Auteur Topic: [Kandidaat] Jon  (gelezen 175579 keer)

Offline Veerr

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #160 Gepost op: 7-02-2009, 12:34:02 »
Nee, klopt. Ik woon in Maastricht en heel veel mensen die Rooms-Katholiek zijn hebben zoveel doopnamen en daar zit geregeld een vrouwennaam bij een man bij en andersom. Mijn broertje bijvoorbeeld.
(Bij mij zelf zijn mannennamen verbogen tot een vreemd soort vrouwennaam ::))

Offline xLindaaa

  • Forumlid
  • 32e in de WIDM pool 2011 geworden
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #161 Gepost op: 7-02-2009, 17:06:30 »
Ik heb eens naar de verdenkingen gekeken van de vorige jaren. Ik had Dennis totaal niet verwacht als mol, en uit eindelijk was hij het toch, hij had toch best veel verdenkingen. Dat zelfde heb ik bij Jon je verwacht het niet maar hij heeft toch wel veel verdenkingen. Viviénne vind ik onverdacht verdacht. Ik denk dat 1 van de 2 de mol is.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #162 Gepost op: 7-02-2009, 20:46:28 »
Wie helpt me weer wat zekerder te maken dat Jon de Mol is? Of wie schudt me wakker dat ie het gewoon echt niet is? Bij het ganzenborden beantwoordde hij wel mooi 3 vragen goed die uiteindelijk 750 euro opleverden. En wat deed ie nou eigenlijk fout in het kasteel? :-\\

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #163 Gepost op: 7-02-2009, 20:49:47 »
Wie helpt me weer wat zekerder te maken dat Jon de Mol is? Bij het ganzenborden beantwoordde hij wel mooi 3 vragen goed die uiteindelijk 750 euro opleverden. En wat deed ie nou eigenlijk fout in het kasteel? :-\\

Heinz, precies hetgene waarom ik Jon maar niet verdenken kan. Hoewel Anniek wel heel opvallend bezig is de laatste aflevering, levert het met hand en tand verdedigen van haar meloen nog minder op geloof ik?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #164 Gepost op: 7-02-2009, 20:53:00 »
Heinz, precies hetgene waarom ik Jon maar niet verdenken kan. Hoewel Anniek wel heel opvallend bezig is de laatste aflevering, levert het met hand en tand verdedigen van haar meloen nog minder op geloof ik?

Maar Anniek verdenk ik sinds de veiling weer een stuk minder. Ik twijfel eerder om over te stappen naar Sebastiaan als Mol (met Anniek als PJH Mol)..

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #165 Gepost op: 7-02-2009, 20:54:58 »
Maar Anniek verdenk ik sinds de veiling weer een stuk minder. Ik twijfel eerder om over te stappen naar Sebastiaan als Mol (met Anniek als PJH Mol)..

Ja zou ook nog goed kunnen. We worden natuurlijk weer gewoon op het verkeerde been gezet, zoals gewoonlijk  >:D

Offline agnesvh

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #166 Gepost op: 7-02-2009, 20:58:36 »
hallo,

Vanaf het begin is Jon mijn mol.
Ik heb nog niet alles gelezen op het forum, maar vinden jullie het niet erg verdacht dat Jon zegt dat hij als eerste het gebouw (met al die enveloppen met halve geldbriefjes) naar binnen wil omdat hij nachtblind is, en vervolgens daar door het gebouw gaat alsof was het gewoon licht?
Wie ziet ook haast niets in het donker, maar redt zich er prima???   ;) ;)

Wat mij betreft is en blijft Jon de Mol  ::ok::

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #167 Gepost op: 7-02-2009, 22:39:29 »
Domme, ik weet het idd ook niet meer. Ik had de laatste tijd een gevoel dat ik een tunnelvisie naar Jon kreeg, maar die lijkt na aflevering 5 volledig te zijn verdwenen. Hij heeft haast geen aandeel gehad in de lasergameopdracht, bij de waterpijpen was hij duizelig (nep?), maar bij het ganzenbord had hij weer wat vragen goed. Maar hij had ook een vraag voor het andere team goed beantwoord (net zoals Anniek overigens).

Als ik kijk naar de vorige afleveringen, heeft hij dan weer wel een hoog molpercentage. Misschien dat ik nog maar eens een aflevering moet afwachten!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #168 Gepost op: 7-02-2009, 22:45:33 »
Maar hij had ook een vraag voor het andere team goed beantwoord (net zoals Anniek overigens).
Dat vragen goed beantwoorden voor de tegenapartij kan je gewoon als molactie zien hoor ;)
Het team dat als eerste over de finish gaat verdiend toch geen geld, als hij het andere team helpt (dat team is uiteindelijk ook eerder geeindigd), dan gaat dat geld niet in de pot, maar het lijkt dan wel of hij voor het geld ging.  ::tandpastasmiley::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #169 Gepost op: 7-02-2009, 22:53:23 »
Dat vragen goed beantwoorden voor de tegenapartij kan je gewoon als molactie zien hoor ;)
Het team dat als eerste over de finish gaat verdiend toch geen geld, als hij het andere team helpt (dat team is uiteindelijk ook eerder geeindigd), dan gaat dat geld niet in de pot, maar het lijkt dan wel of hij voor het geld ging.  ::tandpastasmiley::
Ik schreef het ook met de bedoeling dat het voor mij een molactie was  ;)
Ik weet het, ik schrijf soms een beetje warrig  ::)
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #170 Gepost op: 7-02-2009, 22:54:53 »
Jon had toch ook twee vragen voor zijn eigen team goed. Dat kan er op wijzen dat hij voor de vrijstelling wou gaan. In dat geval redeneerde hij zoals een kandidaat dat zou doen. "Ik wil een ronde verder dus moet ik de vrijstelling hebben." Anniek stak daar mooi een stokje voor door haar eigen vragen fout te beantwoorden én ook nog eens de anderen bij elke vraag te helpen.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #171 Gepost op: 7-02-2009, 22:57:06 »
Jon had toch ook twee vragen voor zijn eigen team goed. Dat kan er op wijzen dat hij voor de vrijstelling wou gaan. In dat geval redeneerde hij zoals een kandidaat dat zou doen. "Ik wil een ronde verder dus moet ik de vrijstelling hebben." Anniek stak daar mooi een stokje voor door haar eigen vragen fout te beantwoorden én ook nog eens de anderen bij elke vraag te helpen.
klopt, daarom is Anniek ook de mol
en Jon gewoon een te gekke kandidaat ::tandpastasmiley::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Avonne

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #172 Gepost op: 8-02-2009, 03:17:12 »
Volgens mij is het nog niet genoemd.

In de eerste aflevering worden alle kandidaten voorgesteld met een stukje van hun werk. Bij Jon is dat het zingen van "you can see right through me, walk right past me", hetgeen betekent "je merkt me niet op".

Typisch de Mol toch?

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #173 Gepost op: 8-02-2009, 14:54:50 »
Volgens mij is het nog niet genoemd.

In de eerste aflevering worden alle kandidaten voorgesteld met een stukje van hun werk. Bij Jon is dat het zingen van "you can see right through me, walk right past me", hetgeen betekent "je merkt me niet op".

Typisch de Mol toch?

Ja, zou ook wel eens leuk zijn zo'n hint in een intro filmpje van een kandidaat  ::vergroot::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #174 Gepost op: 8-02-2009, 15:08:44 »
Volgens mij is het nog niet genoemd.

In de eerste aflevering worden alle kandidaten voorgesteld met een stukje van hun werk. Bij Jon is dat het zingen van "you can see right through me, walk right past me", hetgeen betekent "je merkt me niet op".

Typisch de Mol toch?

Tja in 2006 dachten we ook dat in het introfilmpje van Roderick een hint zat..
Het aandeel endemol.. En de mol.

uiteindelijk was roderick toch niet de mol  ;D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #175 Gepost op: 8-02-2009, 15:10:19 »
Tja in 2006 dachten we ook dat in het introfilmpje van Roderick een hint zat..
Het aandeel endemol.. En de mol.

uiteindelijk was roderick toch niet de mol  ;D

Eerder behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst  ;)
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #176 Gepost op: 8-02-2009, 15:17:41 »
Eerder behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst  ;)

Nee, maar we kunnen er wel een voorbeeld aannemen  ;D
Dat niet altijd alles een hint hoeft te zijn
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline xLindaaa

  • Forumlid
  • 32e in de WIDM pool 2011 geworden
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #177 Gepost op: 9-02-2009, 10:05:16 »
Ik vind Jon wel verdacht. Waarom moest iedereen de tassen open maken het leek net alsof hij het wist dat Dennis iets in zn tas had. Hij houdt hele verhalen voor de microfoon behalve het woordje wie. Raar als je in het spelletje WIE is de mol zit.

Offline XXXXXXXXXXXXXXX

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #178 Gepost op: 9-02-2009, 12:48:51 »
Maar volgens mij had de rest van de groep bedacht dat hij met zijn theater-ervaring op het podium moest gaan staan en niet iemand anders. Ik zag  niet dat hij zich duidelijk opwierp als degene die daar moest gaan staan. 

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #179 Gepost op: 9-02-2009, 13:08:32 »
We horen Rick in een biecht zeggen dat het wel een mooie opdracht voor Jon is. Rick zal Jon dan waarschijnlijk het podium opgestuurd hebben.