Auteur Topic: De biechtstoel  (gelezen 38109 keer)

Offline Schulz

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtstoel
« Reactie #140 Gepost op: 3-11-2010, 16:53:46 »
Oh Biechtstoel,

Ik voel de neiging om Ycaris aan te sporen tot allerlei slinks gedrag.

Maar ik zal het onderdrukken!
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #141 Gepost op: 3-11-2010, 22:38:23 »
 ::spook:: ::spook:: ::spook:: Bierstoel?
Aaaaach biechtstoel....
De koekoegeest weet het..  ::jaja:: ::jaja::
Biechtstoel, koekoegeest weet dat .322ngr.j;. plots zijn dinges niet meer werkt ,hgy§è(z
Maar jullie,sloebers worden in het oog gehouden hoor  ::jaja::  ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook::

Offline m@ri@nne

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #142 Gepost op: 3-11-2010, 23:12:52 »
Lieve biechtstoel, ik heb toch nog steeds het idee dat het hier zo af en toe flink spookt ::spook::

waarschijnlijk heeft deze spook er ook voor gezorgd, dat er een verstoring kwam in kamp zuid, en we daardoor de proef hebben verloren :(

Helaas moet er nu iemand naar huis, ik hoop dat ik nog even mag blijven, het bevalt mij hier nog veels te goed.

Dat de rode stemmen voor mij nog even wegblijven  ::regenboog::

::zwaai::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 3-11-2010, 23:18:05 »
Lieve biechtstoel,

Ik baal er zo van dat we deze opdracht verloren hebben.. :( Ik heb niet eens mee kunnen puzzelen want t andere kamp was veel te snel.
Nu een stemming, ik hoop dat de rode stemmen mij nog even bespaard worden. Ik kon de laatste tijd helaas niet zo veel online zijn met ik ben van plan om er vanaf nu weer volle bak tegenaan te gaan! Het is veel te leuk en gezellig op het eiland. (en het fruit is zo lekker!

Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #144 Gepost op: 3-11-2010, 23:38:28 »
Zo biechtstoel ik kom ook weer eens buuten. Deze week moeten we iemand wegsturen, dat is echt heel balen! Ineens moeten wij ons zorgen maken over de stemming! Weet ook helemaal niet wie ik kwijt wil, samenwerking is misschien niet onze sterkste kant in opdrachten maar op het eiland gaat dat prima ::ok::
Nu ga ik 'lekker' slapen. Heb morgen vroeg een expeditie op de planning staan ::zwaai::

Online LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #145 Gepost op: 4-11-2010, 15:40:12 »
Beste biechtstoel,

Nu ben ik totaal niet bang voor zogenaamde geesten, maar het begint hier wel erg te worden... Ik vraag me af waarom deze spoken ook naar kamp Zuid lijken te komen... Waarom blijven ze niet lekker op kamp Noord?
Ich bin ein Bärliner!

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #146 Gepost op: 4-11-2010, 18:13:42 »
Helaas, net niet gered. Ik was er al bang voor. Dat ik niet zo veel online was heeft me toch genekt... Jammer dat jullie het niet meer met me zagen zitten.. :(
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 4-11-2010, 18:15:54 »
Helaas, net niet gered. Ik was er al bang voor. Dat ik niet zo veel online was heeft me toch genekt... Jammer dat jullie het niet meer met me zagen zitten.. :(

::hug:: sorry :(
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 4-11-2010, 18:18:59 »
Dag -ELISE-,

je mag weer lekker eten, bed om in te slapen, vanavond ER kijken EN weer praten met Koekoe en reaver.
Elk nadeel heb se voordeel.

Offline Dolfie

• Forumlid
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #149 Gepost op: 4-11-2010, 18:22:59 »
beste biechtstoel,

Dat was dan onze eerste eilandraad. En wat voor één.......... poehee, ik had de stemming door mijn mede-kampgenoten heel anders verwacht :(

Elise weg, Ibung in de gevarenzone..... Ik weet niet wat ik er van moet denken eigenlijk...
Ik heb vreselijke buikpijn overgehouden aan deze dag. Het is zo moeilijk om iemand weg te moeten stemmen, of nog erger: zelf weggestemd worden. Want dat had natuurlijk ook heel goed kunnen gebeuren.
Gelukkig mag ik nog even blijven. Morgen weer een nieuwe opdracht, dus we gaan er dan zeker keihard tegenaan.
Vanavond kruip ik vroeg in mijn hangmat, in de hoop dat ik me morgen weer helemaal fit voel.

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 4-11-2010, 18:33:58 »
Dat wegstemmen is idd een nare ervaring. Ik heb op Elise gestemd, maar nu ze weggaat heb ik er toch buikpijn van :(

Sorry Elise, het ging niet om jou persoontje, het was puur het wat minder beschikbaar zijn dan de anderen.
Hopelijk kan ze het mij vergeven.

Nu moeten we weer verder met eentje minder in ons kamp, we zullen Elise missen. :(

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 4-11-2010, 19:03:00 »
Dat wegstemmen is idd een nare ervaring. Ik heb op Elise gestemd, maar nu ze weggaat heb ik er toch buikpijn van :(

Sorry Elise, het ging niet om jou persoontje, het was puur het wat minder beschikbaar zijn dan de anderen.
Hopelijk kan ze het mij vergeven.

Nu moeten we weer verder met eentje minder in ons kamp, we zullen Elise missen. :(

::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: Elise....een goede raad van de koekoegeest....vertrouw nooit oude wijven......

En wie er als volgende uitgaat is........... Tja,ik ben geen roddeltantegeest he  ::)

Tot spooks  ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook:: ::spook::

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #152 Gepost op: 4-11-2010, 19:30:53 »
En nu is het tijd voor!!

Weg met dan enge spook hier >:D

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 4-11-2010, 19:35:59 »
En nu is het tijd voor!!

::rofl::

Online Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #154 Gepost op: 4-11-2010, 19:52:22 »
Dag Elise :: ::zwaaisip::

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 4-11-2010, 20:12:10 »
doei elise :(.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #156 Gepost op: 4-11-2010, 20:16:42 »
En nu is het tijd voor!!

::rofl:: ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 4-11-2010, 21:32:34 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #157 Gepost op: 4-11-2010, 21:20:25 »
ok, nu moet ik nog harder na gaan denken over mijn positie. geen idee waar het aan ligt dat ik met de hakken over de sloot ben. nou ja, ik heb wel een idee;  omdat ik een "wat" oudere vrouw ben. die gaan er als een van de eersten aan in dit spel.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Online LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #158 Gepost op: 5-11-2010, 12:31:05 »
Dat was me inderdaad een hele spannende eilandraad. Gelukkig mag ik me weer gaan inzetten voor de volgende proef. Jammer dat we dat zonder Elise moeten gaan doen, maar ik denk inderdaad dat haar afwezigheid haar genekt heeft. Sorry...

Maar goed, we moeten weer aan de gang gaan en ons gaan voorbereiden op de nieuwe opdracht! Ik heb er heel veel vertrouwen in, dat we dit keer niet weer naar de eilandraad moeten gaan! Succes, mede-zuiderlingen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Rutg3rDutchWolf

• Forumlid
  • MWAM
« Reactie #159 Gepost op: 5-11-2010, 18:59:41 »
En nu is het tijd voor!!

We came, we saw, we kikt his ass!
Why don't I ever listen to me?