Poll

Wie is.... de mol 2011?

Patrick
50 (80.6%)
Art
12 (19.4%)

Totaal aantal stemmen: 62

Auteur Topic: Wie is.... de mol 2011?  (gelezen 177765 keer)

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #340 Gepost op: 17-02-2011, 23:02:28 »
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #341 Gepost op: 18-02-2011, 12:37:15 »
Ben blij dit nog even te kunnen melden:

Wie is.... de mol 2011? PEPIJN :)!!!

Anna  6 (7.7%)
Pepijn  25 (32.1%)
Patrick  23 (29.5%)
Soundos  6 (7.7%)
Art  10 (12.8%)
Karin  8 (10.3%)
 
Totaal aantal stemmen: 78

Had de neiging hem ook bij de nieuwe poll nog te laten staan maar heb me kunnen weerhouden  :-[
 
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #342 Gepost op: 18-02-2011, 12:48:46 »
Weet je wat? Ik verander van mol. Ik heb al op Patrick gestemd en Soundos staat nog op 0, maar die is de mol. Mede ingegeven omdat er zoveel mensen op Patrick zitten; dat kan nooit de bedoeling zijn.

Een weekje hints vinden bij Soundos heeft me weer bij Patrick gebracht.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #343 Gepost op: 18-02-2011, 15:33:36 »
anna toch maar, ik vind het niet leuk als patrick de mol is, bevoordeeld art gewoon echt te veel met jokers

de andere 3 had ik toch eigenlijk al afgeschreven (hoewel soundos het ook zo kan zijn)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #344 Gepost op: 18-02-2011, 16:37:38 »
ik denk patrick of soundos (toch weer terug gaan ?)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #345 Gepost op: 18-02-2011, 19:12:11 »
Hi Lightman! Ook dit forum gevonden?

Trouwens, zolang hij er in blijft blijf ik zeggen dat Art de mol is!
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #346 Gepost op: 18-02-2011, 19:40:46 »
mmm toch Anna dan maar?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #347 Gepost op: 18-02-2011, 20:06:33 »
Soundos is het niet, want die is te veel kandidaat. Ze staat te vaak aan de kantlijn (Ja, dit geldt maar voor één opdracht, maar ze is ook niet echt betrokken bij groepsindelingen en taktiek bespreken).

Art is te overdreven voor een mol en Jan ligt uit het spel.

Karin kan het ook niet zijn omdat 2 of 3 kandidaten op haar zaten toen ze er uit vlogen.

Patrick en Anna blijven dan over.
Er is veel te zeggen voor Patrick als mol. Hier wordt hij al lang behoorlijk verdacht, maar bij minder fanatieke fans veel minder. Hij heeft voldoende verdachte dingen gedaan en is niet uit te sluiten door stemgedrag van afvallers. Toch zie ik er tegen op om hem als mol te kiezen. Onder het motto "alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee" staat het me gewoon tegen om met de massa mee te gaan. Daarnaast blijf ik toch een beetje zitten met zijn complotje met Art uit aflevering 2 en de mate waarin hij Art bevooroordeelt.

Ik ga dus weer terug naar Anna als mol, misschien wel tegen beter weten in. Op zich vond ik haar vooral in aflevering 5 geen mol, verder heeft ze mogelijkheden gehad om te mollen, vooral door beinvloeding van anderen. Ik moet wel toegeven dat er weinig acties van haar te zien zijn geweest, maar met wat fantasie kan je wel dingen bedenken die ze in het geniep gedaan heeft om opdrachten te saboteren. Ze zet vaak de trend voor een opdracht en die trend is niet altijd gunstig voor de pot.
Ik ben wel een beetje bang voor volgende week, die afvallers hint met de nummering van de testvragen zit toch wel aardig in elkaar. En verder hebben we natuurlijk nog...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Conclusie: Anna is mijn mol!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #348 Gepost op: 18-02-2011, 20:15:10 »
Ik ben het dus volledig met je eens Rat, dit is echt precies hoe ik al 2 a 3 weken aan het denken ben
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Ohmiyax

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #349 Gepost op: 18-02-2011, 23:22:43 »
Heeft nog iemand net de 3 mollen van 2007 2008 en 2010 gezien? Ik zag een klein stukje bij paul de leeuw en zag toen de Dennis, Kim en Inge op de bank daar zitten! Dennis verdenkt Patrick en Karin en Inge verdenkt ook Karin..
Ik denk dat patrick de mol is..

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #350 Gepost op: 18-02-2011, 23:24:20 »
Hi Lightman! Ook dit forum gevonden?


Zeker! Ik volg het trouwens al sinds aflevering 2. Ik moet ook zeggen dat de topics en kwaliteit van dit forum toch iets beter zijn dan het .nl forum.

Hoe graag ik het ook zou willen, ik kan helaas niet meegaan met Anna als mol. Die had ik na afl.2 zo goed als, en na afl.5 helemaal afgeschreven. Maar ik hoop dat ze nog even blijft, het oog wil ook wat tenslotte...
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #351 Gepost op: 19-02-2011, 11:33:52 »
Patrick als mol. Hier wordt hij al lang behoorlijk verdacht, maar bij minder fanatieke fans veel minder. Hij heeft voldoende verdachte dingen gedaan en is niet uit te sluiten door stemgedrag van afvallers. Toch zie ik er tegen op om hem als mol te kiezen. Onder het motto "alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee" staat het me gewoon tegen om met de massa mee te gaan

Op dit criterium neig ik ook buiten de school molloten te gaan zwemmen. Maar zoals je zegt zit de buitenwereld helemaal niet op Patrick (of wil .nl dat tenminste doen geloven). Dus ik zwem toch vrolijk mee met de Patrickschool.

Op de dames zit ik sowieso niet. Ik zou hun die bakken vol geld nooit vergeven als mol. Gezegd moet dat de echt goede mol pas Art zou zijn. Wow, wat was die ook donderdag weer bezig zeg! Verreweg de beste mol en wat zou het een stunt zijn als hij de mol zou zijn  ::bravo::

Echter je criterium gaat weer op: de molloten zitten dan wel niet op Art maar interview de mensen op straat en ze zeggen allemaal Art. Daar gaan vol de schijnwerpers op. Wat een durf moet de regie dan hebben. Ik vrees dat ze dat niet hebben en hij de mol dus niet is want dit nu puur doen om de molloten om de tuin te leiden.... neen. De regie kijkt toch naar de kijkcijfers en wil met een 'verrassing' komen (die voor ons dan geen verrassing meer is).

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #352 Gepost op: 19-02-2011, 11:41:36 »
Maar zoals je zegt zit de buitenwereld helemaal niet op Patrick (of wil .nl dat tenminste doen geloven).

We zouden zelf een enquete moeten doen onder niet molloten wie ze denken dat het is  ;) .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #353 Gepost op: 19-02-2011, 11:55:34 »
Daarnaast blijf ik toch een beetje zitten met zijn complotje met Art uit aflevering 2 en de mate waarin hij Art bevooroordeelt.

Art is natuurlijk enorm aan het kloten de hele tijd, voor De Mol wel prettig dus als Art erin blijft  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #354 Gepost op: 19-02-2011, 12:16:54 »
sja sinds aflevering 3 of 4 op patrick. daarvoor op soundos. Een van die 2 moet het zijn. Ik blijf bij Patrick
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #355 Gepost op: 19-02-2011, 16:09:10 »
We zouden zelf een enquete moeten doen onder niet molloten wie ze denken dat het is  ;) .
Ik heb een soort mini enquete, omdat ik een pool organiseer met een aantal collega's. Daarvan zaten er 3 op Art, 3 op Pepijn, 1 op Anna en 1 op Soundos. Patrick wordt wel een paar keer als backup mol genoemd. Karin is maar 1 week, door 1 iemand als backup mol genoemd.

(Die pool vul ik komende week trouwens wel volledig in op basis van de testvragennummering-hint.)


EDIT> Ik ben bang dat het me niet meer lang gaat lukken om Anna te verdedigen als mol en te ontkennen dat Patrick het is. Misschien moet ik er maar gewoon aan toegeven. Anna is mijn mol. Patrick is de mol.
« Laatst bewerkt op: 19-02-2011, 20:49:34 door Rat »

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #356 Gepost op: 19-02-2011, 23:10:38 »
We zouden zelf een enquete moeten doen onder niet molloten wie ze denken dat het is  ;) .

Het is wel waar wat Lo zegt. Echt veel mensen die ik spreek zitten op Art. Nu is dat natuurlijk helemaal geen representatieve groep, maar toch.

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #357 Gepost op: 20-02-2011, 01:56:03 »
sja sinds aflevering 3 of 4 op patrick. daarvoor op soundos. Een van die 2 moet het zijn. Ik blijf bij Patrick

lightman zegt: "Goed plan!"

Iemand zal mij ervan moeten overtuigen dat de mol dit seizoen géén voorkennis van de opdrachten had om mij weer te laten twijfelen dat Soundos de mol kan zijn. En dan nog zou ik na bestudering van Soundos bij het jokerspel weer serieus vrezen voor de mensen in het het ruime, maar gezellige Soundos tunneltje. Gelukkig heb ze er een lekker kopje koffie bij...
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #358 Gepost op: 20-02-2011, 21:04:09 »
Als ik oude series terugkijk denk ik vaak: Waarom had toen niet iedereen het al door?
Zoals bij Milouska en het memoryspel die meteen -1000 pakt. Of Kim die niet voor de jokers maar voor de lege koffer kiest.
Dit jaar heb ik het gevoel dat ik dus net zo duidelijk is. En het is Patrick. Al vanaf aflevering 3. (Daarvoor was het Horace) (voor mij dan hè)
...óf niet!

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is.... de mol 2011?
« Reactie #359 Gepost op: 20-02-2011, 21:22:48 »
Ik zag net een reclame voor WIDM aankomende donderdag.

ik snap nu waar de tekst: "het is zover" voor staat.

In afl. 1 zegt PJ: de mol neemt contact met je op als het zover is.

De kandidaten krijgen as donderdag de kans om contact te krijgen met de mol in ruil voor een joker!

Belooft dus een zeer leuke aflevering te worden! ::ok::