Poll

Wie is.... de mol 2011?

Patrick
50 (80.6%)
Art
12 (19.4%)

Totaal aantal stemmen: 62

Auteur Topic: Wie is.... de mol 2011?  (gelezen 177810 keer)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #280 Gepost op: 3-02-2011, 19:25:15 »
Maar soit.

Ik denk niet voor niks dat Patrick de mol is. Ik zou het haast hopen dat ie eruit vliegt.
;)

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #281 Gepost op: 4-02-2011, 13:34:44 »
Ik ga al vanaf afl 3 voor Pepijn.  :D

Soundos denk ik nu toch echt niet, en Patrick en Art worden teveel in beeld gebracht als mol. :P

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #282 Gepost op: 4-02-2011, 13:45:56 »
Patrick of Pepijn. Wanneer ik deze week alles heb teruggekeken hoop ik definitief mijn mollenknoop door te hakken.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #283 Gepost op: 4-02-2011, 15:22:20 »
Dacht ik eindelijk zeker te zijn qua keuze van Pepijn naar Patrick. Na aflevering 5 ben ik weer terug bij af. Patrick of Pepijn, wie van de twee. Karin noch Soundos zijn de mol. Karin niet omdat ze nauwelijks verdachte acties heeft, veel geld heeft bijgedragen en zich op en top als kandidaat gedraagt. Soundos niet, omdat zoals in haar topic al geconcludeerd is dat door haar gedrag in aflevering 5 ze echt niet de mol kan zijn.

Art is captain obvious to the rescue all over again. Of moet ik zeggen: mole obvious :P Hoe dan ook.. als Art echt de mol blijkt te zijn issie voor mij Yvon de II. Dan kan ik vanaf aflevering 1 al dingen aanwijzen die aan te merken zijn als mollenstreken. Dat + alle hints/verwijzingen naar hem geeft mij genoeg reden om hem niet te verdenken.

Anna is voor mij nooit in beeld geweest als molverdachte. Die doet er alles aan om zo ver mogelijk te komen in het spel en wil graag dat opdrachten slagen. Daarnaast zie ik bij haar weinig acties die je kunt aanduiden als mollenstreken. Nee, Anna mag van mij zonder meer in de finale terecht komen, maar als mol zal zij zich niet gaan onthullen. Eerder als de verliezer dan wel winnaar.

Blijf je zitten met Pepijn of Patrick. Hebben ze toch wel slim gedaan, net zoals toen met WIDM6. Kamp Roderick vs kamp Milouska  ::rofl:: Bij beide heren kun je genoeg acties aanwijzen als mollenstreken. Beide heren hebben bar weinig tot dusver in de pot gebracht. Ok, dat is met aflevering 5 verandert maar dan nog. Meende eruit te zijn door definitief voor Patrick te gaan, maar dankzij aflevering 5 twijfel ik weer. Als een van hen uit het spel ligt zal dat in elk geval genoeg verduidelijken voor mij en vele anderen denk ik zo ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #284 Gepost op: 4-02-2011, 18:38:46 »
Nu Jan weg is:

Art of Patrick ::jaja::
🜃

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #285 Gepost op: 4-02-2011, 18:56:44 »
Ik ga al vanaf afl 3 afl 1 voor Pepijn.  :D

Soundos denk ik nu toch echt niet, en Patrick en Art worden teveel in beeld gebracht als mol. :P

Exact. Ik moet zeggen dat ik wel steeds blijf twijfelen. Er is best wat te zeggen voor Patrick ook, maar precies wat je zegt Patrick wordt wel duidelijk naar voren geschoven nu.

Daarnaast vind ik dat hij enkele acties zou hebben die ik wat dubieus vind als mol, zoals een tweede joker geven (wat niet nodig was) en ook nu weer, de manier waarop hij Art benadert.

Als Art hierop in was gegaan dan was dat een behoorlijk dik-erbovenop-liggende molsactie geweest die direct aan hen beide toe te schrijven was geweest.

Art ging er niet op in maar dan nog steeds is het zo dat hij 'exposure' krijgt tot de mogelijke molsactie en mol-identiteit van Patrick (voor de tweede keer na die jokers dus) die de rest niet heeft.

Nu is widm niet altijd een eerlijk spel, soms ronduit oneerlijk - maar een dergelijk grote rol heeft de mol nog nooit gespeeld bij de kansen van een kandidaat om hem/haar te ontmaskeren.

Mocht dit het geval blijken en Patrick wel de mol blijken dan vind ik dat een dubieuze tendens.  ::ohno::

Ik blijf dus voorlopig bij 'Peppie'.  ;D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #286 Gepost op: 4-02-2011, 19:03:44 »
Wij molloten zitten wat mij betreft nog niet geheel op het juiste spoor maar Pepijn is wel weer aan het inhalen  ::trots:: Vorige keer was het 22-14 voor Patrick. Dit keer had Pepijn er 22. Alleen meer stemmen dus Patrick 27! En Jan was het dus niet, wat wisten we dat ook weer goed  ::jaja::

Wie is.... de mol 2011?
Anna    - 8 (10.5%)
Jan    - 2 (2.6%)
Pepijn    - 22 (28.9%)
Patrick - 27 (35.5%)
Soundos - 5 (6.6%)
Art    - 10 (13.2%)
Karin    - 2 (2.6%)
   
Totaal aantal stemmen: 76
« Laatst bewerkt op: 4-02-2011, 19:05:45 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #287 Gepost op: 4-02-2011, 19:06:33 »
Niet meer Anna. Wat het wel wordt moet ik nog even rustig over na denken: Pepijn, Patrick of Karin.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #288 Gepost op: 4-02-2011, 19:11:21 »
ik blijf in mijn Anna tunnel :P
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #289 Gepost op: 4-02-2011, 19:18:43 »
Wie schrijf ik af als mol en waarom:
Soundos niet de mol: Een mol laat niet 2x een opdracht schieten
Anna niet de mol: Tot voor de afl. van gister was anna mijn nr 3 mol maar een mol pakt geen kokertjes en dat deed Anna wel
Karin niet de mol: Pakte 3000 euro in afl 1 en probeert te veel de mol te spelen. Dat zorgt ervoor dat de kandidaten haar ook verdenken in het spel.
Art niet de mol: Art heeft al heel veel molacties op zijn naam, maar gister werd het wel te duidelijk in beeld gebracht(met het fototoestel) (Nu was de actie van kim vorig jaar in de eerste afl ook overduidelijk)

Wie is de mol en waarom: Patrick of Pepijn.
Al van voor het begin van de serie, en in afl 1 tot 5 is patrick mijn mol, maar ook hij haalde gisteren voor de eerste veel geld op, zag de paaltjes en was erg fanatiek. Toch vertrouwen mensen hem en molt hij er flink op los.(zoals bijvoorbeeld: onduidelijk systeem vuurwerkopdracht, onduidelijke beschrijving bij theateropdracht, elvis in willen brengen als er al over beatrix wordt gesproken en 8 meter afleggen waar hij dacht het wel aan te kunnen)
Wanneer er dan weer iets gebeurd is heeft hij altij een mooi verhaal klaar.
Terugkomend op de paaltjes uit de opdracht met de jeeps zou hij natuurlijk goed zijn best kunnen doen om vertrouwen te winnen en omdat hij als mol weet dat in de volgende aflevering de pot wellicht wordt leeggetrokken door de executie.

En pepijn, hij valt soms niet op maar saboteert de boel ook waar hij kan (het liegen over het laatste lege mandje, een toevoeging maken aan het verschil, de opdracht met de 111 meter waarin hij doet alsof het heel moeilijk is op het touw te staan, de paarden opdracht waarin hij alle koeien door elkaar liet lopen en dat hij tijdens de opdracht met de jeeps achter Anna aanrende om het geld te pakken)

Kortom, Naar mijn idee zijn Anna, Soundos, Karin en Art dus NIET de mol. En is de mol Patrick of Pepijn. (eventueel Art vanwege zijn vele molacties en heeft bijna geen geld in de pot gebracht)
Wie weet wat voor acties er nog volgen in de volgende aflevering. Misschien dat die meer duidelijkheid zal brengen. Ik ben benieuwd wie zich hier wel of totaal niet in kan vinden
« Laatst bewerkt op: 4-02-2011, 19:31:26 door mollenvanger20 »

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #290 Gepost op: 4-02-2011, 19:23:07 »
ik blijf in mijn Anna tunnel :P
Ik heb nog niet alles op het forum doorgelezen dus misschien sla ik nog weer om, maar de optelsom van het geld dat dankzij haar binnen wordt gehaald wordt nu wel erg hoog. Het enige excuus wat ik op dit moment kan bedenken is dat ze de term "vrijstelling" verkeerd heeft opgevat en dat ze dacht ook een vrijstelling te hebben van haar molschap. Met goede argumenten ben ik nog om te praten.

Ik denk trouwens dat ik haar wel als mol laat staan in de pool, want nu is het toch echt te laat om te switchen naar de goed gevulde Pepijn en Patrick tunnels.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #291 Gepost op: 4-02-2011, 19:27:27 »
Patrick blijft de Mol.
Ik denk dat hij bij de jeepopdracht de held wou spelen door elk paaltje op te merken om vervolgens het tijdslimiet te overschrijden.
Alleen jammer dat ik het nu al weet  ;D
...óf niet!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #292 Gepost op: 4-02-2011, 19:32:30 »
Ik heb nog niet alles op het forum doorgelezen dus misschien sla ik nog weer om, maar de optelsom van het geld dat dankzij haar binnen wordt gehaald wordt nu wel erg hoog. Het enige excuus wat ik op dit moment kan bedenken is dat ze de term "vrijstelling" verkeerd heeft opgevat en dat ze dacht ook een vrijstelling te hebben van haar molschap. Met goede argumenten ben ik nog om te praten.

Ik denk trouwens dat ik haar wel als mol laat staan in de pool, want nu is het toch echt te laat om te switchen naar de goed gevulde Pepijn en Patrick tunnels.
die kokertjes vind ik dus echt een waardeloze reden om iemand af te schrijven, als zij ze niet had gepakt had een ander ze gepakt
sowieso vertrouw ik de groep van Anna/Pepijn/Karin niet, het kan maar zo dat één van hen gewoon de kokertjes van het andere team heeft gepakt en weggesmeten

foto's is idd raar dat ze 2 goed had, maar waarschijnlijk waren er geen andere woorden in de tekst die er op leken en zou het niet geloofwaardig zijn als ze die fout had

die laatste opdracht heb ik eigenlijk niemand of iedereen zien mollen
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline didiroze123

  • Forumlid
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #293 Gepost op: 4-02-2011, 19:38:25 »
ik heb gekozen voor Patrick .
Pepijn verdacht ik in aflevering 1.
maar dat klopte dus niet. ::oink::
Mijn zus verdacht art .
Maar haar ideetje klopte niet.
Daarom verdenk ik Patrick.
Trouwens twittert Patrick wel eens iets?
Of heeft hij het te moeilijk met de mol te zijn...



Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #294 Gepost op: 4-02-2011, 19:43:07 »
hij twittert wel maar heel weinig   pindas01 is zijn twitternaam.
Hij twitterde op 9 dec, 6 januari en 13 januari.....
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #295 Gepost op: 4-02-2011, 20:21:10 »
Tegen beter weten in zeg ik nog steeds Art. Maar Anna en Pepijn staan op zo goed als gelijke hoogte. Patrick zou misschien nog kunnen, maar Soundos en Karin zijn (zover definitief bij de mol definitief is) definitief niet de mol!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #296 Gepost op: 5-02-2011, 10:33:17 »
1. Pepijn
2.-
3.-
4.-
5.-
6.-
7.-
8.-ach, vooruit, Patrick geef ik nog een kansje  >:D :P ::hypocriet::

Maar na al die gevonden paaltjes kunnen we Patrick ook wel afschrijven nu... welke mol geeft nu het ene na de andere paaltje aan???

Nee dan Pepijn die wel met het geld komt aanzetten maar pas nadat hij het door Patrick aangewezen geld ophaalt (en onder zijn toeziend oog helaas niet kon wegmaken) en het geld van Anna afpakt om met de eer te strijken  ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #297 Gepost op: 5-02-2011, 11:12:51 »
Er vallen nog steeds kandidaten die ik niet verdenk af, dus verandert er nog niks aan m'n top 3: Patrick, Pepijn en eventueel Art. (Wat betreft het geld dat Patrick binnenhaalt ben ik het met polidoli eens, maar wat mollenvanger20 zegt kan natuurlijk ook.)
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #298 Gepost op: 5-02-2011, 18:50:27 »
Na een tweetal dagen nagedacht te hebben heb ik mijn molvacuüm opgevuld, het wordt Pepijn!

Hij stond al een tijdje stabiel hoog op mijn verdachtenlijstje, terwijl ik met de rest flink heb zitten schudden (Patrick stond bijv. pas sinds aflevering 4 in de top 3, daarvoor heel laag).
Eén van de voornaamste redenen om voor Pepijn te gaan (los van mijn gevoel) is de opdracht bij Puetra del Diablo van aflevring 4. Volgens mij krijgen we hier beelden te zien die normaal gesproken in de laatste aflevering getoond worden en stukjes van zijn molbiecht. We horen hem onder andere zeggen: "nu nog even vallen," en een molbiecht "toen heb ik mij weer zo dramatisch mogelijk op de kabel gehesen" (oid). Is dit niet gewoon waar "iets is wat het lijkt" op slaat?

Anyway... voor nu gaat mijn stem naar Pepijn.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #299 Gepost op: 5-02-2011, 23:29:08 »
Na deze aflevering verdenkt op hyves gewoon 50% Art, haha!
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)