heel lang verdacht ik Patrick voor het zijn van de mol, na de aflevering van gisteren bleek het dus niet kloppend te zijn. Maar ik heb eens goed die aflevering bekeken (ik wist al van te voren dat patrick eruit ging, aangezien ik het later terug keek op internet). Nu is me iets opgevallen... er zijn niet duidelijk mensen die echt mollerig doen... alle 3 buiten patrick doen aardig mee, of juist wel regelmatig vage dingetjes die je aan de mol zouden kunnen denken...
Maar meer dan vorige jaren heb ik het gevoel dat er niet duidelijk 1 iemand de mol is terwijl we nu toch wel al bij de finale aflevering uitkomen... Veel mensen zeggen Dennis is de mol, maar ik vind niet dat hij meer molgedrag heeft vertoond dan edo of regina... vind het eigenlijk wel meevallen met die volgens mensen 'duidelijkheid' dat hij de mol is.
Maar waar ik na die aflevering over begon na te denken... vorige jaren is het al vaak geopperd, en ik weet eerlijk gezegd niet of het al eerder geopperd is dit seizoen (ik heb geen tijd om alles bij te houden en terug te lezen), maar zou het niet kunnen dat er dit jaar 2 mollen zijn? Terugwijzend naar de vele 'dubbel' hints. Het zou wel een aparte finale zijn dan, want dat zou betekenen dat de winnaar al bijvoorbaat bekend is... degene die niet de mol is en tot de finale gekomen is. Maar ik sluit het eigenlijk niet uit.