Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Limone, jij schreef:"Wat ik ook raar vond is dat Sebastiaan in de bus wist te melden dat de eigenaar van de Titanic in die werf een boot heeft, maar: "oh, die ligt er nu niet" (of iets in die strekking). Hoe weet hij dat!??? "Hij is voor het programma "3 op Reis" naar Belfast geweest.
Wat mij ook opvalt is toen PJH tegen Paula zei:'er is nog geen mol', dat Paula meteen zich aanmeldde. Alsof ze wist dat hij het ging zeggen
hoe kon Vivienne weten wat Paula zou gaan doen? Voor hetzelfde geld had Rick ze wel aan Paula gegeven... En dan had Paula waarschijnlijk moeten kiezen uit Hans of Sebastiaan wie hem uiteindelijk zou gaan krijgen.
om mijn vorige vermoedens nog iets beter in beeld te brengen heb ik een screen shot voor julie en nog wat extra info.Zelf zit ik op een gymnasium maar ik kon natuurlijk niets bergrijpen van die tekstgelukkig kon ik mijn grieks leraar inschakelen (hierbij dank aan hem)hij herkende het als zijnde een fragment uit de mythe over froké .Froke was een vrouwelijke dief die al haar buit verstopte in mols-hopen. bovendien staat de mol ook voor verraad en misleiding kijk zelf, oordeel en reageer !nog even voor de duidelijkheid: ik denk dat met Froké dus naar froukje wordt verwezen
ahahaha nou beetje aardig blijven califax...maarre ogiri, kun je mijn het aantal minuten&seconde geven waar jou tekst staat??
Dan hebben ze al enkele jaren deze hint in voorbereiding, want vorig jaar was hij er ook al een hemels paradijs:
in mijn vorige post had ik alleen de "negatieve" versiedie is dust wat je heb voor je het negatief maakt:
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
977 gasten en 16 vaste bezoekers