Auteur Topic: [Kandidaat] Jon  (gelezen 175603 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #340 Gepost op: 23-02-2009, 14:37:37 »
Jammer dat we geen beelden van dat neerleggen hebben gezien, misschien zaten daar teveel hints in  ::) . Maar een mooie hint, kan het Jon kamp goed gebruiken  :).
Ik dacht juist het tegenovergestelde... De mol doet daar helemaal niks, dus er wordt ook geen aandacht aan besteed. Hetzelfde geovoel heb ik bij het tweede muurtje wat op het pinball veld wordt neergelegd (waar Rick en Jon tegenaan komen) en waar dus geen aandacht aan besteed wordt.

In het geval van de supermarkt is beide volgens mij mogelijk.

Offline saroja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #341 Gepost op: 23-02-2009, 14:52:54 »
Ik zit dus met hetzelfde vraagstuk als Puar en weet het dus ook niet meer. Dennis zou het zogezegd niet zijn (bleek ook uit een van de testvragen), Viviënne doet inderdaad goed haar best, Jon zou het kunnen zijn. En Annieks naam zou hij inderdaad hebben kunnen opgevraagd, zo van: shit, nu weet iedereen dat zij het niet is. Maar aan de andere kant: zou ook een goede mindfuck kunnen zijn want als je de vrijstelling hebt en de mol bent kun je daar natuurlijk prima mollen en Dennis goed te grazen hebben genomen. Jon heeft op zich veel goede ingrediënten als Mol maar toch, dat heeft Anniek ook wel weer. Of Dennis luist ons er allemaal in....hmm ??? .
« Laatst bewerkt op: 23-02-2009, 14:54:50 door saroja »

Offline angel-pine

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #342 Gepost op: 23-02-2009, 20:17:00 »
Ik zit nog steeds met de volgende gedachte kronkel:

Er zijn nog 4 kandidaten waar ik er 3 als volgt weg streep:
-Viv haalt gewoon te veel geld binnen, een mol verdubbelt niet vrijwillig het geld.
-Dennis zei dat hij zn eigen naam had ingetypt, en zei in het begin van aflevering 3 dat hij niet blij was met de executie waarin Anniek rood kreeg. Dus ik denk dan dat Dennis de naam van Anniek had ingetypt en dus al wist dat ze het niet was. Hierdoor streep ik dus Dennis en Anniek ook weg.

Jon is de mol dan  :P
(kan natuurlijk heel anders zijn, maar zo denk ik erover momenteel)



Het zou ook heel goed kunnen dat er wel een mol was van te voren. Ik denk dat ze anders het spel nooit kunnen voorbereiden. Omdat Dennis tegen PJ zei dat hij de mol niet wou zijn en zei dat hij een andere naam intikte bij de laptop, zou hij de mensen kunnen misleiden.

Dennis zou dus ook heel goed de mol kunnen zijn.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #343 Gepost op: 24-02-2009, 21:14:07 »
Ik wil bij deze even publiekelijk declameren dat ondanks dat ik alle hints steeds meer naar Dennis vind wijzen, en ik op de molbeurs gok dat er de komende aflevering een vrouw uitgaat (dus niet Dennis), ik nog steeds denk dat Jon (Professor Oak) de Mol is.

Dus dat u dat allen even weet.

Verder geen theorieen ofzo. Ik wou even scanderen.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Joopjr

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #344 Gepost op: 26-02-2009, 21:25:03 »
Dennis ging vol op Jon. Jon niet de mol?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #345 Gepost op: 26-02-2009, 21:32:41 »
Dennis ging vol op Jon. Jon niet de mol?

Anniek stemt (waarschijnlijk) al afleveringen lang op Jon.

Maar weer was Anniek veel verdachter dan Jon deze aflevering. Het blijft verschrikkelijk lastig wie van hen het nou is.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #346 Gepost op: 26-02-2009, 21:34:13 »
Dennis ging vol op Jon. Jon niet de mol?

 ::jaja:: Anniek is de mol  ::vergroot::

Wat was Jon heerlijk deze aflevering met zijn citaten.

Dennis een sukkel noemen, tijdens die 1 op 1 gesprekken  ;D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline fastfeert

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #347 Gepost op: 26-02-2009, 21:37:23 »
Jon is de mol en Anniek heeft de test gewoon beter gemaakt dan Dennis!  ;D

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #348 Gepost op: 26-02-2009, 21:42:38 »
Op dit moment heb ik Jon volledig afgeschreven als mol
ookal zaten dennis en anniek beide op hem, Dennis zou veel sneller zijn dan anniek in het maken van de test, anniek is het gewoon ::jaja::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Joopjr

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #349 Gepost op: 26-02-2009, 21:43:46 »
Oja, daar heb ik geen rekening mee gehouden... Dat Jon wel de mol is, beide op Jon zitten maar Anniek de test beter maakte...

Ik blijf er wel zelf bij dat Jon niet de mol is en beide fout zitten :)

Volgens mij is het vrij zelfdzaam voorgekomen dat er al testen voor de finale mensen op de goeie mol zaten...

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #350 Gepost op: 26-02-2009, 21:59:15 »
Ik wil bij deze even publiekelijk declameren dat ondanks dat ik alle hints steeds meer naar Dennis vind wijzen, en ik op de molbeurs gok dat er de komende aflevering een vrouw uitgaat (dus niet Dennis), ik nog steeds denk dat Jon (Professor Oak) de Mol is.

Dus dat u dat allen even weet.

Verder geen theorieen ofzo. Ik wou even scanderen.

Nu blijf ik maar helemaal op Jon zitten. Ik zit al vanaf aflevering 1 op hem. Misschien heb ik het dan eindelijk in mijn historie dat ik mol series kijk een keer goed.

Hasta la victoria siempre
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Goldfire

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Zoek de verschillen, vind de mol
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #351 Gepost op: 26-02-2009, 22:01:43 »
Citaat van Jon: 'Ik zie het niet'
Dat stond op zijn wagon. Best toevallig dat mollen heel slechtziend (bijna blind) zijn??  ::)

Offline Veerr

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #352 Gepost op: 26-02-2009, 22:20:40 »
"Als mens was ik toch wel van hem gaan houden, en als Mol verdacht ik hem wel zo nu en dan" vind ik overigens wel een opvallende uitspraak.
Klopt. Alleen hoop ik niet dat het een hint is, want dan zou mijn kleine broertje een hint hebben gevonden die ik niet hoorde in eerste instantie.... ::rofl::

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #353 Gepost op: 26-02-2009, 23:22:03 »
Jon was erg goed bezig vandaag. In de trein deed-ie alles goed en duidelijk, bij die fotoopdracht deed-ie het ook uitstekend waar Anniek en Viviënne liepen te kloten en ook bij dat opmeten heb ik hem weinig verkeerds zien doen. Anniek en Dennis zaten beiden vol op Jon, Anniek is door en Dennis is naar huis, Viviënne brengt duidelijk te veel geld in de la voor de mol. Anniek is de mol.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #354 Gepost op: 26-02-2009, 23:33:57 »
Zou het Jon geweest zijn die de portofoon steeds indrukte op het autokerkhof? Van de kandidaten met een portofoon is alleen hij nog in het spel.

Of heeft Sebastiaan daar zitten klooien? Het lijkt erop van niet; want hij lijkt in zijn biecht echt Paula er van te verdenken.

Offline chocolat

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #355 Gepost op: 26-02-2009, 23:35:18 »
Zou het Jon geweest zijn die de portofoon steeds indrukte op het autokerkhof? Van de kandidaten met een portofoon is alleen hij nog in het spel.

Of heeft Sebastiaan daar zitten klooien? Het lijkt erop van niet; want hij lijkt in zijn biecht echt Paula er van te verdenken.

Ik dacht ook meteen aan de portofoon. Kan ie trouwens ook mee geklooid hebben bij het kasteel.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #356 Gepost op: 26-02-2009, 23:36:24 »
Zou het Jon geweest zijn die de portofoon steeds indrukte op het autokerkhof? Van de kandidaten met een portofoon is alleen hij nog in het spel.

Of heeft Sebastiaan daar zitten klooien? Het lijkt erop van niet; want hij lijkt in zijn biecht echt Paula er van te verdenken.

Anniek wilde direct naar de 1/2 rijden op het autokerkhof waar ze ook niet echt hard op de auto's inreed en liet zich vrij makkelijk afschieten bij het kasteel. Ik kom hier helaas geen steek verder mee.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #357 Gepost op: 26-02-2009, 23:36:45 »
Zou het Jon geweest zijn die de portofoon steeds indrukte op het autokerkhof? Van de kandidaten met een portofoon is alleen hij nog in het spel.

Of heeft Sebastiaan daar zitten klooien? Het lijkt erop van niet; want hij lijkt in zijn biecht echt Paula er van te verdenken.

Goed bedacht, je hebt goed overzicht over 't spel Heinz ... en dapper om je keuze voor Jon als Mol te blijven verdedigen.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #358 Gepost op: 26-02-2009, 23:40:07 »
(..) en dapper om je keuze voor Jon als Mol te blijven verdedigen.

Ja, dat heeft wel wat he, strijdend ten onder gaan..

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #359 Gepost op: 26-02-2009, 23:42:59 »
Zou het Jon geweest zijn die de portofoon steeds indrukte op het autokerkhof? Van de kandidaten met een portofoon is alleen hij nog in het spel.

Of heeft Sebastiaan daar zitten klooien? Het lijkt erop van niet; want hij lijkt in zijn biecht echt Paula er van te verdenken.
Het kan ook nog gewoon Paula zelf geweest zijn, aangezien alle kandidaten hebben lopen mollen alsof ze de mol zelf waren.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna