Bij de executie bleek dat zowel Regina als Patrick Dunya als mol hadden en dus hun test zo hebben ingevuld. Aangezien Patrick een vrijstelling had, had Regina dus eigenlijk naar huis moeten gaan, tenzij zij de mol is natuurlijk!
De enige conclusie die ik eruit kan trekken is dat in de laatste test de overeenkomsten tussen Dunya en de mol groter zijn dan tussen Patrick en de mol. Daardoor hadden de Dunyastemmers meer vragen goed dan Dunya die Patrick stemde en misschien tevens de traagste was van alle Patrickstemmers.
Er was vlgs mij ook nog een Edostemmer, ook daarvoor geld dan dat ook Edo in de laatste test meer overeenkomsten heeft met de mol.
Afgelopen aflevering heeft Dunya een opdracht met Dennis gedaan en had daardoor extra overeenkomsten met de mol in de test (Reed de mol als 1ste, 2de, 3de, mol reed niet). Laatste antwoord geldt dus voor Dunya en Dennis en met Dennis als mol had Regina dus inderdaad 1 vraag over de mol meer goed dan Dunya.
Of er inderdaad nog een Edostemmer was, weet ik zo niet meer, maar zelfs Edo had afgelopen aflevering een overeenkomst met Dennis, ze zaten samen in speedboot.