Auteur Topic: De vergulde zuignap  (gelezen 26237 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: De vergulde zuignap
« Reactie #20 Gepost op: 5-03-2010, 21:05:00 »
Ik wil zelf nog wel een poging doen:

Gisteren zagen wij in de uitzending Kim in een Disney winkel spullen kopen voor de webcam opdracht.
Een half uur voor de uitzending vertelde mijn huisgenoot dat hij kaartjes had gewonnen voor de voor premiere van de nieuwe Disney film "Alice in Wonderland".
De "Alice in Wonderland"-theorie op dit forum was één van de meest uitgebreide non-hints die ik mij kan herinneren. (Side note: Dit is trouwens ook één van de hints waar ik eerder in dit topic op doelde toen ik het had over reputaties uit het verleden.)
Voorafgaand aan de voor-premiere is er high tea waar de gasten verkleed moeten komen.
Dit jaar hebben we de thee-thema-theorie.

Door de bovenstaande informatie kan je het thee thema koppelen aan Alice in Wonderland. Conclusie de thee-thema-theorie is ook een non-hint.

::tandpastasmiley::


(Voor de duidelijkheid, alles met uitzondering van de conclusie is echt 100% waar.)

Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: De vergulde zuignap
« Reactie #21 Gepost op: 5-03-2010, 21:22:33 »
ik geef dan maar m'n eigen theorie op, de 'De Leader 'bepaald' theorie. Hij is gister op de klippen gelopen door Arjens uitschakeling en daardoor nu wel eigenlijk best wel maf en te doordacht :P.

Je vind hem hier, in post #76
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=36600.60

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De vergulde zuignap
« Reactie #22 Gepost op: 5-03-2010, 22:06:10 »
ik geef dan maar m'n eigen theorie op, de 'De Leader 'bepaald' theorie. Hij is gister op de klippen gelopen door Arjens uitschakeling en daardoor nu wel eigenlijk best wel maf en te doordacht :P.

Je vind hem hier, in post #76
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=36600.60

Hoezo op de klippen? Dan en Arjen allebei 1ste en 6de afvaller toch?
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: De vergulde zuignap
« Reactie #23 Gepost op: 6-03-2010, 16:56:28 »
Als Arjen in de 6e eruit zou gaan, wat is gebeurd, dan zou zijn positie 'dubbel bezet' zijn in de leaders als je kijkt van: in welke leader uit vorige seizoenen zit de 6e afvaller op dezelfde positie als Arjen. Arjen zou in principe alleen als 7e af kunnen vallen omdat hij dan 'enkel bezet' is met het shot van Patrick uit WIDM 2008. ;)

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De vergulde zuignap
« Reactie #24 Gepost op: 6-03-2010, 18:23:55 »
Als Arjen in de 6e eruit zou gaan, wat is gebeurd, dan zou zijn positie 'dubbel bezet' zijn in de leaders als je kijkt van: in welke leader uit vorige seizoenen zit de 6e afvaller op dezelfde positie als Arjen. Arjen zou in principe alleen als 7e af kunnen vallen omdat hij dan 'enkel bezet' is met het shot van Patrick uit WIDM 2008. ;)

Ja maar dat zei ik dus net. Dan was ook als 1ste in de leader en 6de afvaller. Dus dan klopt het nog.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline MrJasper

  • Forumlid
Re: De vergulde zuignap
« Reactie #25 Gepost op: 6-03-2010, 18:54:29 »
Ja maar dat zei ik dus net. Dan was ook als 1ste in de leader en 6de afvaller. Dus dan klopt het nog.

Maar naast Dan is ook Arnoud (WIDM 2000) de zesde afvaller én als 1e in de leader. Dus dat betekend dat Arjens positie dubbel bezet is, en dat mag niet volgens mijn theorie, dat is ook nog niet voorgekomen...Als dit wel zou kunnen (ik heb natuurlijk geen bewijs of dubbele bezetting mag of niet, maar ik ben er van uit gegaan van niet)...Maar wat ik zeg, als dit wel zou kunnen, dan moet volgende week Frits OF Erik afvallen. ;)

Aangepast aan de bewering dat dubbele bezetting wel mogelijk is, zou de theorie nu het volgende voorschrijven:

- Frits valt volgende week af OF is de winnaar OF de Mol
- Erik valt volgende week af OF is de verliezer
- Kim is de verliezer OF de Mol
- Sanne is de winnaar, verliezer OF Mol (maar dus zeker van een finaleplek).

Ben benieuwd of het na volgende week dan alsnog kloppend gemaakt kan worden ;)


Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De vergulde zuignap
« Reactie #26 Gepost op: 7-03-2010, 20:06:15 »
Ja, zo lust ik er nog wel een paar:

Frits valt volgende week af, OF is de winnaar, OF is de mol, OF is de verliezer..........


Op zeker spelen, heet dat......:))

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De vergulde zuignap
« Reactie #27 Gepost op: 18-03-2010, 23:38:49 »
Ik heb meerdere theorieen in gedachte. Ik kan niet meer echt terugvinden wie nou het eerste kwam met bijvoorbeeld de kettingtheorie die vanavond zo prominent in DWDD naar voren kwam.

Vergeet niet in de komende dagen mij een pm te sturen. In elk geval VOOR de fandag.

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: De vergulde zuignap
« Reactie #28 Gepost op: 19-03-2010, 15:27:48 »
Ik heb meerdere theorieen in gedachte. Ik kan niet meer echt terugvinden wie nou het eerste kwam met bijvoorbeeld de kettingtheorie die vanavond zo prominent in DWDD naar voren kwam.

Vergeet niet in de komende dagen mij een pm te sturen. In elk geval VOOR de fandag.

Maar als de kettingtheorie klopt is kan deze toch niet de vergulde zuignap winnen?
Ik d8 dat het hier ging om vreemde, grappige en andere niet kloppende theorieën  :o
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: De vergulde zuignap
« Reactie #29 Gepost op: 19-03-2010, 15:30:27 »
In het kader van de kettingtheorie hier iets uit een lied wat ik net hoor op de radio:
"Waarom zou ik nog bestaan, als alle mooie theorieen ooit vergaan."
Doe met deze levenswijsheid wat je wil ;D

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De vergulde zuignap
« Reactie #30 Gepost op: 19-03-2010, 20:05:41 »
Jullie moeten de mafste of niet kloppende theorie niet te letterlijk nemen. Bijzondere theorie mag ook, maar uiteraard liefst iets wat eruit springt, en geen theorie om de theorie....


Ik ben er voor mijzelf al een beetje uit hoe ik dit 27 maart wil gaan doen. Nu kijken of dat in het programma past. Ik zal ervoor zorgen dat het niet al teveel tijd in beslag neemt, omdat het sowieso een afgeladen programma zal worden.

Offline Bigmole

  • Forumlid
Re: De vergulde zuignap
« Reactie #31 Gepost op: 20-03-2010, 14:49:00 »
Jullie moeten de mafste of niet kloppende theorie niet te letterlijk nemen. Bijzondere theorie mag ook, maar uiteraard liefst iets wat eruit springt, en geen theorie om de theorie....


Ik ben er voor mijzelf al een beetje uit hoe ik dit 27 maart wil gaan doen. Nu kijken of dat in het programma past. Ik zal ervoor zorgen dat het niet al teveel tijd in beslag neemt, omdat het sowieso een afgeladen programma zal worden.

Vraagje: hang je de zuignap aan een kettinkje ?

(kon het niet laten ;D)

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: De vergulde zuignap
« Reactie #32 Gepost op: 20-03-2010, 14:50:54 »
Vraagje: hang je de zuignap aan een kettinkje ?

(kon het niet laten ;D)

Als ik het goed heb wordt de winnaar kaal geschoren indien nodig en wordt de zuignap aan zijn of haar hoofd bevestigd  8)
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Bigmole

  • Forumlid
Re: De vergulde zuignap
« Reactie #33 Gepost op: 20-03-2010, 18:05:54 »
Als ik het goed heb wordt de winnaar kaal geschoren indien nodig en wordt de zuignap aan zijn of haar hoofd bevestigd  8)

*** Bodejos schrijft bij op het lijstje
- Tondeusje formaat Heinz  :-X

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De vergulde zuignap
« Reactie #34 Gepost op: 20-03-2010, 18:08:15 »
*** Bodejos schrijft bij op het lijstje
- Tondeusje formaat Heinz  :-X

Pharos, Arco Mol Fan, Moedermol, die richting op zal je bedoelen. Zij kwamen met de hele ketting, X, kruizen, 10 theorie. Het enige wat ik er aan heb toegevoegd is het dat het Japanse teken voor 10 op een plusje lijkt. :)

Offline Bigmole

  • Forumlid
Re: De vergulde zuignap
« Reactie #35 Gepost op: 20-03-2010, 18:29:15 »
Pharos, Arco Mol Fan, Moedermol, die richting op zal je bedoelen. Zij kwamen met de hele ketting, X, kruizen, 10 theorie. Het enige wat ik er aan heb toegevoegd is het dat het Japanse teken voor 10 op een plusje lijkt. :)

Oke, your just the messenger :-\\ (maar was goed gedaan, en hardstikke leuk!)

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De vergulde zuignap
« Reactie #36 Gepost op: 20-03-2010, 19:14:27 »

Vraagje: hang je de zuignap aan een kettinkje ?

(kon het niet laten ;D)
denk dat ik daar een ketting van het kaliber A3 voor nodig heb. Bromfietsbezitters weten dan wat ik bedoel.

Offline Bigmole

  • Forumlid
Re: De vergulde zuignap
« Reactie #37 Gepost op: 20-03-2010, 19:32:51 »
denk dat ik daar een ketting van het kaliber A3 voor nodig heb. Bromfietsbezitters weten dan wat ik bedoel.
Dan is de hoeveelheid goud op die nap ook niet misselijk.
(Geheime sponsor?  8))

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De vergulde zuignap
« Reactie #38 Gepost op: 20-03-2010, 20:44:01 »
Actie vergulde zuignap is vooralsnog afgeblazen.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De vergulde zuignap
« Reactie #39 Gepost op: 20-03-2010, 20:46:21 »
Ik kaal? ::oink::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...