Auteur Topic: Kamp Zuid  (gelezen 108195 keer)

Offline Ycaris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kamp Zuid
« Reactie #820 Gepost op: 19-11-2010, 13:42:35 »
En terwijl Ycaris heerlijk ligt te slapen verschijnt er weer een geest in haar dromen.

(Is het Koekoe?)

Deze geest laat haar meer zien van het leven van de deelnemers van TS en hoe ze over Ycaris spreken.
Met een schok schrikt Ycaris wakker.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Online Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #821 Gepost op: 19-11-2010, 22:07:52 »
Hallo Kamp Zuid. Helaas, jullie hebben de opdracht verloren. Voor de Eilandraad moeten jullie twee stemmen uitbrengen. Ik wil per pm van iedere kandidaat graag 1 groene stem op iemand van Kamp Noord ontvangen, en 1 rode stem op iemand van Kamp Zuid.
Voor zondagmiddag 12 uur wil ik jullie stemmen ontvangen hebben.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #822 Gepost op: 19-11-2010, 22:12:50 »
Ycaris mijmert voor zichzel:

Pffff, ik kan die nare dromen van vanochtend en vanmiddag maar niet vergeten. Zou er iets door het eten gezeten hebben? Of nee, ik heb vandaag helemaal niets gegeten. Zou het dáár door komen dan? Of zou het de hitte van vandaag zijn.

Alle anderen zijn klaarblijkelijk al de hele dag op expeditie, dus ik loop hier maar een beetje tegen mezelf te praten. Misschien moet ik zelf ook maar eens het bos inlopen op zoek naar iets te eten of wat verfrissing bij een watertje.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Dolfie

• Forumlid
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #823 Gepost op: 19-11-2010, 22:14:47 »
shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittttttttttttt

Waarom telde die vermaledijde invaller mee ???

Ycaris, wat doen we hiermee, protest indienen, of Maud dat puntje gewoon lekker gunnen.........
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #824 Gepost op: 19-11-2010, 22:38:04 »
Balen, balen, balen... En dat met iemand die met 41 jaar nog een invalbeurt had...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #825 Gepost op: 19-11-2010, 22:40:26 »
Het was haast té simpel ... en er toch ingestonken. :-\\

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #826 Gepost op: 19-11-2010, 22:49:04 »
Ycaris komt al snel aan bij een zachtruisend watervalletje. Heel in de verte hoort ze nog wel iemand (is het Dolfie?) roepen: shiiiiiiiit, .... Maar eigenlijk is Ycaris teveel met haar zorgen bezig om het echt te horen. Bij het watervalletje valt ze al gauw weer in een onrustige slaap. Ook dit keer droomt ze weer van een geest. Deze geest neemt haar mee naar de zeer nabije toekomst. Ycaris ziet dat er een klein feestje is op kamp Zuid. Ze ziet Dolfie, Vieffan, Jann, Daisy en LdhMolletje dansen rond het kampvuur onderwijl zingend van: lailailai ik denk zo vaak nog aan die tijd, twee weken vol gezelligheid en meer van die vrolijke liedjes.

Vervolgens wordt ze door de geest meegenomen naar kamp Noord. Ook daar is de stemming opperbest. Er wordt stevig gedronken van de kokosmelk en er is een overvloed aan gebakken banaan. Er wordt druk gepraat en gelachen. Dan hoort Ycaris het.

"Hè hè, eindelijk heeft Zuid weten af te rekenen met die onbeschofte, betweterige, bijdehandte, pesterige Ycaris. Die zijn we liever kwijt dan rijk. Nu kan het pas echt ongecompliceerd gezellig worden!" zegt Mloesje en de rest knikt beamend
D*N gooit nog eens een houtblok op het kampvuur. Hij gooit zichzelf er bijna achteraan, maar dat mag de pret niet drukken.

Oh jé, denkt Ycaris. Vandaar ook dat feest op Zuid. Ik ben zojuist ge-elimineerd en iedereen is daar blij mee! Wat wil je ook met al die nare opmerkingen die ik gemaakt heb. Dat pesterige gedrag, die zelfingenomen grijnzen.

Dan schrikt Ycaris wakker van een vogel die op haar hoofd poept.

Normaal zou Ycaris allerlei nare grappen over de vogel gemaakt hebben, maar nu niet. Ze houdt zich in. Of nee, ze hoeft zich niet in te houden, ze vindt het gewoon niet erg en lacht er ontspannen om.

Vanaf nu wordt ik een beter mens! roept Ycaris het bos in en de apen schieten verschrikt in de bomen. Geen nare grappen, geen misplaatste opmerkinen en niet meer van ikke-ikke-ikke.

Blij en als van een last bevrijd keert Ycaris terug naar kamp Zuid.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #827 Gepost op: 19-11-2010, 22:52:39 »
Blij dat je die droom met ons wilde delen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #828 Gepost op: 19-11-2010, 22:54:41 »
Hallo lieve kampgenoten  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Alles goed met jullie? Hebben jullie een fijne dag gehad? Dat paardrijden moet een heerlijke ervaring zijn geweest. Het is jullie gegund! Zo hard gewerkt weer bij de opdracht. Over de opdracht gesproken: is er al iets bekend geworden tijdens mijn afwezigheid?

Offline Dolfie

• Forumlid
« Reactie #829 Gepost op: 19-11-2010, 23:07:22 »
Marco Borsato is langsgeweest Ycaris.
 ::zingen::
De meeste dromen zijn bedrog, heeft ie wel 3 keer gezongen  ::zingen:: ::zingen::

Jammer dat je weer bij die pokkewaterval zat. Moet je daar nu niet ongeloveloos veel van plassen? Dat geluid......

Mensen, het was me weer aangenaam, maar ik ga m'n koetsje opzoeken!
Welterusten en droom een dromeloze droom vannacht  ::zwaai:: ::zwaai:: ::hug::

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #830 Gepost op: 19-11-2010, 23:11:28 »
Marco Borsato? Wat jammer dat ik dat heb moeten missen! Maar als jullie er maar van genoten hebben, dat is het belangrijkste ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Haha en dat van die waterval dat heb ik inderdaad ook altijd wel een beetje. Maar wees niet ongerust hoor; ik heb er niet in geplast  ;)

Lief dat je me een dromeloze nacht toewenst, want ik heb mijn portie wel gehad. Welterusten lieve Dolfie. Slaap lekker in je hangmat. En als je het koud hebt, mag je mijn deken er wel bij pakken hoor!
Kuskus.

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #831 Gepost op: 20-11-2010, 10:06:54 »
hooooi ::zwaai::
Na een lange expeditie ben ik terug en kijk eens wat ik heb mee genomen!

daarnaast heb ik nog gevonden

En misschien kunnen we dit ook nog gebruiken

ik heb nu al zin in vanavond!!  ;D

Offline Dolfie

• Forumlid
« Reactie #832 Gepost op: 20-11-2010, 10:25:28 »
 ::ok:: ::ok:: Jij was er vandaag vroeg bij Vieffan!

Ik ga mijn pannen een extra sopje geven, dan ga ik op tijd aan de slag voor het avondeten  ::bravo::

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #833 Gepost op: 20-11-2010, 18:48:48 »
Het was niet gemakkelijk, maar hij hangt hoor!

LdHmolletje, draai jij hem af en toe in de rondte, dan ga ik me nu even wassen in zee. Het is toch wel een vies karweitje  ::niet-ok::

Offline Dolfie

• Forumlid
« Reactie #834 Gepost op: 20-11-2010, 18:51:19 »
Ik weet niet of er hier nog iemand mee wil eten..........

ik heb anders wel heeeeeeel erg mijn best gedaan voor mijn kampgenoten :(

nou ja, what the heck, nodig ik toch gewoon de geesten uit zeker  ::spook:: ::spook::

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #835 Gepost op: 20-11-2010, 19:09:15 »
Ik kom wel eten hoor!
Maar ik vind het prima als dat spook er bij komt. Eten kan die toch niet en gezellig is het wel!!!

Maar wat zie je er trouwens mooi uit Dolfie. Heel wat beter dan ik.

« Laatst bewerkt op: 20-11-2010, 19:12:47 door Ycaris »

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #836 Gepost op: 20-11-2010, 19:11:49 »
jammie!! Dat ziet er allemaal goed uit!

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #837 Gepost op: 20-11-2010, 19:14:02 »
Schuif aan Vieffan! Er is meer dan genoeg!

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #838 Gepost op: 20-11-2010, 19:17:20 »
*schuift aan en begint het eten in eerlijke porties te verdelen*

Wow ::oink:: wat hebben we veel vandaag!

Offline Dolfie

• Forumlid
« Reactie #839 Gepost op: 20-11-2010, 19:18:58 »
en als klap op de vuurpijl voor iedereen

doen we straks nog gezellig een spelletje kolonisten van catan  ::bravo::