Auteur Topic: Het grote kleine inzameltopic voor YIDM  (gelezen 44649 keer)

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Het grote kleine inzameltopic voor YIDM
« Gepost op: 10-03-2008, 22:08:40 »
Hij wil het zelf niet hebben, maar wij willen het misschien wel  ;D. Zoals jullie weten zijn er op de fandag een aantal petten van YIDM gestolen, waardoor hij geld tekort komt op deze begroting. Ik geloof dat het nog om zo`n 30 euro gaat. Ik wil best wat bijleggen om te zorgen dat hij met zijn actie in ieder geval het break even punt bereikt :). Wie wil er nog meer meedoen? Het hoeft niet veel te zijn, wat je kunt of wilt missen; met kleine bijdragen is het bedrag sowieso al snel bereikt.

Ik ben zelf zeker bereid om minimaal 5 euro in te leggen. Niet veel, maar eerst maar eens kijken hoeveel animo er is.

Edit: En we maken een lijstje  ;) om te kijken wie mee wil helpen:

1.  Seraphina
2.  vveerraak
3.  mistoffelees
4.  annebeth
5.  Stephany
6.  xki
7.  mirtjee
8.  Bodejos
9.  Daedalus
10. Sprien
11. Sneakiej
12. Erik TKS
13. Heinz
14. Mariell
15. nevermind
16. >>Tommie<<
17. Lonneke40
18. the_shagster
19. vieffan
20. Meriek
21. Mollemaarten
22. ArK
23. Nîcky
24. MagicEgidius
25. Lautjuh
26. kabouter
27. Mloesje
28. Saem
29. Marije
30. Duikertje1990

En we zijn compleet  ;D


bedrag per persoon: 1.00



« Laatst bewerkt op: 13-03-2008, 09:12:45 door Seraphina »
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote kleine inzameltopic voor YIDM
« Reactie #1 Gepost op: 10-03-2008, 22:39:21 »
nou ik heb al eerder gezegd: ik wil best wat bijdragen!

dus: Seraphina, vveerraak,...?
Tell me what your telescope says

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Het grote kleine inzameltopic voor YIDM
« Reactie #2 Gepost op: 10-03-2008, 22:45:10 »
Fijn dat dit topic er is :D
Ik wil ook graag wat bijdragen, want het is gewoon sneu voor YIDM. Alleen is 2,50 ook goed? Ik wil niet krenterig doen hoor, maar ik zit momenteel niet zo breed :)

Offline mistoffelees

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • eindelijk bovengronds
Re: Het grote kleine inzameltopic voor YIDM
« Reactie #3 Gepost op: 10-03-2008, 22:49:08 »
Al ben ik dan voornamelijk een lurker hier, ik post niet veel, dit gaat me wel na aan het hart. Kan dit gewoon niet uitstaan zoiets. Walgelijk!
Dus zeker 5 Euro namens mij.
Revenge is a dish best served not

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Het grote kleine inzameltopic voor YIDM
« Reactie #4 Gepost op: 10-03-2008, 22:51:40 »
Fijn dat dit topic er is :D
Ik wil ook graag wat bijdragen, want het is gewoon sneu voor YIDM. Alleen is 2,50 ook goed? Ik wil niet krenterig doen hoor, maar ik zit momenteel niet zo breed :)

Alle beetjes helpen!  ::ok:: Laten we bij deze even afspreken dat iedereen die iets wil bijdragen zich niet gaat lopen verontschuldigen voor het bedrag  :-*.

Dus: Seraphina, vveerraak, annebeth, mistoffelees.

Wat is het handigste? Eerst even inventariseren wie meedoet en dan beslissen hoe?

*niet zo`n organisatie-ster is*
« Laatst bewerkt op: 10-03-2008, 22:53:43 door Seraphina »
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het grote kleine inzameltopic voor YIDM
« Reactie #5 Gepost op: 10-03-2008, 23:02:47 »
Hij wil het zelf niet hebben

En dat is puur gevoelsmatig, ik wil niet mensen extra belasten nadat ze hun pet al hebben en de mensen die geen pet hebben gekocht daarvan voelt het heel fout om daarvan geld te gaan vragen. Maar als er 15 mensen zijn die 2 euro bereid zijn te geven heb je het al opgelost ;) Dus, don't get me wrong. Ik vind het:  ::bravo:: dat er forumleden zijn die iets voor me willen regelen. Maar ik vind het gewoon onterecht, ookal is het met de beste bedoelingen. Nogmaals, ik sta er echt van te kijken  ::oink:: en vind het heel erg lief  ::hug:: Maar ik kan dit jullie toch niet aandoen ookal zijn jullie zelf bereid iets te geven? Dat voelt niet goed. Snap je een beetje mijn kijk erop?
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Het grote kleine inzameltopic voor YIDM
« Reactie #6 Gepost op: 10-03-2008, 23:08:24 »
En dat is puur gevoelsmatig, ik wil niet mensen extra belasten nadat ze hun pet al hebben en de mensen die geen pet hebben gekocht daarvan voelt het heel fout om daarvan geld te gaan vragen. Maar als er 15 mensen zijn die 2 euro bereid zijn te geven heb je het al opgelost ;) Dus, don't get me wrong. Ik vind het:  ::bravo:: dat er forumleden zijn die iets voor me willen regelen. Maar ik vind het gewoon onterecht, ookal is het met de beste bedoelingen. Nogmaals, ik sta er echt van te kijken  ::oink:: en vind het heel erg lief  ::hug:: Maar ik kan dit jullie toch niet aandoen ookal zijn jullie zelf bereid iets te geven? Dat voelt niet goed. Snap je een beetje mijn kijk erop?


Ik snap je kijk heeeeeeeel goed  ::jaja::. Maaaaaaaaaaaar de mensen die hier zeggen dat ze wat willen geven, hebben blijkbaar de keus gemaakt dat ze willen bijdragen. Wel of geen pet. En we krijgen er dan wel geen pet voor, maar voor ons is het natuurlijk net zo goed gevoelsmatig  ::hug::.

Laten we gewoon eens zien wat er gebeurd (we zijn al halverwege joh :P).
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline stephany

  • Forumlid
Re: Het grote kleine inzameltopic voor YIDM
« Reactie #7 Gepost op: 10-03-2008, 23:09:53 »
Het voelt voor ons ook niet goed dat je zelf nog geld moet toeleggen. En iedereen die wil helpen doet dat uit vrije wil.
Jij hebt je best gedaan met de petten, die overigens heerlijk zitten, en het is gewoon ontzettend jammer dat het dan zo gaat.
Ik wil ook 5 euro bijleggen.
Zo schiet het al aardig op.
 :)

Offline xki

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote kleine inzameltopic voor YIDM
« Reactie #8 Gepost op: 10-03-2008, 23:22:09 »
Ook ik wil van harte mijn steentje of in dit geval mijn euro"s bijdragen... ::hug::

Vind het echt een hele matige actie van diegene die dit op zijn geweten hebben...
to mole or not to mole that's the question

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Het grote kleine inzameltopic voor YIDM
« Reactie #9 Gepost op: 10-03-2008, 23:23:49 »
Ik snap je ONTZETTEND, YIDM. Ik denk dat ik precies hetzelfde gevoel zou hebben als ik jou was.
Maar voor ons is er ook het gevoelsmatig verkeerde gevoel: iedere keer als ik met het petje loop denk ik: He, wat sneu nou voor Yidm, het geeft zeg maar echt een nare bijsmaak.

En voor jou, maar dus ook voor mezelf, wil ik graag een steentje bijdragen :)
Ik hoop dat je het aan wilt nemen  :-*

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote kleine inzameltopic voor YIDM
« Reactie #10 Gepost op: 10-03-2008, 23:26:56 »
Ik vind het ook echt niet eerlijk als jij die €30,- op moet gaan hoesten. Je hebt er al veel tijd in besteed en dan kost het je nog geld ook... Ik wil ook wel een kleine bijdrage leveren. Ik heb weliswaar ook geen pet gekocht, maar vorig jaar wel een leuk t-shirt voor een hele leuke prijs en ik vind het super dat je zoiets organiseert  ::bravo::

Kunnen we niet gewoon een lijstje maken met degene die een bijdrage willen doen, zodat we kunnen kijken hoeveel we gem. per persoon zouden moeten betalen om aan €30,- te komen? Ik denk dat €2,- al genoeg is pp, want er willen genoeg mensen bijdragen denk ik. Zeker als het maar €2,- is. :)
I'm a real big goblin..

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Het grote kleine inzameltopic voor YIDM
« Reactie #11 Gepost op: 10-03-2008, 23:29:17 »
We zijn er gewoon ook al bijna  ::rofl::. Als ik voor vveerraak en xki 5 euro bereken (roep even als je het niet met het bedrag eens bent natuurlijk!), zijn we er op 2.50 na  ;D.

@ mirtjee: ook een goed idee! Ik zal een lijst maken in de openingspost, want ik denk dat meer mensen willen bijdragen dan we met de huidige bedragen nodig hebben  ::jaja::.



Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het grote kleine inzameltopic voor YIDM
« Reactie #12 Gepost op: 10-03-2008, 23:30:55 »
Ik wil ook bijdragen hoor. Alleen is ergens mijn naam genoemd, maar dat is waarschijnlijk in een ander verband geweest.

Los daarvan het volgende: ik hoop eigenlijk dat de hele zaak berust op een misverstand. Dat de petten wel kwijt zijn, en dat YIDM die 50 euro gewoon kwijt is.

Misschien zijn ze meegenomen, niet met 5 tegelijk, maar in de veronderstelling dat ze gratis waren. En dat degene die dat gedaan heeft of hebben, zich nu niet meer bekend durft (of durven) te maken, nu er vrij hard is gereageerd.

Mocht dat zo zijn, dan hoop ik dat iedereen die op deze manier aan een pet gekomen is, dit leest, en zich gewoon meldt (en alsnog betaalt).

Ja, daar is bodejos weer, maar ik hoop eigenlijk dat het zo gegaan is.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het grote kleine inzameltopic voor YIDM
« Reactie #13 Gepost op: 10-03-2008, 23:45:24 »
Mij mag je in elk geval ook op die lijst zetten, Seraphina.
The British are not impressed.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote kleine inzameltopic voor YIDM
« Reactie #14 Gepost op: 10-03-2008, 23:48:55 »
We hoeven nu allen nog maar 3 euro en een beetje bij te dragen voor YIDM. Top!  ::ok::
I'm a real big goblin..

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Het grote kleine inzameltopic voor YIDM
« Reactie #15 Gepost op: 11-03-2008, 09:30:48 »
Echt een naaistreek. Dus inderdaad, allemaal een beetje, ik doe mee!
The sun came up and reality set in.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het grote kleine inzameltopic voor YIDM
« Reactie #16 Gepost op: 11-03-2008, 11:07:57 »
We zijn er gewoon ook al bijna  ::rofl::. Als ik voor vveerraak en xki 5 euro bereken (roep even als je het niet met het bedrag eens bent natuurlijk!), zijn we er op 2.50 na  ;D.

@ mirtjee: ook een goed idee! Ik zal een lijst maken in de openingspost, want ik denk dat meer mensen willen bijdragen dan we met de huidige bedragen nodig hebben  ::jaja::.

Maak daar maar 5 euro van voor mij.

Resten er nog 33 cent........ ::rofl::

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote kleine inzameltopic voor YIDM
« Reactie #17 Gepost op: 11-03-2008, 11:38:54 »
ik doe ook wel mee, weet alleen niet hoe ik mijn naam boven in de lijst kan krijgen:)
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Het grote kleine inzameltopic voor YIDM
« Reactie #18 Gepost op: 11-03-2008, 11:41:10 »
ik doe ook wel mee, weet alleen niet hoe ik mijn naam boven in de lijst kan krijgen:)

Nou, zo  ;D. Ik zet je erbij :).
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het grote kleine inzameltopic voor YIDM
« Reactie #19 Gepost op: 11-03-2008, 12:04:34 »
En we laten het door DEZE meneer aanbieden:







Izze mooi, tot sinas.........