Poll

Wie is.... de mol 2011?

Patrick
50 (80.6%)
Art
12 (19.4%)

Totaal aantal stemmen: 62

Auteur Topic: Wie is.... de mol 2011?  (gelezen 177789 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #260 Gepost op: 31-01-2011, 18:34:03 »
Altijd al gedacht dat de mol best een rood scherm kan krijgen en daarna weer terugkomt. Maar 2x een rood scherm en dan tijden later terugkomen had zelfs ik niet verwacht  ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #261 Gepost op: 31-01-2011, 18:36:39 »
whhaahahahah

kan een mol dan een rood scherm krijgen ::)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #262 Gepost op: 31-01-2011, 18:42:09 »
whhaahahahah

kan een mol dan een rood scherm krijgen ::)
Volgens mij is er afgelopen fandag of die daarvoor gezegd dat er nooit gezegd is dat dat niet kan. Wat opzich niet betekend dat het wel kan. De mol verlaat in elk geval nooit het spel.

Volgens mij zijn er gewoon twee mollen, waarvan één PJH is.  :P

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #263 Gepost op: 31-01-2011, 18:51:28 »
Volgens mij zijn er gewoon twee mollen, waarvan één PJH is.  :P

Nee, Anton em is.  ::ohno::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #264 Gepost op: 31-01-2011, 18:57:22 »
::rofl::

::sorry:: nu weer ontopic ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #265 Gepost op: 31-01-2011, 19:00:41 »
Soundissem

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #266 Gepost op: 31-01-2011, 19:01:24 »
Okay..... de mol is............

Pepijn
[/font][/color]
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #267 Gepost op: 31-01-2011, 19:22:46 »
Anna, Anna, Anna, Anna, Anna!

 ::ok::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #268 Gepost op: 31-01-2011, 19:24:09 »
ZOMG na vakantie in Tsjechië en nu ziekte (griep bah  >:( ) eindelijk weer bij op het forum!

Mijn pool mol blijft nog steeds Soundos omdat ze ondanks weinig opvallende zaken nog steeds een beetje verdacht is, maar ik begin Patrick meer en meer te verdenken. Het feit dat de 'Wie is de Mol Patrick' vraag bij de molboekjes in aflevering 4 zo 'knullig' gemonteerd is helpt me hierbij, en natuurlijk alle opvallende zaken die hij doet om te mollen, te veel om op te noemen.

Laten we zeggen dat ik voorlopig met een lonkend oog naar de Patrick tunnel kijk :)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #269 Gepost op: 3-02-2011, 00:28:17 »
Het is spannend deze week..... nog 1 stem en Pepijn is weer langszij  ::pinokkio::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #270 Gepost op: 3-02-2011, 10:15:44 »
Ik zit enorm in de Patricktunnel!
Sterker nog, ik weet het zeker!
En dan overdrijf ik niet, ik heb echt het gevoel dat het al zeker is!
...óf niet!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #271 Gepost op: 3-02-2011, 10:25:22 »
Ik ook maar dan met Pepijn  ::rofl::

Zekersteweten  ::jaja:: ::trots:: ::vergroot:: ::) ::tandpastasmiley:: ::joehoe::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #272 Gepost op: 3-02-2011, 16:14:39 »
Patrick of Pepijn. Ze gaan al een tijdje aardig gelijk op en ik verwacht ook niet dat ze er snel uit zullen liggen.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #273 Gepost op: 3-02-2011, 16:17:42 »
Patrick! En daarachter nog eerder Anna dan Pepijn.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #274 Gepost op: 3-02-2011, 16:21:11 »
Patrick! En daarachter nog eerder Anna dan Pepijn.

Patrick, dat kan ik nog begrijpen..  ::)

Maar waarom eerder Anna dan Pepijn? Dan ben ik heel benieuwd wat voor molsacties Anna heeft uitgevoerd want kennelijk zijn ze mij allemaal ontgaan.  ;D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #275 Gepost op: 3-02-2011, 16:25:54 »
Heb bij het begin van de nieuwe poll op Pepijn gestemd uiteraard. Maar namate de week vorderde, hoe meer ik las her en der plus de testhint deed mij besluiten Patrick als mol te nemen. Vrees dat als ik bij Pepijn was gebleven ik net zoals met Roderick (widm6), Anniek (widm9) & Sanne (widm10) destijds naast de mol grijp. Dit keer dus eens niet. Nuja, daar ga ik vanuit maarja niets is wat het lijkt in widm tot de finale geweest is enzo  ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #276 Gepost op: 3-02-2011, 16:38:03 »
Ook ik ga voor patrick
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline kloas

  • Winnaar pool WIDM 2010
  • Forumlid
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #277 Gepost op: 3-02-2011, 16:41:05 »
Wat mij betreft Pepijn of patrick, met Soundos als outsider. De rest heb ik als mol afgeschreven.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #278 Gepost op: 3-02-2011, 16:51:39 »
Maar waarom eerder Anna dan Pepijn? Dan ben ik heel benieuwd wat voor molsacties Anna heeft uitgevoerd want kennelijk zijn ze mij allemaal ontgaan.

In aflevering 1 gaat ze met Miryanna die er niks van snapt en als eerste in de vrijstellingsopdracht,

In aflevering 2 heeft ze net als Pepijn een goede contactadvertentie, voegt niets aan informatie toe bij de tweede opdracht en bij de derde opdracht toont ze een bepalende rol.

In aflevering 3 blijkt ze goed te kunnen schilderen en is weinig creatief bij het verzinnen van een act.

In aflevering 4 zit ze in de winnende bus en op het koord kan ze hebben ingeschat dat Miryanna en Soundos niet durfden.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #279 Gepost op: 3-02-2011, 18:41:56 »
In aflevering 1 gaat ze met Miryanna die er niks van snapt en als eerste in de vrijstellingsopdracht,

Kan je net zo goed uitleggen als kandidaat natuurlijk. Want wat Hanna zei klopt natuurlijk wel, in principe moet iemand die het begrijpt gekoppeld worden aan iemand die het niet begrijpt.

Citaat
In aflevering 2 heeft ze net als Pepijn een goede contactadvertentie, voegt niets aan informatie toe bij de tweede opdracht en bij de derde opdracht toont ze een bepalende rol.

Ze komt met het voorstel van de groep in twee te splitsen bij het stilleven als je dat bedoelt?
Ook dat kan je prima uitleggen als kandidaat-actie aangezien het in principe een structurerende opmerking is. Het is inderdaad veel efficienter als de helft op het ene en de andere helft op het andere let.

Het zou voorkennis kunnen zijn in de zin dat iedereen door elkaar gaat wandelen. Maar het kan ook gewoon kandidaats zijn. Heeft haar antwoord zelf goed al zegt dat op zich weinig want de kans dat de anderen het na haar allemaal goed gaan hebben is dan nog klein.

Citaat
In aflevering 3 blijkt ze goed te kunnen schilderen en is weinig creatief bij het verzinnen van een act.

Tja. Er is natuurlijk altijd wel een kans dat er 1 op de 9 tussenzit die goed kan tekenen. Daar kan zelfs bij de opdrachten rekening mee gehouden zijn.

Maar alles kan je net zo uitleggen als je wilt. Zo zitten die opdrachten nu eenmaal in elkaar.

Citaat
In aflevering 4 zit ze in de winnende bus en op het koord kan ze hebben ingeschat dat Miryanna en Soundos niet durfden.

Geldt voor iedereen.

Ik vind wel dat je makkelijk voorbijgaat aan een aantal dingen. Zoals haar pertinente antwoord dat ze voor Beatrix moesten gaan bijvoorbeeld (nadat Miryanna dit opperde). Waarom niet met de verkeerde suggestie meegaan van Patrick in dat geval.

En op de touwen er zonder enige slag of stoot overgaan. Ik zie haar daar niks mols doen. Geen angst veinzen oid, of langzaam erover gaan en het moeilijker laten lijken. Ze staat iedereen luidkeels aan te moedigen.

Niet om het een of ander maar ik zie echt niet waarom Anna meer in aanmerking zou komen dan Pepijn gewoon gebaseerd op de 'feiten' zoals die aan ons gepresenteerd worden in de serie.

Maar soit. ;D
« Laatst bewerkt op: 3-02-2011, 18:45:26 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)