Auteur Topic: Aflevering 10 (12-03-2009)  (gelezen 62246 keer)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 (12-03-2009)
« Reactie #160 Gepost op: 13-03-2009, 06:48:49 »
In tegenstelling tot velen vond ik Jon wel een onwijs leuke mol. Hij heeft heel goed gebruik gemaakt van zijn slungeligheid en net als PJ vond ik hem af en toen wel een Bean typetje.
Daarbij heeft hij met name Anniek als mol naar voren geschoven door gebruik te maken van haar verlegenheid en andere "zwakheden" door haar te gebruiken bij zijn molacties.
Manlief die geen fan is van widm heeft in een deuk gelegen bij alles wat Jon uitgehaald heeft dus blijkbaar was hij wel een hele grappige mol ;) ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Alifili

  • Forumlid
  • Jon tóch de mol. =D
Re: Aflevering 10 (12-03-2009)
« Reactie #161 Gepost op: 13-03-2009, 06:57:38 »
1. Alle Jon-verdenkers, GEFELICITEERD! ::bravo::
2. Echt een top-mol. :) Heeft mij er volkomen ingeluisd. ::ok:: ::ok::
3. Wel een beetje zwakke hints behalve die DOM VEEL RADEN enzo.
DOM VEEL RADEN

Offline Alifili

  • Forumlid
  • Jon tóch de mol. =D
Re: Aflevering 10 (12-03-2009)
« Reactie #162 Gepost op: 13-03-2009, 06:59:07 »
Trouwens, nu moet Jon toch zijn mollenboekje op eten? Als Anniek niet de mol was zou hij dat doen. ???
DOM VEEL RADEN

Offline muldvarp

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 (12-03-2009)
« Reactie #163 Gepost op: 13-03-2009, 07:33:44 »

Ik had Anniek een 'betere Mol' gevonden, zij heeft pas veel geld uit de pot gehouden. Maar nu is ze eigenlijk alleen maar irritant geweest, anders had Viv waarschijnlijk een veeeel vettere pot gewonnen.


waarschijnlijk zou Anniek zich anders gedragen hebben als ze de mol geweest was en was de montage ook anders geweest.

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (12-03-2009)
« Reactie #164 Gepost op: 13-03-2009, 07:41:27 »
Trouwens, nu moet Jon toch zijn mollenboekje op eten? Als Anniek niet de mol was zou hij dat doen. ???

Dat zei die over Viv.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 10 (12-03-2009)
« Reactie #165 Gepost op: 13-03-2009, 08:34:32 »
Trouwens, nu moet Jon toch zijn mollenboekje op eten? Als Anniek niet de mol was zou hij dat doen. ???
hij zei dat als viv de mol is, hij zijn mollenboekje met zout en peper op zou eten ::tandpastasmiley::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline liset1978

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 (12-03-2009)
« Reactie #166 Gepost op: 13-03-2009, 10:13:24 »
Hoef je de uitzending dus niet meer terug te kijken ...  ::ohno::

Het was het dubbel en dwars waard, hij heeft van alles uitgelegd en hij was zoooo opgelucht dat hij eindelijk mocht praten dat hij ook een uur gekletst heeft. Je mocht ook vragen stellen aan hem en toen noemde hij de leukste mol actie die in het theater. En dat hij inderdaad vlak lag toen Anniek zei dat ze het gevoel had dat ze rondjes reed, omdat dat dus ook het geval was. Ondanks dat ik het nu weet zonder de aflevering al gezien te hebben, was dit voor mij de tofste ontknoping die ik me kon wensen. Hij begon met te vragen wie dacht Anniek, wie dacht mij. En net voordat hij zelf het antwoord gaf, wist ik 100% zeker dat hij het was!
Ik stel voor... we halen Monk erbij

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 (12-03-2009)
« Reactie #167 Gepost op: 13-03-2009, 10:17:39 »
Leuk joh!! :d
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 10 (12-03-2009)
« Reactie #168 Gepost op: 13-03-2009, 10:19:44 »
Ondanks dat ik het nu weet zonder de aflevering al gezien te hebben, was dit voor mij de tofste ontknoping die ik me kon wensen.

Ja, kan ik me voorstellen! Leuk hoor! :D

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 10 (12-03-2009)
« Reactie #169 Gepost op: 13-03-2009, 10:41:36 »
Ook mede doordat Laura bijvoorbeeld toch op Jon bleef (ook na aandringen van andere overstappers), vond ik dat ik gerust op Jon kon blijven zonder geheel voor gek verklaard te worden :P

Zo grappig, ik wist dat echt niet.  :D
Die zin vond ik ook al vreemd ja, 'omrand ik de vele..'
En suf dat we mol.nu niet hebben gevonden zeg, terwijl die lettertjes toch echt van onder tot boven geanalyseerd zijn.
Alleen hoorde ik dat hij niet een punt, maar een 'p' aanklikte? [heb niet alles meegekregen gister] Dan wordt het wel heel moeilijk ja...
En nuja, als iemand 'm toevallig ontdekt had, hadden we gedacht dat het gewoon een fansite was denk ik.  :)
Maar wel een leuk idee dat er 'ergens' op het net een aanwijzing was, die we gewoon hadden kunnen vinden. Leuke hint iniedergeval.  :)
Straks de aflevering nog maar eens rustig kijken, eens kijken wat Jon allemaal heeft uitgevreten.

Offline saroja

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 (12-03-2009)
« Reactie #170 Gepost op: 13-03-2009, 10:47:52 »
Jammer dat we niet de volledige filmpjes te zien kregen van de sms. Het aller mooiste vond ik toch dat er op dit forum maar 1 hint is gevonden door ons (ik zie niets).....

Offline Jannekee

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 (12-03-2009)
« Reactie #171 Gepost op: 13-03-2009, 11:26:56 »
Oooh, en Dennis vond het echt niet grappig!
Volgens mij had die echt het gevoel flink in de zeik genomen te zijn.

Hij wist het natuurlijk ook gewoon van Jon, dus dan is het ook aardig l*llig.

Enfin,
Vond het weer een leuk seizoen   ::jaja::

Offline NajRad

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je maar lang genoeg zoekt, vind je het vanzelf
Re: Aflevering 10 (12-03-2009)
« Reactie #172 Gepost op: 13-03-2009, 11:28:26 »
ik denk dat je wint met dat ingevuld ::jaja::

ik hoop het... maar ik wacht maar af...... ;) :)
Alles van waarde is gevoel

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (12-03-2009)
« Reactie #173 Gepost op: 13-03-2009, 11:39:33 »
Note to self: Nooit meer voor de finale uit de juiste tunnel stappen :)

De onthullijngen van molacties (die ik overigens wat slapjes vond in vergelijking met vorig jaar) was eigenlijk een bevestiging van alles wat ik een tijdje terug al wist...


Alleen heb ik alles vlak voor het eind overboord gezet vanwege Anniek die werkelijk totaal geen zin in het spel leek te hebben en in 80% van de afleveringen geen rooie cent binnenhaalt. Daarnaast lag Jon van de regie uit er al afleveringen lang zo dik bovenop dat ik het niet meer ging geloven :P


Wel terecht dat Anniek verloren heeft overigens...

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Aflevering 10 (12-03-2009)
« Reactie #174 Gepost op: 13-03-2009, 12:00:36 »
Ik vond Jon niet eens zo'n slechte mol. Hij had duidelijk behoorlijk wat mensenkennis en buitte dat echt uit, was wel tof  ::ok:: En ook wel gemeen, arme Anniek en haar rijangsten  ::rofl::

Maar die SMS, niet meer doen hé. Dat vond ik het zwakste aan deze serie.
No Milk today???

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 10 (12-03-2009)
« Reactie #175 Gepost op: 13-03-2009, 12:16:11 »
Zo, hier is de domste molspeurder allertijden, die net voor de finale van Jon naar Anniek wisselde. ;D

On-ge-loof-lijk dat Jon het is. Had ik echt niet meer verwacht. Hulde aan iedereen die Jon als Mol had! Erg knap! ::bravo::
Nee, die eer verdien je niet. Dat ben ik al ;D

Jij hebt tenminste nog een tijd op de goede mol gezeten.

Ik zal beginnen met Ron. Lottie. Roderick. Renate. Patrick. Froukje. En Anniek.

Ik heb nog geen 1 aflevering in 6 seizoenen op de goede mol gezeten. De finale van Thailand niet meegerekend na de ontdekte vingerhint van Inge.
Molloot sinds seizoen 4

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (12-03-2009)
« Reactie #176 Gepost op: 13-03-2009, 12:16:50 »
Note to self: Nooit meer voor de finale uit de juiste tunnel stappen :)

De onthullijngen van molacties (die ik overigens wat slapjes vond in vergelijking met vorig jaar) was eigenlijk een bevestiging van alles wat ik een tijdje terug al wist...


Alleen heb ik alles vlak voor het eind overboord gezet vanwege Anniek die werkelijk totaal geen zin in het spel leek te hebben en in 80% van de afleveringen geen rooie cent binnenhaalt. Daarnaast lag Jon van de regie uit er al afleveringen lang zo dik bovenop dat ik het niet meer ging geloven :P


Wel terecht dat Anniek verloren heeft overigens...

Gezien het grote bedrag dat zij aan de pot heeft bijgedragen, was het erg vreemd geweest als ze die wel gewonnen had. Volgens mij heeft zelfs de mol nog meer geld in de pot gebracht.
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 10 (12-03-2009)
« Reactie #177 Gepost op: 13-03-2009, 12:46:43 »
Er zaten nog best wel veel kandidaten op Jon hij werd best veel verdacht maar, als je in het spel zit is het makkelijker te Mol te ontmaskeren omdat, je dan met iedereen elke minuut van de dag met elkaar op een lip zit en op televisie word het alleen maar uitgezonden en ook niet alles, dusja voor ons is het moeilijker om te mol te ontmaskeren was een leuke aflevering, alleen viel me op dat er minder aanwijzingen werden gegeven als afgelopen jaren maargoed, Jon is het en voor mij een leuke Mol dit jaar.. ::jaja::

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Aflevering 10 (12-03-2009)
« Reactie #178 Gepost op: 13-03-2009, 13:38:01 »
Het doek is alweer gevallen over de laatste aflevering van de Mol. Jon is de Mol of we het graag hebben of niet. Net als vele anderen reageerde ik geschokt op het feit dat de persoon die ik al die weken verdacht hélemaal niet de Mol bleek te zijn. Ze was simpelweg een heel slimme en fantastische kandidate, met een al dan niet juiste tactiek, die de echte Mol al vrij snel doorhad. Sportief als ik ben feliciteer ik hierbij de mensen die al die tijd Jon als Mol hadden en het dus bij het goede eind hadden.

Met een hevig kloppend hart stond ik verbaasd te kijken naar de onthulling van de Mol. Alles wees in mijn ogen naar Anniek. Al haar geheimzinnige lachjes, grijnzen, haar molacties, haar minimale bijdrage tot de pot, de soms toch goed gevonden hints. Alles klopte, zelfs het rode scherm dat ze te verduren kreeg. Alles klopte tot op dat ene moment ene Jon van Eerd beweerde de Mol te zijn. Vol ongeloof probeer ik nu aan het idee te wennen van Anniek als kandidate. Alleen begrijp ik er niks van. Zo overtuigd was ik. In mijn ogen heeft Anniek dan ook veel meer mollenstreken uitgehaald dan Jon.

Nu goed, ik had verwacht dat deze aflevering rond Anniek als Mol ging draaien. Toch was ik blij dat er een paar mooie momenten tussen zaten met de hilarische interactie tussen de Mol en Anniek. Wat heeft ze zich af en toe toch beet laten nemen en wat heeft die Jon toch een heerlijk psychologisch spel zitten spelen o.a. met Anniek. Verbaasd was ik over het feit dat Jon af en toe toch ietwat gemeen uit de hoek kon komen. En dan vooral richting Anniek die hij rondjes liet draaien in de woestijn, achter haar rug om onnozel stond te doen in de supermarkt, haar rijkunst op de proef stelde door keihard de handrem op te trekken. Allemaal zowat klassiekers in wording qua Molmomenten.

Toch even een woordje voor Anniek zelf omdat ik vind dat ze net iets te weinig aan bod is gekomen tijdens de laatste aflevering. Voor mij was jij de smaakmaker van de hele serie Anniek. Je was een fantastische kandidate, wat tegenstanders ook moge beweren. Maar vooral was je voor mij de allerbeste denkbare Mol tijdens al die weken dat ik hier heb meegespeurd op het forum. Ik denk niet dat ik aan het idee kan wennen van jou als kandidate dus blijf je voor mij de enige echte Mol van deze serie.



Helemaal mee eens, niets meer aan toe te voegen! ::jaja::
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Hanhann

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aaaaight. hahahaha.
Re: Aflevering 10 (12-03-2009)
« Reactie #179 Gepost op: 13-03-2009, 14:14:54 »
Jammer dat we niet de volledige filmpjes te zien kregen van de sms. Het aller mooiste vond ik toch dat er op dit forum maar 1 hint is gevonden door ons (ik zie niets).....

Jeeeeej! :D
Door mij! (en ook vele anderen, want ik zocht er allemaal dingen bij :p)
Zie mijn Zietheorie in het Algemene Jontopic.. x')