Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Mijne is al overgemaakt. Maar zit bij de Postbank. Heb dan van mensen gehoord dat het langer duurt voordat het bij diegene op de rekening staat. maja iig het is onderweg
Tinuzzzzzz, heb het lef niet daar nu al een topic voor te openen, he? De serie moet nog worden opgenomen.......
Het zal vast wel voor de fandag in 2009 op de rekening staan. Tinuzzzzzz, heb het lef niet daar nu al een topic voor te openen, he? De serie moet nog worden opgenomen.......
van mij mag het
Morgen pas? De Waardetransport wagen met politiebegeleiding is hier al lang weg.
Ik bekijk online mijn rekening. Zie ik gewoon grofweg 10x 1 euro erbij Meest grappige is dat je dan dit krijgt zoals in de bijlage Maar enfin, opdat er 30 mensen bereid zijn me te helpen En zorg maar dat je volgend jaar de MFD niet mist, want anders krijgen anderen meer van wat ik jullie dan ga geven
wat ga je doen? paaldansen (zodat richard niet meer hoeft)?.. zingen? snoepjes uitdelen? ohja, mijn euro komt eraan!(daag euro! )
Het begint met een t en eindigt op opito
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
515 gasten en 0 vaste bezoekers