Auteur Topic: Kamp Zuid  (gelezen 108177 keer)

Offline Jann

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Kamp Zuid
« Reactie #860 Gepost op: 21-11-2010, 00:32:00 »
Met een beetje fantasie kun je de steden best voor eilanden aanzien en de weilanden voor zee. En als Schulz en ik dan samenwerken, dan kunnen we Noord en Zuid aan elkaar laten groeien!
Wat is dat nou voor romantisch gedoe de laatste tijd? Eerst Dolfie al, nu jij. Straks gun je de vijand nog het winnen van het spel. En dan heb ik het niet over Carcassonne, maar de immuniteitsproeven.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Ycaris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #861 Gepost op: 21-11-2010, 00:36:43 »
Oeh sorry, dat was dus even verkeerd overgekomen  :o Ik bedoelde gewoon dat het een hoop gezwem en dus energie scheelt als de eilanden aan elkaar zijn en dat we dan gemakkelijker gezellige spelavondjes kunnen hebben. Of bij elkaar op de kokosmelk kunnen gaan  ;D

Maar de vijand blijft de vijand, daar heb je helemaal gelijk in   ::ok:: 8)

Overigens: als puntje bij paaltje komt, ben jij ook mijn vijand  >:D  :-X :-X

Oeps wat zeg ik nu? Ik zou mijn zachte kant meer naar boven laten komen  ::regenboog::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Jann

• Forumlid
« Reactie #862 Gepost op: 21-11-2010, 00:45:14 »
Oh, in dat geval zitten we weer op één lijn  ::ok::

Ldh, jij bent aan zet, hoor.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #863 Gepost op: 21-11-2010, 00:54:17 »
LdhM is nog even zijn gedachten aan het verzamelen. Helaas heeft hij een deel daarvan vandaag op een beurs geruild voor andere hebbedingetjes.....
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #864 Gepost op: 21-11-2010, 01:00:10 »
Sluipt stiekem even naar zuid,en stopt snel een paar van die heerlijke hapjes in haar  mond .. mmmmm
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #865 Gepost op: 21-11-2010, 01:01:43 »
Ik heb je wel gezien hoor M@ri@nne  :D.! Maar neem gerust, er is genoeg! En neem ook maar wat mee voor je kampgenoten.

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #866 Gepost op: 21-11-2010, 01:04:57 »
Kijk nou, de maan komt achter de wolken vandaan. Hij is wel wat vreemd gevormd, maar wat een overvloed aan licht opeens! Daar zullen zo op Noord denk ook wel blij mee zijn. Daar zijn ze toch bezig met puzzelen ofzo  ::)

Offline Jann

• Forumlid
« Reactie #867 Gepost op: 21-11-2010, 01:07:37 »
Jongens, ik ga naar de lakenstraat palmbladstraat. Ik neem nog een gevuld ei mee en gefeliciteerd Ycaris met het winnen van Carcassonne. Of had ik gewonnen? Of ldh misschien?

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #868 Gepost op: 21-11-2010, 01:08:27 »
mmmbbrppppp...met de mond vol ::ok::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #869 Gepost op: 21-11-2010, 01:10:10 »
Jongens, ik ga naar de lakenstraat palmbladstraat. Ik neem nog een gevuld ei mee en gefeliciteerd Ycaris met het winnen van Carcassonne. Of had ik gewonnen? Of ldh misschien?

Truste Jann...en ja, ik ga weer snel naar kamp noord ::zwaai::

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #870 Gepost op: 21-11-2010, 01:13:31 »
Dag M@ri@nne  ::bravo:: Lekker slapen en niet vergeten iedereen de groeten te doen (ja, ook hieperdepieper D*N) ::regenboog::

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #871 Gepost op: 21-11-2010, 09:11:04 »
Dat was een heel spannend spelletje. Hopelijk kunnen we vanmiddag nog een paar spelletjes spelen, mits we natuurlijk nog op Zuid zitten!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #872 Gepost op: 21-11-2010, 11:02:02 »
* Commentaar van een kijker

::rofl:: Die Ycaris levert goede televisie op! Die zou haar eigen kinderen nog verkopen voor de overwinning ::ok:: en wíe Ycaris nu eigenlijk is... het blijft onduidelijk ::rofl:: Die mag er in ieder geval nog wel even in blijven voor mij...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Dolfie

• Forumlid
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #873 Gepost op: 21-11-2010, 11:26:38 »
Ycaris, ik meen iets gehoord te hebben over stijgende kijkcijfers....... Weet jij daar meer van?

Een of andere dwaas heeft het nogal eens over jou :o

Zijn er nog hapjes over of moet ik weer mijn eigen eten bij elkaar scharrelen???
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #874 Gepost op: 21-11-2010, 14:08:45 »

Heeee, Daisy ligt eruit. Dat is toch wel onverwacht eigenlijk. Nou ja, ze kan met opgeheven hoofd vertrekken IMHO. Ze heeft gevochten als een leeuw... (of zou het vooropgezet spel zijn van de spelleiding omdat ze gezien hebben dat Daisy opeens een Samsung GSM op het eiland gesmokkeld had)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #875 Gepost op: 21-11-2010, 14:14:47 »

Heeee, Daisy ligt eruit. Dat is toch wel onverwacht eigenlijk. Nou ja, ze kan met opgeheven hoofd vertrekken. Ze heeft gevochten als een tijger... (of zou het vooropgezet spel zijn van de spelleiding omdat ze gezien hebben dat Daisy opeens een mobiel op het eiland gesmokkeld had)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dolfie

• Forumlid
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #876 Gepost op: 21-11-2010, 14:28:02 »
verdorie Daisy............

Hoe kan dat nou? Wie geeft Daisy rode stemmen ???
Dit was wel het laatste wat ik verwacht had :(

En van wie heb ik een rode stem gekregen, en waarom? Ik kook iedere avond de lekkerste maaltijden voor jullie..... Is er dan toch iemand die mijn eten niet lekker vindt?

::zwaai:: Daisy, tot snel ::hug::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #877 Gepost op: 21-11-2010, 14:30:00 »
* commentaar van een kijker...

potjandikkie Daisy er uit en dolfie een rode stem...hoe kan dat nou?
Daisy ik ga je missen... :\'( ::hug::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #878 Gepost op: 21-11-2010, 14:32:48 »
Dank je wel, Daisy, voor de fijne tijd samen op dit eiland! ::hug::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #879 Gepost op: 21-11-2010, 14:33:41 »
Als jullie me echt zo gaan missen, had me er dan niet uitgestemd. ;)

Ik zal het eiland missen.

Tot later allemaal! ::zwaai::