Leuk filmpje hoor. Kreeg je geen kramp in je handen door het wachten? Je weet immers nooit precies wanneer ze nou echt passeren.
Overigens: zaterdag was ik met een Kruidvatkaart door Nederland aan het reizen. Ik wilde voor zover mogelijk Amsterdam Centraal vermijden. Ik vroeg in Leiden hoe is dan het beste kon reizen. Zeggen ze: u kunt gewoon via Centraal reizen, hoor, geen probleem. Ben blij dat ik het niet heb gedaan, want op sommige momenten moet het daar ewen chaos zijn geweest, als ik de tweets mag geloven.
Wel idioot overigens: ik ging via Schiphol, daar werd aangegeven: 16.19 Sppor 3 Intercity naar Utrecht Centraal. Ik stap in, trein begint te rijden. Komt ie helemaal niet in Utrecht (ging via Amersfoort richting Zwolle). Kon ik in Amersfoort opnieuw overstappen. Net als een paar anderen, die op de (foutieve) info op Schiphol waren afgegaan.
OT: ik zou vandaag eigenlijk naar Vlissingen zijn gegaan, maar door de verwachte drukte laat ik dat ook maar achterwege. Hoewel ik wielrennen best leuk vind om (met eigen ogen en op tv) naar te kijken, schrikt me de verwachte drukte toch een beetje af.