Auteur Topic: [Kandidaat] Jon  (gelezen 175572 keer)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #120 Gepost op: 1-02-2009, 17:08:00 »
Bij Aflevering 3. Als Jon heb gezet bij Beethoven : Ja maar ,weetje.
TOen moesten ze zoeken wat ie toen zei (Maar)
vivienne zei : "ja maar weetje."
Zegt Jon : "Ja weetje.. Maar".

Hij noemt "Maar" pas op het eind. Misschien dat ie dacht die vergeten ze..
Hij wordt ook pissig als ie voor de 2de keer "Maar"zegt. Zo van :"kut ze hebben het gevonden".

Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #121 Gepost op: 1-02-2009, 17:55:38 »
Ja, viel mij ook op. Zie vorige pagina. :)

Dit is nou typisch iets wat je verdacht vindt als je een tunnelvisie richting Jon hebt en anders niet. Vandaar dat ik er niet al te veel waarde aan hecht.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #122 Gepost op: 1-02-2009, 18:46:57 »
Ja, viel mij ook op. Zie vorige pagina. :)

Dit is nou typisch iets wat je verdacht vindt als je een tunnelvisie richting Jon hebt en anders niet. Vandaar dat ik er niet al te veel waarde aan hecht.

ooh niet gezien  ;D
Nee, tis mijn mol ook niet , maar vond het erg appart  ;D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #123 Gepost op: 1-02-2009, 22:37:47 »
Kijk hier kun je wat mee. Dit zijn allemaal erg goede redenen waarom hij de mol zou zijn.
Alleen waarom vond hij dan al die camera's in de loods. Froukje vond ook maar 1 camera, dus het zou niet zo verdacht zijn als hij helemaal niks gevonden had.
Er rennen 9 kandidaten als een gek door die loods. De kans dat ze alle camera's zo gaan vinden is vrij groot. Door al vrij snel kandidaten voor hun camera neer te zetten kunnen die ook niet verder zoeken. Uiteindelijk als er nog 1 of 2 camera's niet gevonden zijn (bijvoorbeeld die in de bus), lopen er nog 2 mensen te zoeken, maar de kans dat zij in dat enorme gebouw die twee camera's vinden is natuurlijk veel kleiner.
The British are not impressed.

Offline narcissus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Enjoy all the little things in life!
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #124 Gepost op: 3-02-2009, 12:56:19 »
Eigenlijk hoort dit thuis in de titanic theorie, maar aangezien dit een zeer goede link is naar Jon post ik hem hier ook even! 8)

Aangezien ik het niet kan uitstaan dat er nu niets was om aan de Titanic te linken terwijl het de rest van de afleveringen overduidelijk aanwezig was heb ik dus alle afleveringen weer opnieuw bekeken.
En ik heb nu iets gevonden! In aflevering 2:

Dit is de echte kapitein naast de foto met achter PJ de man die wel erg veel op de kapitein lijkt!
En hij wordt ook zo pontificaal in beeld gebracht!


Is dit niet frappant????? Dit kan geen toeval zijn...De gelijkenis zie je zeer duidelijk.
Ook heb ik even gekeken naar de naam...De echte Kapitein heette Edward John Smith!
Plus het feit dat Jon in de musical Titanic heeft gespeeld.
Zou het dan toch?  ::oink::


Carpe Diem!!!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #125 Gepost op: 3-02-2009, 14:28:55 »
Een van de mooiste theorieën die ik tot nu toe gezien heb, maar wat mij betreft veels te ver gezocht.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #126 Gepost op: 3-02-2009, 19:55:32 »
Een van de mooiste theorieën die ik tot nu toe gezien heb, maar wat mij betreft veels te ver gezocht.

Jep, vind ik ook.
Edward John Smith. Het zou mooier zijn als het Edward Jon Smith was.
En dat de musical titanic en Jon.. het ligt te erg voor de hand.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #127 Gepost op: 3-02-2009, 20:13:32 »
En dat de musical titanic en Jon.. het ligt te erg voor de hand.

En kan bovendien geen hint zijn want of de Mol is echt op het laatste moment gekozen, of niet, maar in het laatste geval zullen de makers dat niet toegeven.

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #128 Gepost op: 3-02-2009, 21:20:57 »
Ergens neig ik nu ook naar Jon maar ik vind dat hij het zo goed gedaan heeft in de telefooncel opdracht ?

T was me de 1e keer dat ik die opdracht zag niet ogpevallen.... Maar alle kwartjes die ze overhielden, leverden 125 euro op..... Alsie als een dolle loopt te bellen en alle kwartjes opmaakt houdt die toch nog een leuk bedragje uit de pot.....

Offline ItsAnne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #129 Gepost op: 4-02-2009, 16:11:28 »
Wat ik erg opvallend vind (en misschien is het al ergens gemeld, maar heb ik dat net even gemist);

In het introfilmpje zie je voordat Jon in beeld komt het "wie is de mol" teken....ben geen enkele andere kandidaat zie je dat!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #130 Gepost op: 4-02-2009, 16:35:09 »
Wat ik erg opvallend vind (en misschien is het al ergens gemeld, maar heb ik dat net even gemist);

In het introfilmpje zie je voordat Jon in beeld komt het "wie is de mol" teken....ben geen enkele andere kandidaat zie je dat!

Ik kan me niet herinneren het eerder gelezen te hebben. Goed opgemerkt wel  ::ok::
Er komt zo'n groene envelop in beeld van de Titanic loods opdracht. Nu zijn er al wat mensen die Titanic naar Jon gelinkt hebben, plus groen=altijd door=mol, het zou zomaar kunnen  ;)

Offline jobius

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #131 Gepost op: 4-02-2009, 21:06:28 »
Eigenlijk hoort dit thuis in de titanic theorie, maar aangezien dit een zeer goede link is naar Jon post ik hem hier ook even! 8)

Aangezien ik het niet kan uitstaan dat er nu niets was om aan de Titanic te linken terwijl het de rest van de afleveringen overduidelijk aanwezig was heb ik dus alle afleveringen weer opnieuw bekeken.
En ik heb nu iets gevonden! In aflevering 2:

Dit is de echte kapitein naast de foto met achter PJ de man die wel erg veel op de kapitein lijkt!
En hij wordt ook zo pontificaal in beeld gebracht!


Is dit niet frappant????? Dit kan geen toeval zijn...De gelijkenis zie je zeer duidelijk.
Ook heb ik even gekeken naar de naam...De echte Kapitein heette Edward John Smith!
Plus het feit dat Jon in de musical Titanic heeft gespeeld.
Zou het dan toch?  ::oink::




die is leuk gevonden maar wel een beetje ver gezocht maar dat soort dingen zoeken ben ik niet goed in :P
I lost my number.... Can i have yours :P

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #132 Gepost op: 4-02-2009, 22:02:43 »
Ik ook niet,erg leuk gevonden :D..maar ik vind de titanic theorie hetzelfde als de alice in wonderland theorie,erg goed gevonden en erg intressant en als het waar zou zijn zou ik het prachtig vinden maar vind het te ver gezocht maar verder wel mijn complimenten! :D

Jon is nu voor mij (na het rode scherm Anniek) mijn Mol,maar de laatste dagen twijfel ik weer,en begin nu naar Froukje te neigen en stiekem een beetje naar Vivienne..
Ananas

Offline jobius

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #133 Gepost op: 4-02-2009, 22:31:50 »
ik ben ook helemaal van stem verandert eerst was het viv en sebas en nu FROUKJE en een beetje viv (door de 6 en teorie) viv is de 6 de die in de intro word laten zien
I lost my number.... Can i have yours :P

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #134 Gepost op: 5-02-2009, 21:27:02 »
Waarschijnlijk wordt Jon ook dronken van een glaasje ranja en tript hij van een bitterbal.

In die waterpijpen zit namelijk helemaal niks dat ook maar op hasj lijkt. Je kán er helemaal niet stoned van worden. Misschien was Jon gewoon duizelig van de rook. Misschien is hij de mol en nept hij de boel.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline tinman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...zodat ik je goed kan zien!
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #135 Gepost op: 5-02-2009, 21:33:52 »
Ik ben er bang voor dat Jon echt de mol is. Hij is zeker geen goede mol, eentje kaliber Yvonne Jaspers - te overduidelijk en eigenlijk bijna nooit opdrachten echt dwarsbomen - maar hij is het wel.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #136 Gepost op: 5-02-2009, 21:38:54 »
Op de poster achter Rick in zijn biecht tijdens het ganzenborden staat overigens ヨルダン en dat is Japans voor Jordanie. En Professor Oak (uit Pokemon) is ook Japans. Daarom is Professor Oak de mol.

*grinning, ducking and running very fast*
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #137 Gepost op: 5-02-2009, 21:40:35 »
Waarschijnlijk wordt Jon ook dronken van een glaasje ranja en tript hij van een bitterbal.

In die waterpijpen zit namelijk helemaal niks dat ook maar op hasj lijkt. Je kán er helemaal niet stoned van worden. Misschien was Jon gewoon duizelig van de rook. Misschien is hij de mol en nept hij de boel.

Jawel, van shisha wordt je wel licht in je hoofd hoor! ::jaja::
Tell me what your telescope says

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #138 Gepost op: 5-02-2009, 21:43:51 »
Jon heeft het over stoned. En dat word je niet van een Jordaanse waterpijp. Daar komt geen cannabis aan te pas.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline tinman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...zodat ik je goed kan zien!
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #139 Gepost op: 5-02-2009, 21:59:13 »
Waar Jon deze aflevering gemold heeft, is met de laatste Noord-Ierse opdracht. Had hij Rick kunnen waarschuwen voor de sluipschutter?