Ja, Dennis
Btw: ze kunnen niet pokeren!
Edo had gewonnen met 2 Boeren/Achten (zag het niet zo goed), 2 drieen en een koning.
Patrick had maar 2 Boeren/Achten en 2 tweeen en een Aas, maar dat van Edo is echt meer waard!
Maakte weliswaar niks uit, omdat ze toch 3000euro ermee verdienden en geen vrijstelling wegging maar ik vond het toch echt achterlijk van ze (Dennis vond zich toch een echte pokerspeler en zag het niet)
edit: aan het begin van deze thread suggereerde iemand, dat de mol er een aflevering voor uit gaat en erdan weer in komt... nooit geluisterd wat al sinds januari voor de test gezegd word? 20 vragen over de Mol..... de Mol blijft ALTIJD in het spel.
En met die zwartwit foto was me ook al opgevallen maar ik dacht, dat ik gewoon fout gezocht had en er verder niet naar gekeken had... @diegene met de beeldmanipulatie: de andere zw fotos staan er al op?!)
Maar ik geloof nou dus ook, dat je aan de kleur shirt bij DE FOTO al kunt zien wie wat is
Dennis; rood: de Mol
Edo; groen: de Winnaar
Regina; onbelangrijk: Verliezer (of juist bruin en dus Mol en Dennis is rood als Verliezer?
)