Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
DAG D*N, IK HAD ME VERHEUGD JE WEER TE ZIEN! JAMMER, VEEL PLEZIER MET IBUNG, DOLFIE EN DE ANDEREN OP PARADISE SWIFTY. (KOM GERUST EENS LANGS ZWEMMEN )
ja, sorrie, je zal de komende tijd wel om 9 uur naar bed moeten, bord leeg eten, niet met volle maag zwemmen enzo. Sterkte
Kan je met de polonaise na de samensmelting dan even niet meedoen, Schulz? Anders liggen we er allemaal uit en driemaal raden wie dan de winnaar is.
DAG M@RI@NNE, IK HAD ME VERHEUGD WEER MET JE TE DANSEN BIJ HET VERSMELTINGSFEEST (iedereen waarmee ik dans rent meteen naar Paradise Swifty )
Jammer D*N dat je eruit ligt... We zullen je gezwem naar Zuid gaan missen. En M@Ria@nne, jammer dat je door een wiskundeopgave eruit moet vliegen...
Jongens, ik moet even van de schrik bekomen hoor. Dat D*N zou moeten vertrekken was wel een beetje te voorzien (sorry D*N), maar m@ri@nne!?!?! Die heeft toch zo een geweldige telepatische connectie met het vasteland ? Of zou ze die niet gebruikt hebben en helemaal zelf gerekend hebben? Sneu hoor: door een overneemfoutje Twee fanatieke deelnemers weg op Zuid. Och kijk, daar komen ze net langsvaren Daaaaag D*N en M@ri@nne! Rust lekker uit op Paradise Swifty. Jullie hebben zo hard gewerkt. Ieder op zijn eigen wijze Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaag Hè, echt jammer dat ze weg zijn. Maar één voordeel: wij zijn nog met zijn vijven .
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
985 gasten en 2 vaste bezoekers