Auteur Topic: Molmail 2011  (gelezen 314755 keer)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #920 Gepost op: 1-02-2011, 23:48:24 »
Voor alle duidelijkheid:

"Aloha Hawaii" is een concert registratie van Elvis in 1973
"Paradise Hawaii" is een film van Elvis uit 1966..

Dus Paradise Hawaii 1973 link ik niet (direct) aan Elvis.
Al vind ik jouw "Elf is" mooi gevonden Jelsir en ik hou het op scherp ;)!!!
« Laatst bewerkt op: 1-02-2011, 23:56:17 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Molmail 2011
« Reactie #921 Gepost op: 1-02-2011, 23:51:50 »
dat komt denk ik omdat Elvis door Patrick als antwoord werd voorgesteld bij de plakopdracht. We hebben Art volgens mij nog niet Elvis horen zeggen en Patrick dus wel

*graaft nog wat verder...
Stel dat Art een Elvis shirt droeg als hint voor Elf is. Vervolgens ziet Patrick dit en bedenkt van 'oh laat ik dat eens opperen bij een opdracht', vervolgens doet hij dit en ineens is Patrick de Elvis Mol.
Vervolgens komt Patrick met een Hawaii shirt aan zetten dat kan slaan op een film van Elvis Presley  ::)
Art > Shirt met Elvis Presley er op geschreven + illustratie. Patrick > Paradise/Hawaii shirt?
nvm
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #922 Gepost op: 1-02-2011, 23:57:38 »
Vrees dat Patrick niet even de markt op kan gaan om een toepasselijk shirt te halen...
Edoch: we houden het in de smiezen ;)
Omnia vincit amor

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail 2011
« Reactie #923 Gepost op: 2-02-2011, 02:37:11 »

Anyway, opvallend al dat gepraat over die verjaardag van het crewlid dat al 10 series widm doet maar al 11 jaar van huis is..  ::)
Ja, opvallend inderdaad. En volgens mij kan dat niet eens kloppen. Nou ja, misschien is hij wel nooit thuis geweest met z'n verjaardag, maar dan toch niet altijd door WIDM. Die series zijn toch lang niet allemaal in dezelfde tijd van het jaar opgenomen? ??? Ik meen me te herinneren dat meer dan 1 serie in het najaar is gemaakt. Seizoen 4 in Canada bijvoorbeeld, maar ook 6 in Argentinië.

Nou ja, hij zal wel gewoon een beetje overdreven hebben. :P

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #924 Gepost op: 2-02-2011, 03:50:33 »
Ja, opvallend inderdaad. En volgens mij kan dat niet eens kloppen. Nou ja, misschien is hij wel nooit thuis geweest met z'n verjaardag, maar dan toch niet altijd door WIDM. Die series zijn toch lang niet allemaal in dezelfde tijd van het jaar opgenomen? ??? Ik meen me te herinneren dat meer dan 1 serie in het najaar is gemaakt. Seizoen 4 in Canada bijvoorbeeld, maar ook 6 in Argentinië.

Nou ja, hij zal wel gewoon een beetje overdreven hebben. :P

Klopt.. Het werd zeker niet altijd in hetzelfde jaargetijde opgenomen.  :)

Voor Canada weten we het heel zeker maar ook voor Portugal lijkt het eerder zomer geweest te zijn.. en sommige zijn lastig in te schatten maar dat dit altijd net deze 2-3 weken geweest zijn is erg onwaarschijnlijk..

En dat een cameraman 10 jaar meegaat met dezelfde crew en nooit thuis is.. tja het kan .. ik vrees wel voor z'n prive leven dan..  ::rofl::

Hoe dan ook.. overdreven of niet, zeker opvallend en gezien de mogelijke '33-34' link des te opvallender imho.  ;)
« Laatst bewerkt op: 2-02-2011, 03:57:04 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #925 Gepost op: 2-02-2011, 09:41:00 »
Hoe dan ook.. overdreven of niet, zeker opvallend en gezien de mogelijke '33-34' link des te opvallender imho.  ;)

Tien-tien de geit en tien jaar van huis, verjaardag crew uitgebreid in MM, verjaardag PP uitgebreid in de aflevering, zeggende dat het door WIDM komt maar feitelijk onmogelijk is dat de crewmember daardoor 9 jaar op zijn verjaardag WIDM heeft opgenomen.    ::vergroot:: ;)
« Laatst bewerkt op: 2-02-2011, 10:06:21 door Pharos »
Weet je het niet, antraciet

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Molmail 2011
« Reactie #926 Gepost op: 2-02-2011, 10:18:32 »
"Aloha Hawaii" is een concert registratie van Elvis in 1973
"Paradise Hawaii" is een film van Elvis uit 1966..

Dus Paradise Hawaii 1973 link ik niet (direct) aan Elvis.

Zelf denk ik dat het een namaakshirt is. Vanwege de foute spelling van Hawaii en twee halve verwijzingen naar Elvis. Zelfs de bloemetjes zien er goedkoop uit! Imitatie dus...
;)

Offline narcissus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Enjoy all the little things in life!
Re: Molmail 2011
« Reactie #927 Gepost op: 2-02-2011, 12:09:39 »
Ok. Ik heb wat gevonden. Aangezien ze in serie 9 en 10 hints hadden verstopt in de molmail, dacht ik bij mezelf; Waarom nu ook niet? Ten slotte heeft Pieter Jan ook gezegd dat het dit jaar moeilijker is.  ::vergroot::
Ik heb nu dus een lijstje gemaakt van de interviews wie spreekt.  ;D

Molmail aflevering 2.
Anna
Soundos
Art
Miryanna
Horace
Karin
Hanna  Hanna eruit in aflevering 2!
Art
Jan
Soundos
Pepijn
JP

(Patrick is niet in beeld.)

Molmail aflevering 3.
Hanna
Patrick
Anna
Pepijn
Jan
Miryanna
Art
Jan
Karin
Horace   Horace eruit in aflevering 3!
Soundos
Anna
Art
JP
Karin

Molmail aflevering 4.
Horace
Karin
Miryanna   Miryanna eruit in aflevering 4!
Patrick
Art
Anna
Patrick
Pepijn
Soundos
Art
Anna
Miryanna
Pepijn
Soundos
Karin
JP
Patrick

(Jan is niet in beeld.)

Molmail aflevering 5.
Miryanna
Jan
Soundos
Jan
Karin
Art   Misschien Art eruit in aflevering 5???
Anna
Patrick
Pepijn
Art
Patrick
Jan
Anna
Soundos
Karin
Soundos   Misschien Soundos eruit in aflevering 5???
Jp
Soundos


Ik zie hier 2 opties in. Zoals jullie zien gaat diegene die na Karin in beeld komt eruit!
Alleen is nu bij de molmail van aflevering 5 twee opties mogelijk. Art of Soundos (Jp in molmail 4 reken ik niet mee, omdat hij natuurlijk de presentator is.) Want deze 2 komen in beeld na Karin, aangezien Karin 2x in beeld komt bij de interviews. (Dit zou kunnen betekenen dat Karin de MOL is! (Ik hoop erop dat dit eigenlijk niet het geval is, want ik vind Karin een Milouschka Mol wannabee...)
De 2e optie.
Ook kunnen jullie zien dat de 6e persoon van onderen gerekend eruit vliegt.
Dat zou in dit geval Anna zijn. Maar Anna heeft een vrijstelling voor aankomende aflevering.
Betekent dit dan dus dat er niemand uit gaat in de komende aflevering net als wij denken??? Gezien de 11 afleveringen zou er nog 1 aflevering moeten zijn waarin niemand naar huis moet.
Is Anna dan dus de MOL? (Eigenlijk hoop ik ook dat Anna niet de Mol is, want al die aanwijzingen zijn zoooooo overduidelijk, dat het voor mij niet leuk zou zijn als zij de mol blijkt te zijn...)

Kortom, Art of Soundos vallen af. Of er gaat niemand naar huis.
Ikzelf hou het erop dat Art naar huis gaat. Aangezien het telkens bij de interviews waarin Karin (voor de 1e x) in beeld komt de persoon na haar moet vertrekken. Ook heb ik ondekt dat de 1e minuut van de volgende aflevering diegene die het spel moet verlaten als 1e in beeld komt. Verbaal of non-verbaal. Wie begint als eerste met praten en komt tegelijkertijd in beeld? Juist ja, ART.
(Wat zal ik mezelf op mijn kop slaan als het toch Soundos of niemand is!  :-\\)

Na aankomende aflevering zal blijken of mijn theorietje(s) blijken te kloppen.
Carpe Diem!!!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Molmail 2011
« Reactie #928 Gepost op: 2-02-2011, 12:15:54 »
'T is dat Anna een vrijstelling heeft (gelukkig) anders had zij er ook uit kunnen gaan, aangezien in de afleveringen die jij toont, na het laatste interview van de afvaller nog 5 andere interviews komen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #929 Gepost op: 2-02-2011, 16:27:50 »
Karin een Milouschka Mol wannabee...

Dat zou toch geweldig zijn, de beste BN-mol ooit  ::bravo::

Maarre.... leuke theorie. Ik vind het dan het meest logisch dat er niemand uitgaat. Anna als 6e van onderen staat dan gewoon voor iedereen blijft.

Toch met Art eruit vallen er wat dingen zoals in de molmail gezegd op zijn plaats. Namelijk Jan die zichzelf gaat tegenkomen wat m.i. staat voor 'zijn mol gaat eruit'.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Molmail 2011
« Reactie #930 Gepost op: 2-02-2011, 16:31:53 »
Sterker nog:

Art draagt inderdaad in aflevering 2 een "Elvis" shirt, duidelijk en opvallend te zien, maar.......Patrick draagt in aflevering 2 ook zijn Paradise Hawai 1973 overhemd en alleen tijdens de theateropdracht. Bij de tweede opdracht ( Mijnen en snipers) draagt Art nog steeds zijn Elvis shirt en heeft Patrick een zwarte polo aan.

Opvallend ook weer de zwart-witte opdruk (Paradise Hawai 1973) op het verder gekleurde hemd.

In aflevering 2 hebben ook Art en Patrick beiden het woord topo in hun contactadvertentie. Dit riekt naar onderlinge afspraakjes.


Dan betekend dat Art en Patrick voor de opnames uit contact hebben gehad. Toen aan elkaar gezworen hebben niet de mol te zijn om zo in de finale te komen. Daarmee al hun informatie aan elkaar kunnen uitwisselen en daardoor een sterke positie in het spel hebben.
Het enige rare hieraan is dan ze dit pact willen duidelijk maken met hints over topos en elvis. Lijkt me niet... Als ze dit onderling hebben afgesproken zou ik dit achter houden en niet gaan delen met de wereld...
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Molmail 2011
« Reactie #931 Gepost op: 3-02-2011, 05:49:56 »
Patrick heeft speciaal voor WIDM dat Elvis-shirt gekocht. Helaas bleek hij voor hem te klein, dus gaf hij het shirt aan zijn maatje Art.... 

 >:D
(tunnel is dieper dan ooit)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #932 Gepost op: 8-02-2011, 18:02:52 »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #933 Gepost op: 8-02-2011, 18:08:49 »
Hmmm

'Een gezelschapsspel, drie zelfs - op leven en dood'.

Geen interviews na PJ dit maal.  ???

De puzzel-factor ligt idd hoog in aflevering 6 lijkt het.  ::)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline smailie

  • Winnaar pool Eeuwige Roem 2010
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail 2011
« Reactie #934 Gepost op: 8-02-2011, 18:10:47 »
Iemand die de filmpjes op youtube zou kunnen plaatsen?  :) die avro site doet het bij mij nooit goed ::niet-ok::

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Molmail 2011
« Reactie #935 Gepost op: 8-02-2011, 18:19:00 »
Meneer Gunneweg is ook weer lekker bezig mijn zijn handen, zoals op groepsfoto 2.
Btw er zit op het einde in het logo een stem.
Verklapt PJ nou de mol met dat censuur balkje =D
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #936 Gepost op: 8-02-2011, 18:20:31 »
Meneer Gunneweg is ook weer lekker bezig mijn zijn handen, zoals op groepsfoto 2.


En 4..  ;) (2,4,6..)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Molmail 2011
« Reactie #937 Gepost op: 8-02-2011, 18:22:58 »
ja meneer pj verklapt iets.....
leuke spellen als ik het zo hoor.
Veel chaos en irritatie, altijd leuk :)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Molmail 2011
« Reactie #938 Gepost op: 8-02-2011, 18:24:29 »
En 4..  ;) (2,4,6..)
Op 4 doet die het maar met één vinger, ipv van twee.


Opvallend is de opstelling die nu helemaal omgedraaid is:
1.Pepijn>Soundos>Anna>Karin>Art>Patrick
2.Pepijn>Soundos>Anna>Karin>Art>Patrick
3.Soundos>Pepijn>Anna>Art>Karin>Horace>Patrick
4.Soundos>Pepijn>Anna>Karin>Art>Patrick
5.Soundos>Pepijn>Karin>Anna>Patrick>Art
6.Art>Pepijn>Patrick>Anna>Soundos>Karin
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #939 Gepost op: 8-02-2011, 18:26:49 »
Hij doet continu vreemd/ iets met zijn vingers.

Duimen, vinger(s) opsteken, gekruiste vingers.. (einde jeep opdracht na verdubbeling van het geld)..
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)