hallo!!!!!!!!!!!!!!! wegaan het weer over eten hebben hoor niet over niet-eten!!!
Vandaar dat ik zei: "het gaat er niet zozeer om hoeveel je eet, maar om
wat je eet.
Lijnen betekent niet dat je niet moet eten, maar andere dingen moet eten.
Soms heb ik gewoon zin om 's avonds wat te knabbelen. Ik heb maar gewoon soepstengels gekocht. Heb ik toch wat en het is nog best te eten ook
Advies: Water en fruit. Zoveel je wilt!
Veel lekkerder en gezonder dan die gore soepstengels.
Ja hehe dat snap ik zelf ook wel!!
Even voor de goede orde: ik heb nog nooit van m'n leven slimfast gegeten, totdat ik het gisteren in de reclame zag staan en dacht: ik probeer eens een zakje (dat was dus eens en nooit weer!!!)
Theoretisch heb je natuurlijk helemaal gelijk Malc, maar ik ben ook nog een mens en dingen 'voorgoed uit mijn voedingspatroon schrappen' dat kan ik gewoon niet. Ik ben het afgelopen jaar 10 kilo afgevallen dus zo heel slecht ben ik niet bezig, dacht ik zo.
10 kilo is heel goed Pino! Dan heb je geen enkele reden om ook maar die Slimfast aan te raken.
Veel mensen willen te snel en teveel kilo's willen afvallen. 10 kilo in 1 jaar is echt prachtig!
Nog even over dingen voorgoed skippen uit je voedingspatroon: Met "voedingspatroon" bedoel ik je dagelijkse en wekelijkse patroon. Je mag best eens uitzonderingen maken(niet teveel natuurlijk). Ik zei al dat je tijdens een verjaardag best een punt taart mag. Pas als je iedere week naar een verjaardag gaat, dan moet je die punt laten staan. Want dan zit die in je "patroon".
Ik heb wel een keer maaltijdrepen gekocht. Stond er op de verpakking dat je er 1 per maaltijd mocht. Maar ik vond ze lekker en bovendien stilt zo'n ding de honger ook niet echt, dus at ik er twee.
Idd. :-\ Ik zei al: bruinbrood! Dat verteert langzaam en stilt dus de trek. Crackers, witbrood, maaltijdrepen etc. bevatten wel de energie, maar stillen niet de trek. Weg ermee!
Ik ben ook dol op kaas. Talpa, ben jij toevallig ook geboren in Alkmaar(kaasstad)? kaas op een bruine boterham is niet zo erg. Maar tussendoor is fout.