Auteur Topic: Aflevering 9.  (gelezen 81262 keer)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9.
« Reactie #80 Gepost op: 28-02-2008, 21:46:03 »
Die priester  ::rofl:: Wat had ie nou in ze handen?  ::rofl:: ::rofl:: Moest echt lachen dat lachje van die priester.. My God xD
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline the_shagster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik was de mol!
Re: Aflevering 9.
« Reactie #81 Gepost op: 28-02-2008, 21:46:54 »
ik heb opeens een geweldig creatief iets ontdekt (ik weet niet of ik de eerste ben)
kijk: bij het filmpje in het begin, dat je alle kandidaten ziet, dann is regina de 3e, edo de 5e en dennis de 8e (of andersom, weet ik niet), dus ik dacht: dat zijn de nummers 5 3 en 8, --> radio 538 --> dennis :D

maar eigenlijk denk ik al vanaf het begin dat regina de mol is..

haha ik weet het gewoon niet ::ohno::

Dennis is dj bij 3fm. maar wel  creatief :P

Offline PokerMol

  • Forumlid
Re: Aflevering 9.
« Reactie #82 Gepost op: 28-02-2008, 21:47:10 »
En regina: als ze zo zeker weet dat ze haar kalender-opdracht heeft verziekt, en ze vraagt: "Heeft de mol blauwe ogen?" (als dat daadwerkelijk de vraag is die ze aan de priester stelt), de priester daarop 'nee' antwoord...waarom gaat ze dan toch zonder enige twijfel voor Edo en niet voor Dennis?

Ik denk dat ze vantevoren al aan de redactie moesten doorgeven wat ze precies gingen vragen aan die priester. Want lijkt me niet dat die priester op alles een antwoord heeft dus het zal hem vantevoren wel ingefluisterd zijn wat ie moet antwoorden.

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Aflevering 9.
« Reactie #83 Gepost op: 28-02-2008, 21:47:44 »
Die graafopdracht leek mij echt levensgevaarlijk. Als Edo niet was gaan scheppen had dat deksel het nooit gehouden. Niet meer doen Teun! Dennis mag dan wel de mol zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat hij een paar ton zand bovenop zich overleeft.

Offline marbs

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9.
« Reactie #84 Gepost op: 28-02-2008, 21:48:30 »
Dennis is dj bij 3fm. maar wel  creatief :P
whaha oepsieee  ::tandpastasmiley::
vlauvla is MIJN konijntje... :)

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Aflevering 9.
« Reactie #85 Gepost op: 28-02-2008, 21:48:59 »
als het zo is dat ie van te voren weet wat er gevraagd word dn ist helemaal duidelijk!
dennis vraagt wie is de mol en die priester wijst dennis zelf aan!

e voila!
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 9.
« Reactie #86 Gepost op: 28-02-2008, 21:49:17 »
Ik denk dat ze vantevoren al aan de redactie moesten doorgeven wat ze precies gingen vragen aan die priester. Want lijkt me niet dat die priester op alles een antwoord heeft dus het zal hem vantevoren wel ingefluisterd zijn wat ie moet antwoorden.

Dat klopt, hoe kon die priester van 150 meter afstand zien wat de finalisten op de kalender hadden ingevuld, en of dat goed was:P. Of die priester heeft telepatie ::vergroot::

« Laatst bewerkt op: 28-02-2008, 21:51:27 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9.
« Reactie #87 Gepost op: 28-02-2008, 21:49:23 »
Wat zij die man in het maya's in de laatste 2 seconden?
Iemand een spoed cursus maya gedaan misschien;) ::vergroot::

Wil ik ook graag te weten komen ja.

Wie weet zei ie wel: "Volgende week blijkt dat Dennis de mol is"  ::vergroot:: ::hypocriet:: ::pinokkio:: ::rofl::

Een hint van de AVRO redactie dus verpakt in het Mayaans ;)

Verder vond ik het een geweldige locatie voor een finale. Ik hou wel van geschiedenis, waaronder Maya dus valt. Ik vroeg me wel af hoe het zo kan zijn dat alledrie de kandidaten in het wit gekleed waren voordat ze de hoogpriester om raad gingen vragen. Moest elke kandidaat soms witte kleren bij zich hebben in het geval ze de finale zouden halen? Want volgens mij is dat een gebaar naar de Mayanen toe. In de trant van: reinheid of vriendelijkheid weet ik veel. Iig dat je als gast dus hen niet beledigd.

Ik vond het grappig om te zien hoe die priester antwoordde bij Dennis. Hem aanwijzen. Moet wel zeggen dat het slim was van Dennis om de zin op te zeggen die ze hoorde in de bus. Vertel me wie de mol is, hoog priester: [wijst] jij! En dan Dennis ook in de voice over: "Ja, daar had ik natuurlijk niks aan!"  ::rofl:: Molletje van me sinds aflevering 3  ::bravo:: En dan volgende week in de Lisse de ontknoping en terugblik.

Wel balen voor mijn pool :( Winnaar: Edo  ::regenboog::, Mol: Dennis  ::trots::, verliezer: Regina  :\'(
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9.
« Reactie #88 Gepost op: 28-02-2008, 21:50:14 »
Hahahah jeetje.
Na het kijken van deze aflevering dacht ik. Het MOET wel Edo zijn! Overduidelijk. Zijn al die Dennisaanhangers nu ook eindelijk overtuigd? Kom ik hier.. Dennis Dennis Dennis!

Nouja, ik blijf erbij dat het Edo is, maar wel apart dat die priester met zo'n big smile Dennis aanwees. Aan de andere kant, hij was niet zeker over de geboortedatum = fout antwoord = de priester geeft fout antwoord.

Wel gemeen trouwens, ik had er echt op gerekend dat vandaag bekend werd wie de mol is, omdat ik zoiets had opgemaakt uit Mooi weer de Leeuw zaterdag.

Offline WIDM-freak

  • Forumlid
Re: Aflevering 9.
« Reactie #89 Gepost op: 28-02-2008, 21:50:32 »
volgens mij vroeg regina aan de priester of de mol bruine ogen had.. de priester zei nee, maar regina had die kalender niet goed gelegd dus had het antwoord ja moeten zijn
(of ze heeft gwn gelogen dat ze die kalender fout had)
toen dennis vroeg wie de mol was wees de priester naar hem dus....
maar edo deed gwn weer verdacht met die graafopdracht
en toch zegt iets in me dat het regina is, dat lachje aan het eind ook
                ik weet het echt niet meer!!!!!! ???

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Aflevering 9.
« Reactie #90 Gepost op: 28-02-2008, 21:52:56 »
waarom kijkt men niet naar de feiten???
doe toch niet zo moeilijk!
Edo die de kalender goed legt en het goede antwoord krijgt...Mol is een man
en de priester die dennis aanwijst op zijn vraag wie is de mol....

doe niet zo moeilijk mensen!!!
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 9.
« Reactie #91 Gepost op: 28-02-2008, 21:53:32 »
  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: wat een verwarring hier op het forum en dat na de finale  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline sdfghj

  • Forumlid
Re: Aflevering 9.
« Reactie #92 Gepost op: 28-02-2008, 21:53:51 »
Dat klopt, hoe kon die priester van 150 meter afstand zien wat de finalisten op de kalender hadden ingevuld, en of dat goed was:P. Of die priester heeft telepatie ::vergroot::



Ik denk dat de priester alles doorkrijgt, of hij heeft een super-oordopje in met alles wat de kandidaten hebben ingevuld. ::tandpastasmiley::

Edo is wel, of toch niet de mol? ehmm... Regina tenminzte niet.
ik twijfel tussen Edo en Dennis, wie moet ik kiezen?

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 9.
« Reactie #93 Gepost op: 28-02-2008, 21:54:40 »
Dat Edo de mol is, is gewoon niet mogelijk.
Dan wil ik wel eens weten of Coen gelogen had en niet al zijn vragen had in gevuld op Edo, anders zou hij er niet uitgegaan zijn.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline De Sonneman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9.
« Reactie #94 Gepost op: 28-02-2008, 21:55:00 »
volgens mij vroeg regina aan de priester of de mol bruine ogen had.. de priester zei nee, maar regina had die kalender niet goed gelegd dus had het antwoord ja moeten zijn
(of ze heeft gwn gelogen dat ze die kalender fout had)
toen dennis vroeg wie de mol was wees de priester naar hem dus....
maar edo deed gwn weer verdacht met die graafopdracht
en toch zegt iets in me dat het regina is, dat lachje aan het eind ook
                ik weet het echt niet meer!!!!!! ???
Er worden hier wel hele foute conclusies getrokken uit de kalenderopdracht. Vooraf werd namelijk gezegd: Alleen als je je kalender goed neerlegt kun je erop vertrouwen dat de priester de waarheid spreekt. Dat wil dus niet zeggen dat als je het fout hebt dat de priester dan automatisch het foute antwoord geeft. Je kan dan alleen niet van zijn antwoord op aan. Je kan dus alleen een conclusie trekken als je de kalender goed neergelegd hebt. En dan is ook nog de vraag: wat is goed neerleggen? Is dat het neerleggen van de geboortedatum van de kandidaat die jij verdenkt of is dat alleen het geval als je de geboortedatum van de mol neerlegt? Gewoon weer ouderwetse mindfuck van de makers waar je niet op moet gaan vertrouwen.

Overigens is voor mij Dennis de mol...

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9.
« Reactie #95 Gepost op: 28-02-2008, 21:55:34 »
Volgende week zien we dus wie de mol is.. maar dan zie je in het volgende week filmpje PJH zeggen Jij bent de mol.. Tis toch leuker om de mol het zelf te laten zeggen..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Aflevering 9.
« Reactie #96 Gepost op: 28-02-2008, 21:55:40 »
Ik denk dat de priester alles doorkrijgt, of hij heeft een super-oordopje in met alles wat de kandidaten hebben ingevuld. ::tandpastasmiley::

Edo is wel, of toch niet de mol? ehmm... Regina tenminzte niet.
ik twijfel tussen Edo en Dennis, wie moet ik kiezen?

ik zal niet pushen maar als tip geef ik:
 
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

kijk maar wat je ermee doet  :)


Offline marbs

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9.
« Reactie #97 Gepost op: 28-02-2008, 21:57:03 »

En regina: als ze zo zeker weet dat ze haar kalender-opdracht heeft verziekt, en ze vraagt: "Heeft de mol blauwe ogen?" (als dat daadwerkelijk de vraag is die ze aan de priester stelt), de priester daarop 'nee' antwoord...waarom gaat ze dan toch zonder enige twijfel voor Edo en niet voor Dennis?

als ze zeker weet dat ze de opdracht fout heeft, betekent dat niet dat ze ook zeker weet dat wat de priester zegt fout is. want anders kan je gewoon expres de kalender fout maken en dan het antwoord van de priester 'omdraaien'. dus als je zeker weet dat je de kalender fout hebt, heb je gewoon niets aan het antwoord van de priester... maarja, waarom ze dan ineens zo zeker voor edo gaat, weet ik ook niet...
vlauvla is MIJN konijntje... :)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 9.
« Reactie #98 Gepost op: 28-02-2008, 21:57:15 »
Als we het nu gewoon over de laatste zin hebben die man in het witte kleed zij in de laatste 7 seconden van de aflevering.

Hij zal wel iets van: Dennis is de mol ::tandpastasmiley::, gezegd hebben.
Maar we moeten dan even de Maya experts vinden, die het even willen vertalen.
« Laatst bewerkt op: 28-02-2008, 21:59:07 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 9.
« Reactie #99 Gepost op: 28-02-2008, 21:58:35 »
Dat klopt, hoe kon die priester van 150 meter afstand zien wat de finalisten op de kalender hadden ingevuld, en of dat goed was:P. Of die priester heeft telepatie ::vergroot::
Of tijdens de klim van de kandidaat roept er iemand beneden door een porto "ja" of "nee" naar iemand bovenaan, die de priester doorgeeft welk antwoord hij moet geven.
Of, de priester is zo integer, hij zal nooit liegen.
The British are not impressed.