Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Dat heb je meestal he, dat weekend-tripjes in het weekend vallen. Wanneer het door de week was, heette het namelijk een midweek-tripje...... Maar ook ik ben benieuwd naar wat er komen gaat. Wie niet, eigenlijk?
Niet bijdehand gaan worden he Jos .
worden?
Vandaag komt hij dus he? Is er enige tijdsindicatie? Ik hoop nl dat ik hem in de trein kan luisteren
Ik wilde hem voor 16 uur online krijgen, maar helaas. Ik was nog geen 5 minuten bezig met opnemen, toen hier de stroom eruit vloog. Momenteel hebben we dus geen stroom in huis, en dan is opnemen erg moeilijk. Ik zal er alles aan doen om hem vandaag nog online te krijgen, maar helaas maken externe factoren het me erg moeilijk.Ik baal!
Ik neem dus aan nu internet via je mobiel?
(...) Maar er komt ook nog iets tussen, iets in de trant: "hou rekening met het spel van 16"?! Laat eens weten wat de gehele zin was (...)
Goeie podcast deze week, ik zat er bijna in, de theorie over Anniek en haar gulden had ik dan wel vóór Thirza gepost, ik had ze niet in het aflevering 2 topic gezet. Dju toch!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
974 gasten en 6 vaste bezoekers