Auteur Topic: Molmail 2011  (gelezen 314674 keer)

Offline suzanv

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail 2011
« Reactie #1120 Gepost op: 8-03-2011, 18:43:16 »
Nou, mij krijgen ze niet om. Al lieten ze in die filmpjes de ontknoping zien waarbij Soundos naar voren stapt als mol, dan nog blijf ik op Patrick.

De interview filmpjes bevestigen overigens behoorlijk dat iedereen op Patrick zat. Ook door hoe Patrick over de bomenopdracht praat.

Ja precies. Hij wordt buitenspel gezet omdat hij de mol is en ze dat alle drie al weten  ::zwaai::

Ik vond trouwens opvallend dat Karin zei: "ik had de drie vragen goed over de bomenopdracht dus het kon niet meer misgaan" (of zoiets). Bij Expeditie Robinson doen mensen dit soort uitspraken altijd als ze een proef toch verloren hebben ("we lagen ver voor, dit kon niet meer misgaan...")
Bevestiging voor mijn Karin-gaat-eruit-tunnel  ::jaja::

Offline Molloot00

  • Forumlid
  • 1. Soundos 2. Patrick 3. Karin
Re: Molmail 2011
« Reactie #1121 Gepost op: 8-03-2011, 18:44:27 »
Ik ben van mening dat Soundos verliezend finalist is, doordat ze na PJ weer in beeld kwam...

Waar is dat op gebaseerd? Karin kwam zo vaak na Pj maar daar was ook niks mee

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #1122 Gepost op: 8-03-2011, 19:03:41 »
Nou de soundos tunnelaars zullen blij zijn met het laatste stukje.
*Nee, niet echt... :(
Zonde!

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

*Wat is die PJ toch elke keer vreselijk eng met die half oplichtende ogen, brrrr... ;)
« Laatst bewerkt op: 8-03-2011, 19:08:41 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail 2011
« Reactie #1123 Gepost op: 8-03-2011, 19:06:51 »
Door de molmail is het in ieder geval zeker dat Soundos niet afvalt.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Molmail 2011
« Reactie #1124 Gepost op: 8-03-2011, 19:29:19 »
Waar is dat op gebaseerd? Karin kwam zo vaak na Pj maar daar was ook niks mee
Lees een paar paginas terug over waarop ik dit baseer. Daarnaast is in het grijs gearceerd de kandidaat die na PJ nog in beeld is geweest in een molmail. Dit was 3x voor gekomen tot deze aflevering waar Soundos voor een tweede keer in beeld kwam naar PJ...
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline smailie

  • Winnaar pool Eeuwige Roem 2010
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molmail 2011
« Reactie #1125 Gepost op: 8-03-2011, 19:40:13 »
welke sadist heeft bedacht om uitgerekend Karin en Soundos hoog in de bomen neer te zetten?  ::rofl::

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Molmail 2011
« Reactie #1126 Gepost op: 8-03-2011, 19:50:51 »
welke sadist heeft bedacht om uitgerekend Karin en Soundos hoog in de bomen neer te zetten?  ::rofl::

Waarschijnlijk omdat de vrouwen de vragen op de mannen, en dus de grond, hebben ingevuld waardoor ze gedoemd waren hoog in de bomen te belanden;)
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: Molmail 2011
« Reactie #1127 Gepost op: 8-03-2011, 21:07:19 »
Nou, mij krijgen ze niet om. Al lieten ze in die filmpjes de ontknoping zien waarbij Soundos naar voren stapt als mol, dan nog blijf ik op Patrick.


 ::rofl::

Nah, was ik juist zo euforisch, na het zien van de filmpjes....

'k zit nog steeds muurvast in de Karintunnel, tegen beter weten in, dat dan weer wel.
Het zou absoluut de grootste verrassing zijn, als Soundos de Mol is, maar vrees ook dat deze biecht van haar een afleidingsmanoeuvre is.
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #1128 Gepost op: 8-03-2011, 21:10:24 »
welke sadist heeft bedacht om uitgerekend Karin en Soundos hoog in de bomen neer te zetten?  ::rofl::

Canopy is niet eng imho ook niet met hoogtevrees. Vooral door de bomen onder je heb je niet een heel sterk dieptegevoel, en die bruggetjes zijn echt wel solide.
Ik had zelf bijv iig bij het beklimmen van steile Azteken en Maya tempels veel meer last ervan omdat je dan echt de diepte inkijkt.  :)

Ps Zou Art echt zo suf zijn dat hij geen brulaap herkent in die contreien..??  ::rofl::

'Ik kan niet tegen mijn verlies'.. Oh daar hadden we de vorige 8 afleveringen nog niks van gemerkt hoor Art..  ::)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Molmail 2011
« Reactie #1129 Gepost op: 8-03-2011, 21:37:39 »
Nu denk ik dat ze in deze molmail alles eraan doen om de verdenking van Patrick af te halen. Gezien de woorden van Soundos, Karin die vrolijk over een brug loopt(maar vervolgens iets zegt in de trant van, er kon niks fout gaan.. wat dus wel gaat gebeuren) maar ik hoor Art ook iets opvallends zeggen wat waarschijnlijk wordt gebruikt om de verdenking van Patrick af te halen.

Art zegt namelijk dat hij alles van a tot z mee wilde maken (en dat kan alleen als je de mol bent) hiermee moest ik meteen aan Mollouska(milouska) denken die zei: verliezen/afvallen wilde ik niet en ik wilde alles meemaken, en dat kon alleen als ik de mol zou zijn. Zou het dan toch Art zijn.. want die actie met dat geld kan ook op twee manieren worden gezien. 1. de mol wil opnieuw heel obvious geld uit de pot halen(al het geld dat de mol pakt gaat niet in de pot) 2. de mol(patrick) wil geld uit de pot halen en art wil dat voorkomen. Zou het dan toch Art zijn..? Nee dat geloof ik gewoon niet.. Patrick is it en ik ook hou aan mij mol van afl 1 vast.
« Laatst bewerkt op: 8-03-2011, 21:46:54 door mollenvanger20 »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #1130 Gepost op: 8-03-2011, 21:39:29 »
'Ik kan niet tegen mijn verlies'.. Oh daar hadden we de vorige 8 afleveringen nog niks van gemerkt hoor Art..  ::)

Ik had bij dit moment een bizar deja-vu ::)..... tijdindex 6.20 lijkt het mij inderdaad dat er wat ingeknipt is dat Art in afl. 1 ofzo zei en toen al is uitgezonden en nu dus nogmaals. Wat heeft dit nu weer te betekenen ???
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Molmail 2011
« Reactie #1131 Gepost op: 8-03-2011, 23:16:18 »
Vooral Karin die ineens totaal geen hoogtevrees meer heeft is erg opvallend. En dat ze het zo duidelijk aan Soundos laat merken. Wil ze als Mol dat de enige andere vrouw wint ?  ::vergroot::
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Molmail 2011
« Reactie #1132 Gepost op: 8-03-2011, 23:28:52 »
En dat was dan die vrouw met een panische angst voor hoogtes. Niet te vertrouwen die vrouw! >:D Karin durft dus ook te liegen ofwel heeft ze echt iets gigantisch overwonnen. Het lijkt er inderdaad op dat ze zich al heeft verraden bij de vulkaankrater waar ze eventjes doodleuk in de diepte keek. En hier maakt ze er zelfs geen geheim meer van dat ze naar beneden kijkt. "Kijk Soundos ik kijk zelfs naar beneden, leuk he." ::rofl::

Versta me niet verkeerd, want verder vind ik Karin geweldig! ;) Als het aan mij lag, finale met vier maar jammer genoeg duurt het niet meer lang als we de afvallerstheorie mogen geloven.

Arme Soundos trouwens, nu moet ze weeral de lucht in. 't is echt geen al te best seizoen voor mensen met hoogtevrees!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Molmail 2011
« Reactie #1133 Gepost op: 8-03-2011, 23:36:18 »
Ik heb het idee dat Karin gewoon zei bij de bungeeopdracht en later bij de vulkaan opdracht dat ze hoogtevrees had om het zware werk te ontlopen!

 ::bravo::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Molmail 2011
« Reactie #1134 Gepost op: 9-03-2011, 00:03:57 »
Of jullie weten gewoon niet hoe het is om hoogtevrees te hebben.
The British are not impressed.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molmail 2011
« Reactie #1135 Gepost op: 9-03-2011, 07:20:20 »
Of jullie weten gewoon niet hoe het is om hoogtevrees te hebben.

Ja idd. :')
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Leek

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #1136 Gepost op: 9-03-2011, 09:02:39 »
Waarschijnlijk omdat de vrouwen de vragen op de mannen, en dus de grond, hebben ingevuld waardoor ze gedoemd waren hoog in de bomen te belanden;)

Als Soundos de Mol is en ze heeft geantwoord dat de Mol geen geld aanneemt van PJ dan is dat natuurlijk wel vreemd als penningmeester zijnde.


Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Molmail 2011
« Reactie #1137 Gepost op: 9-03-2011, 09:05:19 »
En dat was dan die vrouw met een panische angst voor hoogtes. Niet te vertrouwen die vrouw! >:D Karin durft dus ook te liegen ofwel heeft ze echt iets gigantisch overwonnen. Het lijkt er inderdaad op dat ze zich al heeft verraden bij de vulkaankrater waar ze eventjes doodleuk in de diepte keek. En hier maakt ze er zelfs geen geheim meer van dat ze naar beneden kijkt. "Kijk Soundos ik kijk zelfs naar beneden, leuk he." ::rofl::

Versta me niet verkeerd, want verder vind ik Karin geweldig! ;) Als het aan mij lag, finale met vier maar jammer genoeg duurt het niet meer lang als we de afvallerstheorie mogen geloven.
Ik geloof wel dat ze hoogtevrees heeft/had! Ze kan zo in het spel zitten dat ze het heeft overwonnen. Of ze heeft het niet op alle soorten hoogtes! Maar hoe dan ook, ik vind toch dat ze respect verdient!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #1138 Gepost op: 9-03-2011, 10:13:19 »
Of jullie weten gewoon niet hoe het is om hoogtevrees te hebben.

Ik weet het helaas wel.   :-\\

Ik zal niet beweren dat het voor iedereen hetzelfde is want dat is volgens mij niet zo.
Maar daarom zei ik ook, op bepaalde momenten (met name als ik het gevoel heb een gapende diepte onder me te hebben en het gevoel krijg te gaan vallen of duizelig te worden) dan heb ik het vrij sterk - op andere momenten veel en veel minder.

In Tikal bijvoorbeeld had je ook hele hoge tempels maar omdat de trap naar boven (ook om de tempels te beschermen) zigzag door gebladerte naar boven liep had ik nauwelijks last van hoogtevrees - pas helemaal bovenaan realiseerde ik me hoe hoog het was.

Hetzelfde dus voor de canopy - ik had verwacht daar wat last van te hebben maar dat bleek helemaal niet zo erg.  :)
« Laatst bewerkt op: 9-03-2011, 10:31:41 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Molmail 2011
« Reactie #1139 Gepost op: 9-03-2011, 10:16:48 »
Op zo'n berg dat 'gloeiend' afloopt heb ik nergens last van, pas als het stijl wordt en (voor je gevoel) elke misstap fataal is.