Auteur Topic: [Kandidaat] Jon  (gelezen 175554 keer)

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #180 Gepost op: 9-02-2009, 19:05:44 »
Als Jon een beetje zacht praat in zon biecht doet het me heel erg aan Inge Ipenburg denken  :o
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #181 Gepost op: 9-02-2009, 20:53:18 »
We horen Rick in een biecht zeggen dat het wel een mooie opdracht voor Jon is. Rick zal Jon dan waarschijnlijk het podium opgestuurd hebben.
Niet eens waarsachijnlijk, hij duwde hem er bijna letterlijk op alsof ie wist wat daar gebeuren ging. Rick dus.

Offline narcissus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Enjoy all the little things in life!
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #182 Gepost op: 12-02-2009, 10:25:45 »
Kan iemand A.U.B. een screenshot plaatsen van Jon (aflevering 2, 15 januari) tijdstip 44.45!!!
Pleaseeeeeee

Heb nu dus een hint gevonden naar Jon!
In aflevering 2 moesten/konden Anniek en Sebastiaan hun vrijstelling in het kistje plaatsen zodat niemand eruit hoefde te gaan toch?????
Nu zat ik dus weer alle afleveringen te kijken (ik blijf alles telkens maar overnieuw bekijken...je zou er gek van worden  ;D )en mij viel het volgende op;
Tijdens het maken van de test moesten de vrijstellingen in een kistje worden geplaatst. Dit kistje stond naast de laptop waarop de test gemaakt wordt. Bij alle kandidaten zie je een dicht kistje in beeld, behalve bij Sbastiaan (en Anniek...dit kon ik niet heel erg goed zien) maar ook bij Jon ::oink::.
Bij hem ligt het dekseltje er omgedraaid en scheef op! Dat van Sebas en Anniek ( als het bij haar ook open is) maakt het niet uit, want hun moeten het erin doen. Maar als JON een normale speler is, zou dit nooit gebeurd zijn, want dan had hij niet mogen weten of er vrijstellingen ingeleverd waren!
Ja toch?????????

Ik weet het nu zeker....Jonnie toch.. ;)
 
 
 
Carpe Diem!!!

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #183 Gepost op: 12-02-2009, 10:36:12 »
Het bakje werd vast leeggehaald na Sebastiaan & Anniek.

Bij Anniek was 't bakje al dicht toen ze er aan kwam lopen overigens.

Het zegt niks dat 't bakje bij Jon open is. Hoogstens dat hij wellicht nieuwsgierig was of er iets in zat, en dat hij dus ff er in heeft gekeken.

Maar je vroeg om dit plaatje van Jon tijdens de test aflevering 2:


En dit zijn de overige waar 't doosje bij te zien is:




« Laatst bewerkt op: 12-02-2009, 10:45:19 door DikkeControleur »
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline narcissus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Enjoy all the little things in life!
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #184 Gepost op: 12-02-2009, 10:45:39 »
Het bakje werd vast leeggehaald na Sebastiaan & Anniek.

Bij Anniek was 't bakje al dicht toen ze er aan kwam lopen overigens.

Het zegt niks dat 't bakje bij Jon open is. Hoogstens dat hij wellicht nieuwsgierig was of er iets in zat, en dat hij dus ff er in heeft gekeken.

Ja, als molzijnde erin kijken! Ik geloof er niets van dat de makers van WIDM het toestaan dat Jon er even stiekum in mag kijken....Bij de rest van de kandidaten zie je dat het bakje duidelijk dicht is.
En als je de paar seconden voor 44.45 kijkt zie je dat het open bakje zeer DUIDELIJK in beeld wordt gebracht! En bij de rest van de kandidaten niet....
We zullen het dan maar afwachten he...
Maar ik ben nu zeker van mijn zaak  ;D
Heeft mijn gespit over aanwijzingen naar de Titanic toch nog nut gehad  ;)
Carpe Diem!!!

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #185 Gepost op: 12-02-2009, 10:54:06 »
Toch is hij bij Sebastiaan ook al open, nog voordat hij gaat zitten.
Ik kan niets uit dit bakje halen. Nog voor Jon als mol, nog voor Jon als kandidaat.

Want Jon Kandidaat zou toch ook in 't bakje willen gluren?
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline narcissus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Enjoy all the little things in life!
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #186 Gepost op: 12-02-2009, 11:11:10 »
Tuurlijk zou Jon als kandidaat in het bakje willen kijken! Dat zou ik ook willen als ik mee zou spelen  ;D
Maar wat mij triggert is dat de crew-members de bakje bij bijvoorbeeld Anniek en Sebas wel open zouden laten, omdat ze weten dat hun 2 de vrijstelling hebben en dus deze munt erin zouden kunnen gooien. Dan is het wel handig als het open is, he?  ;)
Maar van Jon weten ze dat hij de vrijstelling niet heeft! Dus waarom zouden ze het dan open laten, of hem toestaan erin te kijken? Alle andere kandidaten zouden dat dus dan niet mogen, want bij hun is het bakje dicht! Beetje krom dan toch, om Jon permissie te geven en de anderen niet?  ::)
Ook dat die bak zo expleciet in beeld wordt gebracht bij Jon zijn test is frappant.
Nee...ik blijf erbij...dit hebben ze niet zomaar gedaan  ::ohno::

Thanx overigens voor de screenshots!  ::ok::

 ;D
Carpe Diem!!!

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #187 Gepost op: 12-02-2009, 11:30:22 »
Bij Rick en Dennis zit de deksel er ook scheef op, en zij kunnen er dus ook zonder moeite inkijken.
Er is duidelijk te zien dat de deksel maar op 1 hoek losjes vast zit, zodat deze gewoon draaibaar is, dus iedereen kan erin kijken.

En die vrijstellingen laat de crew er echt niet in liggen als de volgende kandidaat daarna aan die test moet beginnen hoor...

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #188 Gepost op: 12-02-2009, 12:43:06 »
Jon verdient n.m.m. teveel geld en heeft teveel onmolse acties om de Mol te zijn.

- Hij vindt veel enveloppen in het donkere gebouw. Het zijn dan wel halve briefjes, maar sowieso vergroot dat de kans op veel geld
- Hij weerhoudt Anniek ervan om tegen de 1000 euro auto te rijden, maar nog belangrijker: hij doet daarna z'n uiterste best om de anderen te wijzen waar die auto staat
- Bij het ganzenbord beantwoordt hij zijn eigen vragen goed, terwijl z'n team op verliezen staat. Het geld van het verliezende team gaat in de pot, dus per saldo spekt Jon hiermee de pot. En aangezien we Anniek (zijn teammate) alleen maar vragen fout hebben zien beantwoorden, zou het best wel kunnen dat Jon voornamelijk verantwoordelijk is voor het gewonnen bedrag (zeker weten doe je dat nooit, omdat we niet alles gezien hebben).
 

Offline narcissus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Enjoy all the little things in life!
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #189 Gepost op: 12-02-2009, 20:04:35 »
Bij Rick en Dennis zit de deksel er ook scheef op, en zij kunnen er dus ook zonder moeite inkijken.
Er is duidelijk te zien dat de deksel maar op 1 hoek losjes vast zit, zodat deze gewoon draaibaar is, dus iedereen kan erin kijken.

Sorry hoor, maar waar zie jij dat de deksel open is bij Dennis en Rick?  ::vergroot::
Ik zie het namelijk echt niet. Dan moet jij wel heeeeeeeel goede ogen hebben... ;)
Carpe Diem!!!

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #190 Gepost op: 12-02-2009, 21:45:57 »
Sorry hoor, maar waar zie jij dat de deksel open is bij Dennis en Rick?  ::vergroot::
Ik zie het namelijk echt niet. Dan moet jij wel heeeeeeeel goede ogen hebben... ;)

Bij Dennis ligt de deksel precies hetzelfde als bij Jon:



Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #191 Gepost op: 12-02-2009, 21:48:47 »
Jon zegt dat hij bij allebei de mensen die hem vragen gesteld hebben gelogen heeft. Bij Viviënne zei hij dat hij niet gemold had en niet de mol was. En de derde vraag zagen we niet. Bij Anniek zei hij dat hij wel de mol was, maar dat hij ook zijn uiterste best had gedaan bij de lasergameopdracht.

Dan líjkt het erop dat hij tegen Viviënne heeft gelogen op de vraag of hij de mol was, en bij Anniek op de vraag of hij zijn uiterste best had gedaan. :-\\ Maar het is lastig dat we de derde vraag van Viviënne niet hebben gehoord.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #192 Gepost op: 12-02-2009, 21:52:02 »
terwijl de spelers een voor een dat kasteel in lopen, zie je alleen bij jon het mollogo geprojecteerd tussen allerlei andere beelden van vorige series.
I rest my case.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #193 Gepost op: 12-02-2009, 21:57:00 »
Sorry hoor, maar waar zie jij dat de deksel open is bij Dennis en Rick?  ::vergroot::
Ik zie het namelijk echt niet. Dan moet jij wel heeeeeeeel goede ogen hebben... ;)

Bij rick is het as-rotatie-punt van de deksel (de schroef) links achter.


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #194 Gepost op: 12-02-2009, 22:00:53 »
terwijl de spelers een voor een dat kasteel in lopen, zie je alleen bij jon het mollogo geprojecteerd tussen allerlei andere beelden van vorige series.
I rest my case.

Ik heb het zelf niet gezien, maar als je gelijk hebt, waar ik voor het gemak van uitga, dan is dit vast een hint.

Wow, wat ben ik blij dat ik net niet naar Sebastiaan als Mol ben overgestapt.. ;D

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #195 Gepost op: 12-02-2009, 22:03:53 »
Ik heb het zelf niet gezien, maar als je gelijk hebt, waar ik voor het gemak van uitga, dan is dit vast een hint.

Wow, wat ben ik blij dat ik net niet naar Sebastiaan als Mol ben overgestapt.. ;D

Ja bij het stukje van Karel. Jon blijft overigens overal ook wel erg lang staan. Maar dit vind ik wel een beetje een slappe hint als het waar is net zoals die hints van Yvon met mollogo en de molvlieger en zo.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #196 Gepost op: 12-02-2009, 22:06:59 »
terwijl de spelers een voor een dat kasteel in lopen, zie je alleen bij jon het mollogo geprojecteerd tussen allerlei andere beelden van vorige series.
I rest my case.

ja, en weetje waar ik gelijk aan dacht.. Seizoen 7.. Eva van der gucht.. met het kennismaking spel.. Op de tv in de kamer zag je ook het mollogo.. En elise ensow..

En uiteindelijk bleek inge de mol te zijn..  ;D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #197 Gepost op: 12-02-2009, 23:48:08 »
Hmm, 'k zat eerst op Froukje maar die is eruit, toen op Sebas ... en exit Sebas ... switch naar naar Jon, dus sry jongens, maar hij zal er volgende aflevering wel uit gaan  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #198 Gepost op: 13-02-2009, 09:48:41 »
terwijl de spelers een voor een dat kasteel in lopen, zie je alleen bij jon het mollogo geprojecteerd tussen allerlei andere beelden van vorige series.
I rest my case.

Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #199 Gepost op: 13-02-2009, 09:57:34 »
Ik ben om naar Jon als mol.
Laten we jabberen.