Waauw winnaar of Mol!
Hij had er al van in het begin het profiel voor maar nu het ook nog uitkomt, ...
Wel eens tof dat de winnaar dit jaar misschien heel erg verdacht werd gemaakt, van in het begin. Maar het zou geen kwaad kunnen dat Art nu ook nog eens de Mol blijkt te zijn. Hij zou wat mij betreft echt wel één van de betere Mollen zijn ongeacht wat alle kwaaie zuurpruimen mogen beweren. Zij verstaan het gewoon niet zo goed. Over smaken en kleuren valt te twisten maar de job van een Mol is om te Mollen, hoe dat gebeurt (openlijk of subtiel) maakt niet uit. En dat is net wat Art doet, mollen. Als hij kandidaat is, is dat superslim want hierdoor verwart hij de groep in zulke mate dat er personen zijn die tot het laatste moment twijfelen of hij het niet is. Zo bracht hij Karin op het eind stevig aan het wankelen.
Als Mol is dat zelfs nog slimmer want kijk maar eens welke reactie dat teweeg brengt. En er bestaat nog altijd geen regeltje dat zegt dat de Mol niet openlijk mag mollen. Trouwens Patrick zit in hetzelfde schuitje. Ook hij zou niet de meest subtiele Mol aller tijden zijn.
En me dunkt dat Art genoeg twijfel heeft gezaaid binnen de groep maar ook bij de kijkers thuis. Zij, en vooral de meest fanatieke molloten, schreven hem elke week met bosjes af, waardoor hij nu tot eigenlijk tot underdog wordt gebombardeerd. Zelf vind ik dat ik niet veel keus meer heb dan hem tot het bittere eind te verdedigen als Mol.
Het moest maar eens zo zijn dat hij het echt blijkt te zijn! Want het kan nog steeds!
Ik zie het al voor me ... Art die naar voren stapt met een megagrijns en letterlijk iedereen om de tuin heeft geleid. Gotcha!