Nou, dat ziet er uit als een typische poule des doods. Het zal ook eens niet..
Ach, kampioen worden zou ook wel weereens leuk zijn.. En in de wedstrijd laatst tegen Duitsland vond ik hun overwinning eigenlijk dik verdient - dus als er 1 land was dat ik graag zou hebben ontweken..
--
Denk dat dit nog wel het zuurst voor de Denen is. Sure, ze krijgen een stel mooie wedstijden, maar hun kansen om door te gaan zijn echt miniem [ja, ik weet dat ze bij de kwalificatie in de poule hoger dan Portugal eindigde]
ps: 2008 maar snel vergeten.. wat was dat een deceptie
De denen zijn niet zo slecht hoor, nummer 11 op de wereldranglijst, daarnaast is denemarken duitsland net zo'n rivalenstrijd als nederland duitsland. Portugal kunnen zij ook lastig maken (hebben ze in de kwalificatie naar zowel dit toernooi als naar 2010/2008 (een van die 2) laten zien) zou zomaar kunnen dat zij DE verrasing van de poule worden. Want die gaan zich zooooo zwaar in de underdogrol nestelen.
En wat betreft de duitsers, die wedstrijd speelden we met een B e;ftal voor een deel. Geen Robben geen van persie geen van der vaart, geen van der wiel geen pieters etc. (laatste 2 zijn beter dan braafheid en boularouz) toch denk ik dat het juist goed is dat we ze nu tegenkomen, dan kunnen we niet eruitgegooid worden door ze. En pas in de finale ontmoeten. Voor de portugezen geldt hetzelfde: die gooiden ons in 2004 en 2006 eruit, nu is het een groepswedstrijd. Gewoon ronaldo weer een paar noppen in zijn been zetten, dan gaat hij weer huilen
Ben je daar ook vanaf. Hopelijk blijven er wel meer spelers staan dan in 2006, want aan het einde van die wedstrijd stonden er nog maar 18 spelers op het veld. 4 rode en 13 gele kaarten ofzo