Auteur Topic: [Kandidaat] Jon  (gelezen 175508 keer)

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #500 Gepost op: 12-03-2009, 22:12:45 »
"Jon de Mol? Dat kan niet! Spreek het maar even uit." Het zijn de woorden van een voormalige Mol, maar ze blijken nu wel te kloppen. ::tandpastasmiley:: Ik ben echt stomverbaasd en tevreden tegelijk met Jon als Mol. Ik was enerzijds zo zeker dat Anniek de Mol was maar had het anderzijds ook heel moeilijk met haar tactiek - nietsdoen en op die manier weinig geld in de pot brengen. Uiteindelijk was Jon wellicht wel diegene die het meest geschikt was om de Mol te spelen: slim, sluw, geniepig, evenwichtig karakter, geloofwaardig als kandidaat,... Geen topmol, maar wel een goeie imo. Wat een geweldig programma is dit toch! ::ok::

Offline kierewiet

  • Forumlid
  • MAAR!!!!!!
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #501 Gepost op: 12-03-2009, 22:44:37 »
Wat Jon ook al geweldig maakt is zijn manier van het chaotisch en onwetende  personage te spelen,zoals hij dat ook in zijn kluchten doet en heeft gedaan.
Kijk daarnaast naar  het chaotische gedrag van de hele groep, en Jon heeft daardoor het een stuk gemakkelijker gehad, en ja dan zij n humor, op het podium in het theater, in de supermarkt, in de trein.
Ik, persoonlijk, vind hem, samen met de serie van Yvon  de komische  van alle serie's, maar de serie met Frederique was de indrukwekkendste van allemaal.

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #502 Gepost op: 12-03-2009, 23:05:53 »
Super gedaan! zeker met idee dat Jon pas ter plekke gekozen werd, en er met de instelling van een kandidaat heen ging....  ::ok::
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #503 Gepost op: 12-03-2009, 23:07:19 »
Super gedaan! zeker met idee dat Jon pas ter plekke gekozen werd, en er met de instelling van een kandidaat heen ging....  ::ok::
idd, dat vergeet ik telkens
briljante mol ::bravo:: ::bravo::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Avonne

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #504 Gepost op: 12-03-2009, 23:54:59 »
Geheel tegen mijn verwachting in is Jon tóch de mol. Goed gedaan! Achteraf is het zóó duidelijk dat ie bijna elke opdracht verstoord, maar hij LEEK zo fanatiek!

Goeie mol!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #505 Gepost op: 12-03-2009, 23:58:56 »
Wat een fantastische mol! ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #506 Gepost op: 13-03-2009, 00:06:53 »
Ik vind Jon ook een echte zeer goede mol geweest, en ben blij dat ik 'm al een tijdje in de smiezen had. Maar inderdaad, toegegeven: het was heel erg moeilijk om Jon te blijven verdenken en niet te switchen naar Anniek. Gelukkig heb ik geen Heinzje gedaan dit seizoen, en is dit de eerste keer in mijn geschiedenis van WIDM kijken dat ik een keer een mol goed heb. ^^
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #507 Gepost op: 13-03-2009, 00:07:54 »
, en is dit de eerste keer in mijn geschiedenis van WIDM kijken dat ik een keer een mol goed heb. ^^

GEFELICITEERD!!!
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #508 Gepost op: 13-03-2009, 00:11:46 »
Gelukkig heb ik geen Heinzje gedaan dit seizoen

 >:D :\'(

 ;D

Gelukkig kan ik nog enigszins trots naar pagina 6 van dit topic verwijzen: ik had Jon toch een beetje door. (Ik lijk Rick wel. :P)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #509 Gepost op: 13-03-2009, 00:12:10 »
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #510 Gepost op: 13-03-2009, 00:16:13 »
Ik lees nog eens ff het topic door, maar echt HEINZ, je had 'm door hoor, eigenlijk al heel snel.
Hoe in godesnaam ben je dan toch zooooo afgedwaald. Leg me dat nou eens uit!
 ::zwaai::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #511 Gepost op: 13-03-2009, 00:20:01 »
Gefeliciteerd Jon!
Echt sublieme mol!  ;D

Ik heb nooit aan je getwijfeld!!!  :-X  ::fluit::
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #512 Gepost op: 13-03-2009, 00:20:52 »
Ik lees nog eens ff het topic door, maar echt HEINZ, je had 'm door hoor, eigenlijk al heel snel.
Hoe in godesnaam ben je dan toch zooooo afgedwaald. Leg me dat nou eens uit!
 ::zwaai::

Kort samengevat; ik vreesde dat ik in een tunnel zat richting de verkeerde Mol, zoals ik bijvoorbeeld ook bij Eva zat. Ik dacht elke keer; volgende week gaat Jon toeslaan! Maar dat bleef uit, het bleef te vaag allemaal om echt overtuigd te zijn dat Jon het was. En dan was daar Anniek die overduidelijk molde.. Steeds twijfelde ik om over te stappen van Jon naar Anniek en na aflevering 8 met de treinopdracht en opdracht in Petra waarin ik geen molactie van Jon kon ontdekken terwijl Anniek ze allebei bijna verpestte, heb ik de knoop doorgehakt..

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #513 Gepost op: 13-03-2009, 00:24:04 »
  ::jaja:: ik snap je volledig. Wilde het nog even zeker weten, omdat juist jij zo op het spoor van Jon zat.
Kortom, de mol was dit jaar bijna onvangbaar.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #514 Gepost op: 13-03-2009, 00:27:01 »
  ::jaja:: ik snap je volledig. Wilde het nog even zeker weten, omdat juist jij zo op het spoor van Jon zat.
Kortom, de mol was dit jaar bijna onvangbaar.
Bijna  ;)
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #515 Gepost op: 13-03-2009, 00:29:48 »
dat zeg ik, bijna  ;)
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #516 Gepost op: 13-03-2009, 00:30:16 »
Nu weet ik als enige niet of Jon een goede mol was. ;)
Heb door omstandigheden amper iets van de molacties meegekregen, dus dat ga ik morgen nog eens rustig bekijken. Maar ben blij dat Jon het is, vind hem een super leuk persoon en ik hoorde Jon al helemaal zo biechten als mol.  ;)

Morgen volgt uitgebreider verslag.  ::vergroot::

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #517 Gepost op: 13-03-2009, 00:51:32 »
 ::boogie:: ::boogie:: ::boogie:: ::boogie:: ::boogie:: vanaf "het eerste gokje-topic" tot aan het eind goed gehad.  ::boogie:: ::boogie:: ::boogie:: ::boogie:: ::boogie::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #518 Gepost op: 13-03-2009, 01:20:23 »
Kort samengevat; ik vreesde dat ik in een tunnel zat richting de verkeerde Mol, zoals ik bijvoorbeeld ook bij Eva zat. Ik dacht elke keer; volgende week gaat Jon toeslaan! Maar dat bleef uit, het bleef te vaag allemaal om echt overtuigd te zijn dat Jon het was. En dan was daar Anniek die overduidelijk molde.. Steeds twijfelde ik om over te stappen van Jon naar Anniek en na aflevering 8 met de treinopdracht en opdracht in Petra waarin ik geen molactie van Jon kon ontdekken terwijl Anniek ze allebei bijna verpestte, heb ik de knoop doorgehakt..
Ik snap je helemaal. De enige reden dat ik de laatste weken bijna zeker wist dat Jon de Mol moest zijn, was omdat ik me niet kon voorstellen dat Rick op iemand anders dan Anniek had gestemd. Tuurlijk, uit het getoonde stemgedrag mag je wegens montage en manipulatie nooit iets afleiden, maar toch... voor mezelf wist ik zeker dat Rick op Anniek gestemd had als Mol. En dan had hij er eigenlijk niet uit kunnen vliegen als ze ook echt de Mol was, aangezien anderen op Jon zaten.

Ik weet het, er valt een hoop tegenin te brengen. En eigenlijk vind ik het ook niet zo leuk om op die manier (de laatste paar weken) uiteindelijk toch op de goede Mol uit te komen. Het kwam niet door zijn molacties ofzo.

Zullen we ooit nog een niet opvallende, geraffineerde, maar toch veel-saboterende mol zien? Misschien ben ik te kieskeurig...

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat] Jon
« Reactie #519 Gepost op: 13-03-2009, 02:08:29 »
Ik ben opgelucht dat Jon de mol is en geen Anniek, ik vind Jon echt een leuke Mol had het nog best snel door vond ik rond aflevering 2/3 niet slech :D Proficiat JON Goed gedaan!!!!!