En dat kun je in het desbetreffende topic
Enfin, PJ zei toch in 't begin over deze serie dat het allemaal anders zou gaan? En dat er toch tig verrassingen in zaten en plotwendingen als nooit te voren?
Welnu, wat nu als Paula wèl de mol is, maar de montage ons wil doen geloven dat zij het niet is (want de mol wordt nooit zo vroeg al zo in de kijker gezet)
En dan doen ze dat dus nu juist wèl om ons, kijkers in 't ooitje te nemen.
Bedoel, als montage team en het team dat de hele serie uitdenkt qua opdrachten weten ze dondersgoed met watvoor publiek ze te maken hebben.
Met mensen zoals wij, die al vanaf serie 1 alles bekijken en dus alles binnenste buiten trekken om te zien of er een hint achter schuil gaat.
Dan is er toch voor hen, als montage team, niks leukers om een beetje te mind fucken met ons, trouwe molkijkers? Ik zie ze er zo voor aan anders
Ik blijf gewoon bij Paula als mijn molkeuze.
Dennis is 't niet, met zijn winnaarsmentaliteit + 2x een naamgenoot achter elkaar de mol? Dacht 't toch echt niet.
Viviënne is 't niet, die weet het spel te spelen net zoals Dennis maar op haar manier om zo winnares te zijn op 't eind
Blijven over: Rick, Sebastiaan, Froukje, Anniek, Jon en Paula.
Sebastiaan valt voor mij af omdat ie het te graag wilt, het spel winnen dus. Ik zie in hem 't Sander de Heer type.
Rick, tja.. krijg van hem 't idee dat ie net zoals Dick is. Opdrachten graag tot een goed einde brengen >> dus kandidaat.
Hou je uiteindelijk 4 mensen over: Froukje, Anniek, Jon & Paula.
En als ik tussen hen zou moeten kiezen, ga ik toch voor Paula. Zo min mogelijk geld bijgedragen aan de pot, hier en daar twijfelachtige acties, er als de kippen bij in het topito onderhandelingsspel. Dan die telefoon scene waarin ze moeite had contact te krijgen (als je dat tegenover Jon zet, dan zie je gewoon dat ze aan 't mollen is). Vervolgens op het autokerkhof, wanneer het er het meeste toe doet qua communicatie tussen coach + bestuurder & bijrijder lukt het haar niet om aanwijzingen te geven. Dat kan natuurlijk komen omdat iemand anders telkens op het praat knopje drukte zodat Paula werd verhinderd te communiceren. Maar aan de andere kant kan zij, als ze de mol is, er mooi gebruik van maken omdat zij er niet verantwoordelijk voor was.