Auteur Topic: Aflevering 10 (12-03-2009)  (gelezen 62262 keer)

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (12-03-2009)
« Reactie #80 Gepost op: 12-03-2009, 21:45:27 »
JEEEEEJ JON IS DE MOL!
Echt geweldige moL!

Ik ging helemaal stuk bij de supermarkt opdracht. Die kop van Jon!!!  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Deze is nu al legendarisch!!!
Ananas

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 (12-03-2009)
« Reactie #81 Gepost op: 12-03-2009, 21:47:33 »
noem me negatief, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nog liever anniek als mol had gezien dan jon! die molacties/hints/enz. niet te geloven.. jon heeft vooral meegelift op het succes/mislukkingen van anderen en zelf weinig origineels bedacht? nu blijkt ook nog dat dennis, vief en anniek alle3 gewoon op jon zaten, serieus de montage heeft hem voor ons kijkers gewoon gered als mol. tuurlijk, we slaan hier op het forum wel eens door met hints zoeken, maar de echte molacties (anniek rondjes laten rijden) hebben wij niet gezien?

ik vind het trouwens wel heel leuk dat ze de hint met mol.nu erin hebben gestopt voor de echte speurders, stiekem vind ik het ook wel leuk dat niemand het eerder heeft ontdekt

zo leuk dat vief heeft gewonnen trouwens! en anniek vind ik ook leuker nu ik weet dat ze toch niet de mol is met de overdreven molacties.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 10 (12-03-2009)
« Reactie #82 Gepost op: 12-03-2009, 21:48:43 »
Toch JON!!!
Ik ben blij.... ::tandpastasmiley::

OHHHHH Heinz, heb echt geroepen nou dat is zuur voor de grootste molspeurder allertijden, 1 afl. voor de finale switchen naar de verkeerde mol, dat is echt wel zuur..... >:D
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (12-03-2009)
« Reactie #83 Gepost op: 12-03-2009, 21:49:11 »
Oh men... Een heel seizoen - bijna nergens iets gepost - alles gelezen.... maar dit is echt bizar  :\'(

Ik had toch eerder verwacht dat het Anniek was, maar wel met twijfels richting Jon. Wel jammer dat ze nergens benoemen dat Anniek zo gek aan het doen was. Dat had Jon toch nog wel even kunnen noemen ;) dat ie daar veel aan had.

Vond de "geheime" hints trouwens wel erg leuk -> hoewel het er weinig waren. Maar mol.nu was wel leuk bedacht :)

(Waaaah, wat veel mensen online ;))




Dat vond ik idd jammer dat er niet meer hints waren of die niet behandeld zijn...het ging allemaal snel..hoopte dat ze ook nog op hints vanaf dit forum zouden komen dat Pieter Jan zou zeggen.."Op het forum..las u deze hint..deze klopte..."

En Jon legde het ook begrijpelijk uit..
Maar zit net als velen denk ik met veel vragen (net als elk jaar)
Ananas

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (12-03-2009)
« Reactie #84 Gepost op: 12-03-2009, 21:50:35 »
Vind het gezeik van de mensen die zeggen dat Jon geen goeie mol was..
Je moet er wel ff opletten dat de mol dit seizoen ZICH NIET HAD KUNNEN VOORBEREIDEN!!! De mol kreeg PATS BOEM een groen scherm!

Ik vind het hartstikke knap van Jon! Echt geweldig!!
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Nano

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 (12-03-2009)
« Reactie #85 Gepost op: 12-03-2009, 21:52:46 »
Aan de ene kant vind ik het erg jammer dat Anniek het niet was. Zij heeft naar mijn idee veel meer gemold dan Jon en er waren ook veel meer nep-hints naar haar. Maar aan de andere kant misschien maar goed ook.. want Anniek was dan wel weer een hele voorspelbare mol geweest.

Toch vond ik de laatste aflevering niet zo heel leuk. De mollenstreken waren 'ok', maar ze sprongen er niet uit ofzo.. De laatste paar opdrachten vond ik toch het best gemold. En die supermarktopdracht was hilarisch.. en het rondjes rijden van Anniek ook!

Jammer, dat er zo weinig hints waren. En de hints die er waren vielen niet echt op..

Misschien vind ik de mol niet zo leuk, omdat Jon voor mij tot de minst leuke kandidaten behoorde..

Op naar volgend jaar..


Waarom is mol.nu niet in google komen te staan?

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (12-03-2009)
« Reactie #86 Gepost op: 12-03-2009, 21:53:06 »
noem me negatief, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nog liever anniek als mol had gezien dan jon! die molacties/hints/enz. niet te geloven.. jon heeft vooral meegelift op het succes/mislukkingen van anderen en zelf weinig origineels bedacht? nu blijkt ook nog dat dennis, vief en anniek alle3 gewoon op jon zaten, serieus de montage heeft hem voor ons kijkers gewoon gered als mol. tuurlijk, we slaan hier op het forum wel eens door met hints zoeken, maar de echte molacties (anniek rondjes laten rijden) hebben wij niet gezien?

ik vind het trouwens wel heel leuk dat ze de hint met mol.nu erin hebben gestopt voor de echte speurders, stiekem vind ik het ook wel leuk dat niemand het eerder heeft ontdekt

zo leuk dat vief heeft gewonnen trouwens! en anniek vind ik ook leuker nu ik weet dat ze toch niet de mol is met de overdreven molacties.

Ja dat is soms een nadeel dat de montage niet alles laat zien.
En had ook veel liever Anniek als Mol.

Dan is ook meteen zo dat dus de Mol dus toch niet het rode scherm kan krijgen.
En om op 1 van mijn vragen terecht te komen, Anniek zat ook op Jon,wat heeft ze fout gedaan dat niet zij won maar Vivienne (gun het Vivienne zeker, een slimme en leuke kandidaat maar had Dennis het ook gegund)
Ananas

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 10 (12-03-2009)
« Reactie #87 Gepost op: 12-03-2009, 21:53:12 »
Toch JON!!!
Ik ben blij.... ::tandpastasmiley::

OHHHHH Heinz, heb echt geroepen nou dat is zuur voor de grootste molspeurder allertijden, 1 afl. voor de finale switchen naar de verkeerde mol, dat is echt wel zuur..... >:D

Ja, het is zuur.. Maar aan de andere kant: wat een heerlijk rotprogramma is dit toch!! ;D ::bravo::

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (12-03-2009)
« Reactie #88 Gepost op: 12-03-2009, 21:54:02 »
Vind het gezeik van de mensen die zeggen dat Jon geen goeie mol was..
Je moet er wel ff opletten dat de mol dit seizoen ZICH NIET HAD KUNNEN VOORBEREIDEN!!! De mol kreeg PATS BOEM een groen scherm!

Ik vind het hartstikke knap van Jon! Echt geweldig!!
Ben ik deels wel met je eens.
Je kunt echter ook niet zeggen dat het echt een goede mol was.
Voor veel kandidaten was hij al land dè mol. Voor de kijkers
heeft hij heel veel steun gehad van de montage (en Anniek natuurlijk)
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (12-03-2009)
« Reactie #89 Gepost op: 12-03-2009, 21:54:22 »
Ja, het is zuur.. Maar aan de andere kant: wat een heerlijk rotprogramma is dit toch!! ;D ::bravo::

Mooi gezegd Heinz! :D
Ananas

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 10 (12-03-2009)
« Reactie #90 Gepost op: 12-03-2009, 21:55:15 »
Ik heb het compleet mis gehad, maar loop daar niet moeilijk over te doen.

Ik ben echter benieuwd naar de eerste die zich nu op RN ischrijft met de mededeling:


''Zie je wel, ik heb steeds geweten dat Jon de Mol was''. Daar heb je er ieder seizoen wel 1 of meer van......

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (12-03-2009)
« Reactie #91 Gepost op: 12-03-2009, 21:55:42 »
Vind het gezeik van de mensen die zeggen dat Jon geen goeie mol was..
Je moet er wel ff opletten dat de mol dit seizoen ZICH NIET HAD KUNNEN VOORBEREIDEN!!! De mol kreeg PATS BOEM een groen scherm!

Ik vind het hartstikke knap van Jon! Echt geweldig!!

Dit is inderdaad wel zo...
Jon was als kanddidaat ook leuk maar zonder voorbreiding een goede MOL..
Maar voortaan toch de Mol op de ouderwetse manier kiezen.
Ananas

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 (12-03-2009)
« Reactie #92 Gepost op: 12-03-2009, 21:56:49 »

Dan is ook meteen zo dat dus de Mol dus toch niet het rode scherm kan krijgen.
Waaruit leid je dat af dan? Wat een onzin!

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (12-03-2009)
« Reactie #93 Gepost op: 12-03-2009, 21:56:54 »
Ik heb het compleet mis gehad, maar loop daar niet moeilijk over te doen.

Ik ben echter benieuwd naar de eerste die zich nu op RN ischrijft met de mededeling:


''Zie je wel, ik heb steeds geweten dat Jon de Mol was''. Daar heb je er ieder seizoen wel 1 of meer van......

haha ben daar ook benieuwd naar Jos..
En Jelsir toch...
Ananas

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (12-03-2009)
« Reactie #94 Gepost op: 12-03-2009, 21:58:41 »
Ben ik deels wel met je eens.
Je kunt echter ook niet zeggen dat het echt een goede mol was.
Voor veel kandidaten was hij al land dè mol. Voor de kijkers
heeft hij heel veel steun gehad van de montage (en Anniek natuurlijk)


Ja dat is ook zo. Maja ik vind dat deze mol het moeilijker heb gehad als alle andere mollen uit de hele serie.

Dit is inderdaad wel zo...
Jon was als kanddidaat ook leuk maar zonder voorbreiding een goede MOL..
Maar voortaan toch de Mol op de ouderwetse manier kiezen.

Ja vind ik ook. Volgend jaar gewoon weer lekker op de oude manier! :D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 (12-03-2009)
« Reactie #95 Gepost op: 12-03-2009, 21:58:45 »
IK vind het jammer dat JOn niet echt hele grote molacties heeft gedaan en idd vooral heeft geprofiteerd van de fouten van anderen.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 10 (12-03-2009)
« Reactie #96 Gepost op: 12-03-2009, 21:59:07 »
Nee, dat is niet perse zo. De mol heeft het rode scherm nu niet gekregen maar dat wil niet zeggen dat het niet kan.

Als ''rood scherm'' gelijk staat aan ''het spel verlaten'', dan klopt deze stelling echter.

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (12-03-2009)
« Reactie #97 Gepost op: 12-03-2009, 22:02:31 »
Nee, dat is niet perse zo. De mol heeft het rode scherm nu niet gekregen maar dat wil niet zeggen dat het niet kan.

Als ''rood scherm'' gelijk staat aan ''het spel verlaten'', dan klopt deze stelling echter.

Ja dan hebben jullie gelijk...
Wat ik al eerder zei, het zou handig zijn als de spelregels een keer duidelijk en goed vermeld wordt.
Maar wat je zei dus Jos,als het rode scherm staat voor het spel verlaten..kan de Mol deze ook niet krijgen (met of zonder vrijstelling).
Ananas

Offline Lachebekje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (12-03-2009)
« Reactie #98 Gepost op: 12-03-2009, 22:03:22 »
Ik heb het compleet mis gehad, maar loop daar niet moeilijk over te doen.

Ik ben echter benieuwd naar de eerste die zich nu op RN ischrijft met de mededeling:


''Zie je wel, ik heb steeds geweten dat Jon de Mol was''. Daar heb je er ieder seizoen wel 1 of meer van......

Nou zal ik dan maar? Natuurlijk heb ik steeds geweten dat Jon de mol was.  ;D

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (12-03-2009)
« Reactie #99 Gepost op: 12-03-2009, 22:04:57 »
Nou zal ik dan maar? Natuurlijk heb ik steeds geweten dat Jon de mol was.  ;D

 ::rofl::
Ananas