de, 3de, mol reed niet). Laatste antwoord geldt dus voor Dunya en Dennis en met Dennis als mol had Regina dus inderdaad 1 vraag over de mol meer goed dan Dunya.
Of er inderdaad nog een Edostemmer was, weet ik zo niet meer, maar zelfs Edo had afgelopen aflevering een overeenkomst met Dennis, ze zaten samen in speedboot.

8)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline vlaamsemol

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 19-02-2008, 12:23:46 »
Oke,  hier wat meer uitleg over Regina heerst...

Kijk, het is televisie. Dus wat je ziet is allemaal misleidend. De echte molacties zul je niet in beeld te zien krijgen. Wat je wel te zien krijgt is als anderen zich verdacht maken of de verborgen hints vanuit de montagekamer. En op die montage moet je dus goed letten!
Mij werd alles duidelijk toen ik naar de officiële website ging. Daar kijk je naar de beschrijving van de opdrachten. En helemaal onderaan zie dan fotos van de opdrachten én de mededelingen dat er hints in te vinden zijn. Goed kijken dus!!!
En wat zie je: bij de opdracht van de bordjes....  Het bordje 'die' wordt gedragen door Regina en zoals het allemaal begon "'die' is de mol". Maar ook de montage van die foto's  dan krijg je de volgorde van het bordje met 'zie' en dan 'foto van Regina close-up' (en die foto's close-up zie je zelden) en dan tekst 'saboteert'.  Kortom. de montage geeft alles prijs.
Als je dat ziet ga je op andere dingen letten. Bij het schieten op de flessen: enkel de fles van Regina is een vierkante fles alle anderen zijn rond. Bij het mooie hotel waar Regina de vrijstelling koopt gaat zij staan op een balkon achter een prachtig gouden symbool met de letter M en O.
Iemand schijnt ook te hebben gezien in de afelevering van het seinen dat Regina morsetekens uitzendt bij de excutie.In morsetaal de letters M O en L. Zelf heb ik dat niet zo herkend.. maar het is mogelijk.
Verder: natuurlijk vindt ze vanuit de helikopter zoweinig kisten en zelfs de rode kan ze niet opnieuw vinden.
Bij de auto: natuurlijk moet je nooit over rechts of links praten in een auto want als je drie keer links gaat en die kaart op zijn kop houdt raak je helemaal verstrooid. Met kaarten spreek je over oost en west over de richting die je uit moet.
Overigens houdt Regina de regie heel goed in handen. Telkens lijkt het alsof zij constructief wil meewerken en vraagt bijna altijd als eerst: "Wie doet wat??" Maar ondertussen is zij daar de boel aan het sturen want zij weet wat ze wil!
Tot slot.. het filmpje aan het begin van elke uitzending. Daar zie je de kandidaten maar tussen die kandidaten door zijn beelden gemonteerd van elke aflevering. Volgens mij zijn daar veel beelden in die naar Regina verwijzen.
 - het busje van haar tv programma zij gelooft zij gelooft niet. (overigens als je de foto's bij de opdrachten ziet.. vaak zie je een fototje gemonteerd dat naar geloof verwijst bv. kruisje in taxi)
 - de wekker... daar zat Regina in hotel naar te kijken.
 - de kaart. Het is dan wel geen koningin.. maar toch  koningin van de kaarten is REGINA
 - de kapel met het antwoord naar de mol.. ook zo bijzonder. Iedereen zie je in die kapel met mol op achtergrond... niet bij regina. Want zij moet natuurlijk tegenover niemand staan!
- de poppen van het spel verwijzen naar al de kandidaten. Welke krijgt een close-up! Volgens mij Regina.
- en wat ik zelf pas zag.. de bootjes in de montage... verwijzing naar haar programma voor Pampus?

Kortom ik kan niet met andere ogen zien dan dat Regina de mol is.

Mollige groeten van een Vlaamse mol.

Online Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 19-02-2008, 12:42:08 »
Oke,  hier wat meer uitleg over Regina heerst...

Kijk, het is televisie. Dus wat je ziet is allemaal misleidend. De echte molacties zul je niet in beeld te zien krijgen.
[...]
Kortom ik kan niet met andere ogen zien dan dat Regina de mol is.

Mollige groeten van een Vlaamse mol.
Ok, zit wat in. Maar een mol moet toch vooral zijn/haar best doen om zo min mogelijk geld in de pot te krijgen. En ik vind Regina juist zo fanatiek bij de opdrachten. Bijv. in die fabriek met al die bommetjes...
Keep calm and eat chocolates!

Offline MDM

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 19-02-2008, 13:32:32 »
Hoe verklaar je het dan dat Regina bij de fabrieksopdracht per ongeluk het goede draadje doorknipt?

Offline nevermind

• Forumlid
  • autanyel
« Reactie #137 Gepost op: 19-02-2008, 15:18:06 »
voor mij is regine juist de enige die de mol niet kan zijn :) als er iemand onwaarschijnlijk is ... en zo fannatiek, maarja dat zeiden we van george ook !
nee, ik ga voor dennis !
dennis for mole !

Offline vlaamsemol

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 19-02-2008, 16:17:41 »
Het fanatieke van Regina is juist het beeld dat wordt opgeroepen om ons te misleiden!
Daarom slaagt ze soms ook in bepaalde opdrachten, zeker als ze alleen is om niet verdacht te worden.
Maar ondertussen haalt ze geld uit de pot door vrijstelling te kopen die niet nodig is, levert ze geen jokers in dus dat kost ook geld. Ze laat zich vangen in het maisveld en in de helicopter, oh wat raar,  vindt ze bijna niets. Met het fietsen gaat ze veel te snel en jaagt ze anderen op. En bij het raden is ze altijd mis. Hebben jullie ook goed gezien naar de vragen die werden gesteld aan de kandidaten bij de 1ste afelevering? Alle kandidaten kregen vragen over het uiterlijk van de anderen.. behalve Regina. Die moest weten wie er 2 plaatsen rechts van haar stond.. dus een vooraf duidelijk doorgeseinde opdracht.
En die opmerking bij die taxi's.. schitterend .. aan welke kant heb je de vlag? Hoe je ook rondjesdraait vlag zit altijd rechts!
Nee... het kan niet anders dan Regina zijn.
 ::zwaai::

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #139 Gepost op: 19-02-2008, 16:32:12 »
(...) levert ze geen jokers in dus dat kost ook geld.
Was juist andersom. Jokers inleveren beteknde 100 euro uit de pot. Ze leverde ze niet in, dus daarmee heeft ze geld bespaard.
The British are not impressed.