Auteur Topic: Molmail 2011  (gelezen 314608 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Molmail 2011
« Reactie #1140 Gepost op: 9-03-2011, 13:26:16 »
'gloeiend' (...) stijl
Glooiend, steil ;)
The British are not impressed.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #1141 Gepost op: 9-03-2011, 14:24:26 »
Glooiend, steil ;)
::rofl::   vooral de gloeiend is hilarisch. De stijl is gewoon dom :P.
Laten we het er op houden dat ik de afgelope week te hard heb geleerd en ik nu dom ben ;D. Ik heb alleen nog plek voor P&A en CNW

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Molmail 2011
« Reactie #1142 Gepost op: 9-03-2011, 15:09:45 »
Op een gloeiende vulkaanhelling zou ik trouwens niet willen lopen.
The British are not impressed.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail 2011
« Reactie #1143 Gepost op: 9-03-2011, 22:06:22 »
Ik kreeg bij dat stukje van Soundos en Karin het gevoel dat met name Karin zo gemaakt luchtig doet ('Ik kijk zelfs naar beneden!') omdat ze er zelf voor gekozen hebben en daarom vastberaden zijn om de opdracht gewoon uit te voeren.

Kijk, ze willen natuurlijk dat de door hen voorspelde antwoorden uitkomen en waarschijnlijk blijkt bij de uitleg van de opdracht dat dat betekent dat de dames de bomen in moeten. Dus ze hebben gewoon voor de keuze gestaan, óf hun voorspelling komt niet uit óf ze gaan de bomen in en proberen de opdracht uit te voeren zoals ze voorspeld hebben. Blijkbaar hebben ze voor dat laatste gekozen en vervolgens besloten om zich door niets te laten weerhouden om het tot een goed einde te brengen. En vandaar Karins overdreven 'ik-ben-niet-bang'-houding.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #1144 Gepost op: 10-03-2011, 01:04:32 »
Ik kreeg bij dat stukje van Soundos en Karin het gevoel dat met name Karin zo gemaakt luchtig doet ('Ik kijk zelfs naar beneden!') omdat ze er zelf voor gekozen hebben en daarom vastberaden zijn om de opdracht gewoon uit te voeren.

Kijk, ze willen natuurlijk dat de door hen voorspelde antwoorden uitkomen en waarschijnlijk blijkt bij de uitleg van de opdracht dat dat betekent dat de dames de bomen in moeten. Dus ze hebben gewoon voor de keuze gestaan, óf hun voorspelling komt niet uit óf ze gaan de bomen in en proberen de opdracht uit te voeren zoals ze voorspeld hebben. Blijkbaar hebben ze voor dat laatste gekozen en vervolgens besloten om zich door niets te laten weerhouden om het tot een goed einde te brengen. En vandaar Karins overdreven 'ik-ben-niet-bang'-houding.

Klopt dat idee had ik er ook sterk bij vooral omdat Karin zo sterk Soundos mentaal zat te ondersteunen, en de over en weer peptalk die plaatsvond.

Maar zoals gezegd denk ik wel dat sommige hoogtes minder 'erg' zijn dan andere om aan te kunnen... Hadden ze bijvoorbeeld voor de keuze gestaan om alsnog Puerta del Diablo over te steken zou ik wel benieuwd zijn wat Soundos gekozen zou hebben - hoewel ze ook wel fanatiek is uiteindelijk.  ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2011
« Reactie #1145 Gepost op: 10-03-2011, 07:43:07 »
Even vergeten te melden: De afvaller krijgt altijd het eerste woord in de molmail. Deze week was er geen afvaller en Karin kreeg het eerste woord. Misschien een hint dat ze volgende afvaller is.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #1146 Gepost op: 10-03-2011, 12:29:56 »
Even vergeten te melden: De afvaller krijgt altijd het eerste woord in de molmail. Deze week was er geen afvaller en Karin kreeg het eerste woord. Misschien een hint dat ze volgende afvaller is.

Dan zou het interessant zijn te kijken bij de andere molmails na de afleveringen waarin niemand afviel. Kreeg toen ook de toekomstige afvaller het eerste woord?

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2011
« Reactie #1147 Gepost op: 10-03-2011, 16:36:40 »
Interviews aflevering 1: Miryanna (Nog geen afvaller uiteraard)
Interviews aflevering 2: Anna (In aflevering 1 geen afvaller)
Interviews aflevering 3: Hanna (Afvaller aflevering 2)
Interviews aflevering 4: Horace (Afvaller aflevering 3)
Interviews aflevering 5: Miryanna (Afvaller aflevering 4)
Interviews aflevering 6: Jan (Afvaller aflevering 5)
Interviews aflevering 7: Soundos (In aflevering 6 geen afvaller)
Interviews aflevering 8: Pepijn (Afvaller aflevering 7)
Interviews aflevering 9: Anna (Afvaller aflevering 8)
Interviews aflevering 10: Karin

Miryanna voor de serie en Anna en Soundos in de filmpjes waar geen afvaller was. Lijkt dus niet echt een logica in te zitten. Zou wel leuk zijn als de filmpjes van bijvoorbeeld 1,2 en 7 de finalisten waren.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Molmail 2011
« Reactie #1148 Gepost op: 15-03-2011, 17:46:05 »
« Laatst bewerkt op: 15-03-2011, 20:32:38 door bartjel »

Offline suzanv

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail 2011
« Reactie #1149 Gepost op: 15-03-2011, 17:54:40 »
http://www.youtube.com/watch?v=DHCg94UrXbc
http://www.youtube.com/watch?v=lIuiS-lLKLY

Soundos: "ik heb geen kinderen maar ik weet nu al dat Wie is de Mol leuker zal zijn dan de geboorte van mijn kind, zo tof was Wie is de Mol"

Jan: "Mijn mol is nog steeds Art"

Anna: "Mijn mol heeft hoog spel gespeeld. Op momenten dat het moeilijk was om geen geld te pakken, heeft mijn mol geen geld gepakt [...] De mol was een fanatieke kandidaat maar die het steeds net niet kon. Ik denk dat de mol van 2011 Soundos is."

Karin: "Het kan alleen maar Patrick zijn. [...] Patrick kan het ook niet zijn maar ik wil niet geloven dat Art mij zo ongelooflijk verraden heeft. Die heeft gewoon vlak voor de test nog tegen mij gezegd, want ik zei 'ik ga alles op jou inzetten', 'je moet nooit alles op 1 iemand in zetten'"
« Laatst bewerkt op: 15-03-2011, 18:00:03 door suzanv »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molmail 2011
« Reactie #1150 Gepost op: 15-03-2011, 17:57:43 »
Jan: "Mijn mol is nog steeds Art"

Verderop in het filmpje, als ie meer weet, blijkt dat hij nu (net voor ze de ontknoping gaan bekijken) Patrick verdenkt. En inderdaad daarvoor Art. Een bevestiging dus dat Jan in het spel op Art zat.
« Laatst bewerkt op: 15-03-2011, 18:00:42 door Heinz »

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Molmail 2011
« Reactie #1151 Gepost op: 15-03-2011, 18:03:38 »
Grappig dat Patrick het over de 'pool' heeft dan neem ik dat die de pool van deze site bedoeld...
Moest direct aan de to..po.. denken...

Patrick:
En nu zitten we dan voor die ontknoping
en als ik je dan een stemadvies mag geven
als jij de grote wie is de mol pool wilt winnen, 2011
vink dan aan: art rooijakkers

Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Molmail 2011
« Reactie #1152 Gepost op: 15-03-2011, 18:04:22 »
Patrick is echt een kenner ::ok::
Hij heeft het al over de molfanclubdag gehad in de serie.
En nu geeft hij een stemadvies voor de pool ;D
(jammer dat die gesloten is, ::sorry:: patrick ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Molmail 2011
« Reactie #1153 Gepost op: 15-03-2011, 18:05:55 »
Ik vind het trouwens opmerkelijk dat het in een kerk is. Is er dan toch een Jezus/Verlosser/Maria hint...
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline suzanv

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail 2011
« Reactie #1154 Gepost op: 15-03-2011, 18:07:44 »
De analyse van Anna waarom het Patrick is vind ik heel overtuigend.
Ja, het is denk ik toch Patrick  8)

Offline Leek

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #1155 Gepost op: 15-03-2011, 18:37:28 »
Grappig dat Patrick het over de 'pool' heeft dan neem ik dat die de pool van deze site bedoeld...
Moest direct aan de to..po.. denken...

Patrick:
En nu zitten we dan voor die ontknoping
en als ik je dan een stemadvies mag geven
als jij de grote wie is de mol pool wilt winnen, 2011
vink dan aan: art rooijakkers



Als je zo gaat puzzelen kom je vast wel meer tegen. Als het inderdaad echter elkaar staat dan zou ik het nog een hint vinden. Maar zo letters bij elkaar schrapen, daar zet ik toch wat vraagtekens bij  ???

Verder lijkt het overigens wel of Patrick zijn verhaal voorleest  ::vergroot::

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Molmail 2011
« Reactie #1156 Gepost op: 15-03-2011, 18:49:54 »
Dank voor de Youtube links weer !
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Molmail 2011
« Reactie #1157 Gepost op: 15-03-2011, 19:04:03 »
Karin: "Het kan alleen maar Patrick zijn. [...] Patrick kan het ook niet zijn maar ik wil niet geloven dat Art mij zo ongelooflijk verraden heeft. Die heeft gewoon vlak voor de test nog tegen mij gezegd, want ik zei 'ik ga alles op jou inzetten', 'je moet nooit alles op 1 iemand in zetten'"
Vind ik een opvallende uitspraak. Als ik het me goed herinner bleek uit de aflevering / montage dat ze puur voor Patrick ging. Nu zegt ze dat ze alles op Art ging inzetten. Dus zeker niet 100% Patrick. Wat ze nou uiteindelijk gedaan heeft is niet duidelijk.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2011
« Reactie #1158 Gepost op: 15-03-2011, 19:05:30 »
Dank voor de Youtube links weer !

Idd! Stukke beter via dat Silverlight wat de AVRO volgens mij gebruikt.. Verschrikkelijk programma.!
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline suzanv

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail 2011
« Reactie #1159 Gepost op: 15-03-2011, 19:11:27 »
Vind ik een opvallende uitspraak. Als ik het me goed herinner bleek uit de aflevering / montage dat ze puur voor Patrick ging. Nu zegt ze dat ze alles op Art ging inzetten. Dus zeker niet 100% Patrick. Wat ze nou uiteindelijk gedaan heeft is niet duidelijk.

Volgens mij heeft ze gespreid. Art zei: "je moet niet alles op 1 iemand inzetten", en dat advies heeft ze gevolgd en toen lag ze eruit. Nu is ze bang dat Art alsnog de mol is en dat ze dus niet had moeten spreiden...