Auteur Topic: [Kandidaat] Jon  (gelezen 175497 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #20 Gepost op: 9-01-2009, 15:16:41 »
Ik herkende Jon van het toneelstuk 'De Tante van Charlie' die laatst op TV was. Wat een gave kerel ::rofl::

Carrrmen!  ::rofl:: ::rofl::

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #21 Gepost op: 9-01-2009, 15:20:20 »
Volgens mij is het alleen zo dat je hem niet alles ziet typen. Er zit een knip in de montage en dan zie je hem de laatste paar letters intypen. Hij kan net zo goed een heel verhaal getypt hebben, wij zien alleen het laatste stukje.

(maar dat hoort in het Dennis-topic)

Excuus, maar dit ging over een theorie waarom Jon de mol NIET is... Vandaar dat ik hier reageerde...

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #22 Gepost op: 10-01-2009, 17:07:11 »
De AVRO zal wel blij zijn dat er in het topic van de mol niet zoveel word geschreven ::hypocriet::

Terwijl hij eerst €500,- & later nog eens €1000,- heeft verspeeld ::zwaai::
 

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #23 Gepost op: 10-01-2009, 21:23:25 »

Offline Paga

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #24 Gepost op: 12-01-2009, 19:59:32 »
Iemand trouwens al opgevallen dat Jon in een toneelstuk genaamd "Titanic" heeft gespeeld? Toch iets wat regelmatig terugkomt in deze WIDM aflevering. Maar dat zal vast wel.
« Laatst bewerkt op: 12-01-2009, 20:02:23 door Paga »

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #25 Gepost op: 12-01-2009, 22:50:40 »
Wat ik verdacht vind aan Jon is dat ie in de loods juist zo ontzettend goed bezig was. Hij heeft de plekken van Paula, Dennis, Vivienne en Hans gevonden, hij was werkelijk overal.

Inderdaad Heinz, zéér verdacht. De held is de mol! Watch this man!
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #26 Gepost op: 13-01-2009, 16:43:10 »
Zo is hij. Jon speelt geen klucht, Jon is een klucht. Ook thuis komt hij uit elke deur tevoorschijn.  ;D



Opmerking v/d week! Vorige week, maar goed  ;D
No Milk today???

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #27 Gepost op: 13-01-2009, 16:53:56 »
Zeg, maar we weten toch allang dat Jon de Mol is! :P
The British are not impressed.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #28 Gepost op: 14-01-2009, 00:26:32 »
En waarom dan wel?
De scheepswerfopdracht begon met -3000 in de pot. Dit geeft de mol veel speelruimte. Jon liep bijzonder enthousiast rond en vond veel camera's. Hiermee lijkt hij een fanatieke kandidaat. En wordt hij dus minder verdacht.
Maar hoe meer tvs er zijn gevonden en daar kandidaten bij stil staan, hoe minder kandidaten er rond lopen om de andere camera's te vinden. Zo duurt het steeds langer voor er weer een nieuwe ontdekking is gedaan. Beter zou zijn iedereen rond te laten lopen tot alles gevonden is en iedereen zijn plek weet en dan terug te rennen naar die plek.
Bovendien lijkt hij al lang te weten waar Hans heen moet. Roept hem ook, maar Hans kan hem niet vinden. Roept Jon wel steeds vanaf dezelfde locatie? En als hij weet waar Hans moet staan, waarom haalt hij Hans dan niet gewoon? Blijkbaar zit de camera op een rare plek, ergens helemaal bovenin. Als Hans een verdiepeing lager rondrent komt hij daar niet.
Uiteindelijk staat Jon weer bij zijn eigen camera en stuurt Hans maar een beetje die kant uit met een soort halve routebeschrijving. De opdracht slaagt nog maar net.
Jon komt over als fanatiek en onmols, maar heeft dus toch wat dingen gedaan die de opdracht vertraagd hebben. Ook leek hij niet echt tegen te spartelen bij de verkeerde camera.
The British are not impressed.

Offline Bodde

  • Forumlid
  • Omni Vincit Amor
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #29 Gepost op: 14-01-2009, 19:34:54 »
Vera verdenkt zowel Dennis als Jon...met name Jon...en zij is er uit...
Komt niet ten goede w.b. theorie dat Jon Mol zou zijn...

Maar wellicht heeft zij de test mega-fout ingevuld... ;)
« Laatst bewerkt op: 14-01-2009, 19:53:21 door Bodde »
maltho thi afrio lito

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #30 Gepost op: 14-01-2009, 20:31:23 »
Ze was verrast door de vragen. "Waar zat de mol bij het ontbijt" en zo, dat wist ze allemaal niet.
The British are not impressed.

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #31 Gepost op: 15-01-2009, 09:48:49 »
Momenteel zit ik in twijfel tussen Jon en Paula als mol.
Paula baseer ik meer op gevoel, maar Jon kan ik zelfs nog wel een beetje uit te doeken doen.
Kan, ware het niet dat Daedalus dat wat mij betreft al redelijk goed gedaan heeft.

Is er alleen nog mijn de-grappigste-is-nooit-de-mol-theorie  ::)
Laten we jabberen.

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #32 Gepost op: 15-01-2009, 19:28:06 »
Momenteel zit ik in twijfel tussen Jon en Paula als mol.
Paula baseer ik meer op gevoel, maar Jon kan ik zelfs nog wel een beetje uit te doeken doen.
Kan, ware het niet dat Daedalus dat wat mij betreft al redelijk goed gedaan heeft.

Is er alleen nog mijn de-grappigste-is-nooit-de-mol-theorie  ::)

Een van mijn redenen om jon te verdenken is dat de grapjas nooit de mol is, dat moet toch een keer komen zou je denken? En als ut dan moet gebeuren dan als de grapjas toevallig ook nog een hele goeie toneelspeler is  :P
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Nano

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #33 Gepost op: 15-01-2009, 21:44:33 »
Ik kan Jon niet verdenken op één ding, maar wat heel verdacht overkwam was het feit dat hij Paula de verkeerde kamer instuurde en heel lang zat te hameren op waar ze naar binnen moest. Paula raakte helemaal in de war en bracht zo niet veel geld in de pot.

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #34 Gepost op: 15-01-2009, 21:46:28 »
Ik kan Jon niet verdenken op één ding, maar wat heel verdacht overkwam was het feit dat hij Paula de verkeerde kamer instuurde en heel lang zat te hameren op waar ze naar binnen moest. Paula raakte helemaal in de war en bracht zo niet veel geld in de pot.

Hoort niet echt in dit topic, maar inderdaad, het is verdacht. Ik zie het echter meer als Jons poging tot nep-mollen

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #35 Gepost op: 15-01-2009, 21:53:21 »
Waarom is het topic van mijn mol opeens sticky? ^^
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

WorldExpress

  • Gast
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #36 Gepost op: 15-01-2009, 22:08:56 »
Waarom is het topic van mijn mol opeens sticky? ^^
Idd?

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #37 Gepost op: 15-01-2009, 22:10:35 »
Waarom is het topic van mijn mol opeens sticky? ^^

Dit is een hint! :o
De redactie van WIDM werkt onder een hoedje met wieisdemol.com!  ::vergroot::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #38 Gepost op: 15-01-2009, 22:12:34 »
Dit is een hint! :o
De redactie van WIDM werkt onder een hoedje met wieisdemol.com!  ::vergroot::
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #39 Gepost op: 15-01-2009, 22:13:38 »
Jon schijnt goed in de groep te liggen (zijn naam op de vrijstellingen), en ondertussen is ie lekker chaotisch bezig (reuzenrad). Ook had hij een goede molpositie in het donkere gebouw. Misschien heeft ie als eerste wel wat enveloppen kwijtgemaakt. En al het geld wat ie vond werd uiteindelijk lang niet zo veel als gedacht, door die wending van de halve briefjes die aan de halve briefjes van de andere groep gekoppeld moesten worden. Kortom: Jon staat nu hoog op mijn verdachtenlijstje.