Weet ik zo niet, maar meestal wordt idd. de winnaar bekend gemaakt en is het nog even gissen naar verliezer/mol. Het zal ervan afhangen hoezeer de winnaar verdacht wordt t.o.v. de verliezer, denk ik. Nu is Soundos het minst verdacht, als zij b.v. verliest zullen ze eerst de verliezer bekend maken, wint ze, dan doen ze eerst de winnaar. Want het is leuker om tot het einde toe mensen te laten twijfelen, en dus in het ongewisse te laten hoe het precies zit met de meest verdachte personen.
In het stukje uit de avrobode/ afl 10 staat toch echt dat de
winnaar bekend gemaakt wordt.
Als Art de winnaar blijkt is er eigenlijk geen enkele twijfel meer wie de mol is imho (ongeacht miss nog wat zwakke suggestie).
Als Soundos de winnares blijkt is er volgens mij evenmin enige twijfel aangezien ze al afleveringen lang roept dat ze niet in Arts nepacties trapt. (nep of niet zo ziet zij ze iig wel).
Alleen als Patrick wint wordt het nog aardig denk ik, alleen Karin is dan al exit mogen we aannemen en dat zou dan weer betekenen dat het Art is - wat totaal niet te rijmen valt met de exits van Jan en Anna.
Ik gok op:
Karin exit na boomopdracht.
Soundos winnares
Wat vage suggestie over dat Soundos misschien toch op Art zou hebben gestemd, Patrick mol.
Het enige wat me nog wat doet twijfelen is dat er aan het einde van de molmail toch weer wat suggestie richting Soundos gedaan wordt maar dat Art op haar zou hebben gestemd is al even ongeloofwaardig als vice versa imho.
Dat wordt dus een spannende finale..