Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Kvind het wel jammer nu dat een merendeel nu Froukje als afvaller heeft, en dat de muzikale hints de WIDM-pool sterk beïnvloeden. Maargoed, ondanks deze hint blijf ik bij Froukje als Mol (Y)
Ik denk dat ik voor de zekerheid mijn 285 Froukje Mol aandelen maar even moet verkopen Maar toch verwacht ik niet dat de Mol zomaar uit het spel gaat Nee, ik hou ze gewoon.
Hoe hadden we de muzikale aanwijzing kunnen herleiden naar Paula? Kijk, naar Sebastiaan, Froukje en Anniek kan ik begrijpen, maar naar Paula? Naja, tot morgen wachten dan maar
Misschien is de hint nu pas te begrijpen: paula geeft aan dat ze dacht te weten wie de mol was, stemde daar de vorige afleveringen ook op, maar blijkt nu teveel 'swept away' geweest te zijn door die persoon?
Knew the signsBij botsauto's had Paula overzicht.Wasn't rightNeen, ze moesten naar linksI was stupid for a whilestupid is stom, niet kunnen pratenPaula kon tijdens botsauto opdracht niet door walkietalkies praten.Swept away by youDe mol hield het knopje van de walkietalkies ingedrukt.And now I feel like a foolOpmerking van Sebastiaan over dat hij Paula nu wel kan horen door de walkietalkies.PS, nog 10 minuten, dan komt de aanwijzing bij Schiffers
Ik wist dat het over Paula ging door iets anders. Heb de muzikale aanwijzing genegeerd...
je wist dat het over paula ging.. En je heb de muzikale aanwijzing genegeerd.. Lijkt me sterk dat je dan door iets anders wist dat paula eruit ging.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
861 gasten en 5 vaste bezoekers