het is iets ingewikkelder smallie....Arjen ging met opzet op de 1 na hoogste plek zitten, pakte 4 jokers, niks verdient dus....de onderste 3 kozen voor geld en dus geen jokers en hadden een probleem bij de test....dat wist hij van te voren al lang, vandaar zijn hoge positie....om dat probleem te kunnen omzeilen moesten de 3 ondersten hun scherm afkopen wat dus 3000 eruit betekende...Well done arjen, alleen al door boven in plaats te nemen kost dat al bij de executie 3000 euro. en ag hij geeft gewoon sanne de schuld dat er niks verdient heeft want hij wist zogenaamd niet wat de bedoeling was vant spel omdat alleen Sanne de uitleg kreeg en niet hij...Ja sorry ik wist van niks
ik kan je een heel eind volgend. arjen is ook mijn mol
vond dat arjen niet heel hard zijn best deed om bovenaan te komen ( was ook niet makkelijk met sanne aan je zijde, en bovendien wilde hij als mol idd niet naar boven )
en sanne maar op haar dak krijgen ..
en wat jouw reactie betreft swifty .. deed george dat niet ook ? een opdracht laten slagen, met zn hoogtevrees, om krediet op te bouwen ?
arjen zag dat er 3000 euro uit de pot was, een best bedrag en speelde de held door zn scherm te laten zien.
dapper hoor, of niet ?
voor mij viel hij door de mand toen bleek dat hij zn jokers niet had ingezet.
dus of : je bent kandidaat en bent donders zeker van je zaak ( dan ben je idd dapper, want het is nogal riskant )
of je bent de mol en speelt het spel gewoon heel slim
imho is het het laatste