en de volgende vraag is van Annebeth...
de volgende vraag is van Annebeth...
de volgende vraag is van Annebeth...
Die is druk geweest met schrijven van die vragen zeg
Te droog
Jullie geloven me vast niet, maar ik had maar twee vraagjes ingeleverd op de dag zelf, en verder gewoon 1 of twee posts in het topic
Het was wel leuk dat ik die dag vervolgens constant herkend werd. Kon bijna zelf gaan mee doen met WIDM, haha
-Wat ook grappig was, was toen iemand een vraag stelde over wat Dennis gevraagd zou hebben aan de mol wanneer Edo al weg was geweest die aflevering:
-Ehhh....geen flauw idee
-Dennis verhaal over Joris die urenlang heeft gepiekerd over de mol met Dennis erbij.
-Joris die ging zingen
Mooi man
-Dennis die zijn T-shirts ging aanprijzen (En Regina's commentaar over waarom het Creature-shirt geen mouwen had: " Ja, ik zei tegen Dennis dat hij wel een bierbuikje had maar dat zijn armen er best mochten wezen. En de dag erna kwam hij opeens met een mouwloos shirt aan". Dat hoofd van Dennis ook echt, zo van: dank je wel Regina :S
)
-Edo: wil iemand nog weten waarom de speedbootopdracht het leukst was: OMDAT HET SPEELGOED IS.
-Dat de kandidaten en Pieter Jan het programma Die is de Mol ook niet zo hoog hadden zitten.
-Georgina die pissig was dat ze alleen maar in het stofgedeelte had meegedaan
-De poster van Patrick, waarbij Edo zei: Zo is Patrick toch nog een beetje bij ons.
-Dennis die zelf ook alles opnam met een video camera
-Dat er meer vragen voor Anton waren dan voor de kandidaten bij elkaar ongeveer... (al vond ik Anton's antwoorden niet altijd even sympathiek
)
-Regina die af en toe de microfoon van Edo moest jatten omdat die dan weer aan het babbelen was.
-Edo die de stoel wilde veilen in afwachting van de echte items.
-Edo: "Wie wil mijn pet? We beginnen bij 50 cent".