Ik vind dit Top en Flop veels te zwart-wit!!
Er zijn maar 4 op de 20 nummers die je echt top vindt. Dat je er de radio harder voorzet en/of gaat meezingen.
Dan heb je nog een aantal 3-4 van de 20 nummers die je gewoon vrolijk maken of gewoon goed in elkaar zitten qua melodie EN tekst (dus die je misschien ook onder top kunt scharen, maar het voor jou gewoon net niet zijn).
En dan heb je een hele reeks die tussen top en flop zitten, waarvoor je de radio niet harder zet, maar gewoon oke is om naar te luisteren. Liedjes die leuk zijn voor af en toe en je de radio wel aanlaat!
En dan zijn er 1-2 van de 20 nummers, die gewoon absoluut niet jouw ding zijn en echt flop, waarvoor je de radio liever uitzet.
P.s: Daar komt ook nog bij dat althans bij de muzieksmaak verschilt wanneer ik gewoon thuiszit of wanneer in de kroeg/ dansvloer sta. En het verschilt ook nog per mood waarin je bent :p! Sommige nummers die ik eigenlijk flop vind, vind ik de disco helemaal te gek. Dus vandaar dat ik echt nauwelijks flop zou zeggen hier!
Kortom ik pleit voor:
A Top- zet radio harder
B Leuk om af en toe op de radio te horen
C Flop-zet de radio uit of op andere zender!
En nu OT:
Marianne het nummertje is leuk en gezellig en heeft een goeie tekst, maar net geen top! = B