Ik heb deze week mijn eerste online colleges gehad. Dat viel inderdaad nog niet mee. Docenten die nog aan het klungelen waren etcetera. De groepsgesprekjes die ik soms nog wel eens heb met docenten voelen ronduit ongemakkelijk
. Er vallen lange stiltes en zo omdat niemand weet wie er gaat praten en niemand door elkaar wil praten. Morgen heb ik voor het eerst een werkgroep online: 3 uur lang de tijd om aan 1 opdracht online in een groep te werken die dan aan het eind van die drie uur ingeleverd wordt: ik ben benieuwd.
De tentamenperiode had ik afgelopen twee weken en die vond ik ook ontzettend lastig. Normaal krijgen wij bijna alleen maar multiple-choice toetsen (en dus pure kennis-stamp toetsen). Nu moest ik even overstappen op een totaal ander systeem: onze toetsen bestonden namelijk alleen nog maar uit argumenteren. En dat met een woordlimiet. Vind ik vreselijk, kan ik echt niet goed, moet ik echt langer over nadenken dan de 1,5 uur die er voor de toetsen staat, maar het moet toch maar. Voor mijn eerste vak een nette 5,5 terug
. Had ook niet veel meer verwacht hoor, met dat argumenteren kan ik altijd heel slecht uit mijn woorden komen.
Deze periode toch maar me voor wat extra vakken ingeschreven nu hobby en werk niet meer doorgaan. Dan heb ik volgend jaar misschien wat meer rust